Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vetää sarjan nuoria tyttöjä anukseen.
T. Ismo
Kuinka sä kehtaat!
T. Tanja
Tietäisitpä vaan, mitä me Julian kanssa puuhattiin. T. Ismo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vetää sarjan nuoria tyttöjä anukseen.
T. Ismo
Izmoo, sä pelotat mua.
AkiKäyttäydy ihmisiksi, niin voit päästä jälkiliukkaille.
T. Ismo
Noooh Izmoo, mua ei tuhkaluukku kiinnosta.
Olen ylpeä tästä taloyhtiöstä. Meillä on oikeus. Me olemme yhtä. Meitä ei syrjitä tässä ylimielisessä maailmassa. Minä rakastan teitä asukkaat. Uusi kokous huomenna!
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Onhan se tosiaan ennenkin nähty, että vapaat saa palstalaiset ilmiantelemaan, kirjoittelemaan mitä tahansa pullukka lällykkä kommentteja jne. Ja kappas vaan arkipäivänä meno tasaantuu. Eli tulee selvä mielikuva, että lähtevät töihin tai kouluun eikä ole samalla tavalla aikaa. Huomenna tosin on vielä pyhäpäivä menossa.
HUOMENNA SARA JÄÄ KIINNI!
T. Katariina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva, haluutko sittenkin tulla viettää iltaa mun ja Lassen kanssa?
MikiJoo, tuun! Mä tiedän että te ootte mun puolella asiassa kuin asiassa. Meitä ei nujerreta. Varsinkin kun me ei olla tehty mitään väärää.
T. Eva
Haluutko pamppua vai pyssyä?
MikiMolempia!
T. Eva
Et sitten juorua tästä illasta kenellekään.
MikiEi tietenkään!
T. Eva
Joks sä oot siellä miesten kaa juhlimassa?
T. MonicaTottahan toki. Tuu mukaan.
T. Eva
Emmä kehtaa. Mullahan on lapsi Lassen pojan kanssa.
Monica
Mä jatkan munajahtiani taas huomenna. Ja sen jälkeenkin. Hyvä yötä Lasse, Miki, Monica ja muut mun rakkaat ystävät täällä. Linda, toivottavasti näet painajaista. Noni, pusi pusi!❤
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tosiaan ennenkin nähty, että vapaat saa palstalaiset ilmiantelemaan, kirjoittelemaan mitä tahansa pullukka lällykkä kommentteja jne. Ja kappas vaan arkipäivänä meno tasaantuu. Eli tulee selvä mielikuva, että lähtevät töihin tai kouluun eikä ole samalla tavalla aikaa. Huomenna tosin on vielä pyhäpäivä menossa.
Hauskaa pidetään ku päästään vapaalle.
T. Susu
Vierailija kirjoitti:
Blaaa blaaa blaaa
HUOMENNA MÄ HUUDAN TAAS ETTÄ EI SAA TA NA!
T. Helena
Kuka paljastaisi Elinalle, että Noel asensi kameran palovaroittimeen?
T. talon asukas
Mä jatkan huomenna bileitä ja aika rajusti.
T. Roosa
Nyt mä sammun....khroooh....pyyyhh...
Jukka
Onks kello jo ykstoista?
T. Maaritti
Hyvää yötä mun rakkaat ystävät! Huomenna jatkuu Pihlakakadun bileet! Meillä on oikeus!
T. Susu
Voin soittaa monistajalle ja ilmiantajalle.
T. Orvokki
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet. Kyllähän sen tyhmäkin tajuaa ja näkee kirjoitusasusta, että mitä noi tässä hakee. Pitäisi laittaa huomenna vastaan ja spämmää sit täyteen. Alkaa varmaan kiinnostus vähitellen lopahtamaan.
Rakkaat Pihlajakatulaiset ja te muut. Kirjoitin tämän viestin hetki sen jälkeen, kun eilinen kommentointi päättyi. Olen miettinyt asioita.
Ehdotan, että meidän taloyhtiömme siirtyy toiseen, aiemmin ehdotettuun ketjuun, eli tänne:
https://www.vauva.fi/keskustelu/2797153/miks-salkkareissa-osa-ii-roolip…
Tämä siksi, että fiilis tässä harmittamattomassa hauskanpidossa lähtee, kun meitä tullaan haukkumaan, syrjimään ja pitämään jotenkin alempi arvoisina. Me ei haluta ärsyttää. Me ei haluta trollata. Me tehdään tätä koska tämä piristää monen tylsää arkea ja on meistä hauskaa ja luovaa. Halusimme pitää keskustelun täällä, koska se sai alkunsa täällä puolivitsillä, kun monistaja ja ilmiantaja olivat vielä vauhdissa ja fan ficceja kirjoitettiin.
Yrityksistämme huolimatta pitää molempia keskusteluja saman ketjun alla, ei sitä olla haluttu hyväksyä. Viestejämme pidetään häiriönä. Vaikka monistajat ja ilmiantajat sitä häiriötä todellisuudessa aiheuttivat. Toivon että nyt osaatte arvostaa tätä siirtoa.
Tämän taloyhtiön jäsenet, ilmoittautukaa toiseen ketjuun niin nopeasti kuin voitte. Aloitetaan uusi, parempi elämämme siellä. Juhlikoon nuo muut täällä lähtöämme.
Kiitos taloyhtiö tuestanne. Se on ollut korvaamatonta. Kaikki siis ilmoittautumaan toiseen ketjuun!
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Huomenna jatkan tärkeää työtä ihmisoikeuksien puolesta.
T. Heli