Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Siis mun mielestä se varjo näytti enemmänkin hoikemman miehen kuin Lassen varjolta. Ajattelin ensin, että Leo on palannut takaisin tai Kallen kaltainen kuikuilu. Se olikin Lasse. Miten kerkesi niin nopeasti pois?
Kun Elina palasi niin Ulla huudahti "Elina!" Miksi ei "Lellu!"? Ois ollu luontevampi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mielestä se varjo näytti enemmänkin hoikemman miehen kuin Lassen varjolta. Ajattelin ensin, että Leo on palannut takaisin tai Kallen kaltainen kuikuilu. Se olikin Lasse. Miten kerkesi niin nopeasti pois?
Näissä saatetaan joskus käyttää toista näyttelijää ettei asia paljastuisi. Tosin varjot voi olla erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelmani etenee. Kaikki uskoo, että olen kaiken spämmäyksen takana. :D
Jos sä meet tunnustamaan Susulle, voit olla varma, että pirunkovana juristina susta jää vain märkäläntti!
T. Noel
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin tän ketjun. 🤣🤣🤣
Tein samoin 👏
T: ilmiantaja
Vierailija kirjoitti:
Höh, käsikirjottajat ei oo vieläkään keksiny mitä mum vanhemmille tapahtu. Ois kiva pikku hiljaa saada tietää.
T. Mira
Sä oot koeputkilapsi, ei sul oo vanhempii daaaaaa
Tyhmää että Elina ja Aki eivät ole nykyään missään tekemisissä vaikka aikoinaan olivat. Voisivat yhdessä liittoutua Noelia ja Susua vastaan. Näyttäisivät niille kaapin paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelmani etenee. Kaikki uskoo, että olen kaiken spämmäyksen takana. :D
Jos sä meet tunnustamaan Susulle, voit olla varma, että pirunkovana juristina susta jää vain märkäläntti!
T. Noel
Älä huoli rakas, mä en usko muiden varoitteluita. Mä oon sun ja antaudun sulle!❤
T. Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein samoin 👏
Sulle ei ole tarjota muuta kuin kengänkuva persuksiin, tuliko selväks?
T. Seppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, käsikirjottajat ei oo vieläkään keksiny mitä mum vanhemmille tapahtu. Ois kiva pikku hiljaa saada tietää.
T. Mira
Älä valehtele! Ei kannata ärsyttää mua. Vai etkö sä tiedä minkälainen perhe mun tyttöys... siis vaimo on! Ne ku suuttuu, niin ne voi tehä sulle vaikka mitä! Nii!
T. Mira, joka vaatii käsikirjoittalijta jo vastauksia
Miks Lasse-pappa ei haluu ikin laskee päätään mun sydämen päälle ja kuunnella Paulan sydäntä?
Muistaako kukaan että olin Liisan lapsi? Siis sen rikollis Liisan?
T. Venla
Siis kenen lapsi mä olin?
T. Siru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mira
Älä valehtele! Ei kannata ärsyttää mua. Vai etkö sä tiedä minkälainen perhe mun tyttöys... siis vaimo on! Ne ku suuttuu, niin ne voi tehä sulle vaikka mitä! Nii!
Vit*ut! Meijän perhe on kovempi ku sun eukkos perhe!
Minä olen parempi pappi kuin Aaro!
T. Rauni
Martta ja Matleena liittyivät Nooalaisiin.
T. Ritva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein samoin 👏
Sulle ei ole tarjota muuta kuin kengänkuva persuksiin, tuliko selväks?
T. Seppo
Älä Suppo ota enää pontikkaa jookos?
Onko Niuvanniemestä päässy hulluja pääsiäislomalle? Vaikuttais siltä, kun tää ketju täyttyy monistajista, ilmiantajista ja muista spämmääjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mira
Vit*ut! Meijän perhe on kovempi ku sun eukkos perhe!
No ketäpä teidän perheeseen kuuluu? Meillä on psykopaatti, poliisi ja meidän hyvä ystävä on oppinu elokuvista miten murha peitetään, että sunkaan tapaus ei selviä!