Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa osa II

Vierailija
18.03.2022 |

Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!

Kommentit (4498)

Vierailija
2901/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kannatan uutta ketjua. Vaikka tiedän tasan että tämä siirtyisi sinne eli haluavat ärsyttää. 

Mulla on kuule parempaaki tekemistä ku ärsyttää jotain randomei. Täällä ehdotettiin jo toista ketjua, menkää sinne. Vaan eipä teitä näyttäny kiinnostavan sinne kirjotella Meidän jengillä on oikeus olla täällä ja pitää hauskaa. Jatkakaa te vaan samalla omaa juttuanne. Trollailu on tylsää. Mä lähen nyt panee.

T. Eva

Miksi muiden pitäisi siirtyä vaan koska jotkut tule tänne pelaamaan jotain roolipeliä? Kas ku että ole Syke ketjussa tai jossain muualla. Jos tämä olisi vain hauskanpitoa ja olisitte ihania voisitte itse mennä roolipeli ketjuun. Joka oikeesti on alunperin ollut sitä varten että tälläsiä viestejä voi kirjotella mutta ette mee. Teille tuntuu nimenomaan olevan ihan hemmetin tärkeetä, että saatta tähän ketjuun juuri spämmää.

Tää ketju oli niiiiiiiiiiin tylsä aikaisemmin!!

Vierailija
2902/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on niin että minä kirosin tämän ketjun. Ja jos modet tulee, niin aloitan työni alusta.

T. Tyyne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan pyytää yhtä kattomaan saisiko se ip:t selville. Ois vaan niin siistiä tietää onko kirjoittajia kuinka monta. Epäilen itse kahta. Nopea kirjoittaja kyllä vetää monta minuutissa.

Vierailija
2904/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se teiltä valittajilta on pois mitä muut tekee? Tämä on keskustelupalsta, jonne luonnollisesti on tarkoitettu kirjoitella.

Keskustelkaa sarjan tapahtumista, eikä tälläistä typerää skeidaa.

Vierailija
2905/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitanko minä ne Ilmiantajat ja Monistajat tänne? Sekö teistä on parempi vaihtoehto? Ettekö ole mihinkään tyytyväisiä? Ette voi hyväksyä toisten harmitonta hauskanpitoa, joka ei ole teiltä pois?

T. Orvokki

Vierailija
2906/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kannatan uutta ketjua. Vaikka tiedän tasan että tämä siirtyisi sinne eli haluavat ärsyttää. 

Mulla on kuule parempaaki tekemistä ku ärsyttää jotain randomei. Täällä ehdotettiin jo toista ketjua, menkää sinne. Vaan eipä teitä näyttäny kiinnostavan sinne kirjotella Meidän jengillä on oikeus olla täällä ja pitää hauskaa. Jatkakaa te vaan samalla omaa juttuanne. Trollailu on tylsää. Mä lähen nyt panee.

T. Eva

Miksi muiden pitäisi siirtyä vaan koska jotkut tule tänne pelaamaan jotain roolipeliä? Kas ku että ole Syke ketjussa tai jossain muualla. Jos tämä olisi vain hauskanpitoa ja olisitte ihania voisitte itse mennä roolipeli ketjuun. Joka oikeesti on alunperin ollut sitä varten että tälläsiä viestejä voi kirjotella mutta ette mee. Teille tuntuu nimenomaan olevan ihan hemmetin tärkeetä, että saatta tähän ketjuun juuri spämmää.

Nyt tää vasta tylsä onkin, toivottavasti suljetaan pian koko ketju.

Vierailija
2907/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se teiltä valittajilta on pois mitä muut tekee? Tämä on keskustelupalsta, jonne luonnollisesti on tarkoitettu kirjoitella.

Mitä sinä olet sanomaan mitä muut saa kirjoittaa? Jokaisella on oikeus. Ja aika moni on viihtynyt tässä keskustelussa. Ja joidenkin mielestä ne sarjan tapahtumat on tylsempiä kuin nämä vitsit.

Vierailija
2908/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan pyytää yhtä kattomaan saisiko se ip:t selville. Ois vaan niin siistiä tietää onko kirjoittajia kuinka monta. Epäilen itse kahta. Nopea kirjoittaja kyllä vetää monta minuutissa.

Kuinka sekaisin oikein olet?

Vierailija
2909/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eva

Nyt tää vasta tylsä onkin, toivottavasti suljetaan pian koko ketju.

Onneksi sen voin luoda uudestaan.

Vierailija
2910/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustele keskenäs.

Vierailija
2911/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti harmittaa nää valittajat. Vitsailijat ovat valmiita olemaan sulassa sovussa mutta noille ylimielisille ei mikään riitä.

Vierailija
2912/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila ja Matias, mulla on tärkeää asiaa! Tiedän, että pidätte mua hulluna, mutta tarkkailkaa Noelin käyttäytymistä. Ennen pitkään se satuttaa äitiänne kunnolla. Älkää sanoko Noelille mitään, ettei se satuta teitäkin. En pysty todistamaan tätä, mutta Noel ajoi Matiaksen päälle ja pakeni paikalta.

T. Elina

Vierailija
2913/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, meni fiilikset. Kiitos vaan teille! Oon huomenna täällä uudestaan ja niin on moni muu mun täällä saama kaveri! Meillä on oikeus harmittomaan hauskanpitoon! Teillä on oikeus keskustella sarjasta siinä rinnalla! Me ei olla trollaajia, ilmiantajia tai monistajia!

Vierailija
2914/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva, haluutko sittenkin tulla viettää iltaa mun ja Lassen kanssa?

Miki

Vierailija
2915/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kaiken aikani ihmisoikeuksien edistämiseen!

T. Heli

Vierailija
2916/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi ei viitsi kommentoida sarjasta on se, että kukaan ei näe niitä. En minäkään jaksanut selata kahtakymmentä sivua päivällä läpi siltä varalta jos tämän kaiken keskellä on tyyliin yksi laittanut jotain.

Vierailija
2917/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miki

Joo, tuun! Mä tiedän että te ootte mun puolella asiassa kuin asiassa. Meitä ei nujerreta. Varsinkin kun me ei olla tehty mitään väärää.

T. Eva

Vierailija
2918/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi ei viitsi kommentoida sarjasta on se, että kukaan ei näe niitä. En minäkään jaksanut selata kahtakymmentä sivua päivällä läpi siltä varalta jos tämän kaiken keskellä on tyyliin yksi laittanut jotain.

Ymmärrän tuon, mutta tämä on keskustelupalsta. Joskus on vilkasta.

Vierailija
2919/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miki

Joo, tuun! Mä tiedän että te ootte mun puolella asiassa kuin asiassa. Meitä ei nujerreta. Varsinkin kun me ei olla tehty mitään väärää.

T. Eva

Haluutko pamppua vai pyssyä?

Miki

Vierailija
2920/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laila ja Matias, mulla on tärkeää asiaa! Tiedän, että pidätte mua hulluna, mutta tarkkailkaa Noelin käyttäytymistä. Ennen pitkään se satuttaa äitiänne kunnolla. Älkää sanoko Noelille mitään, ettei se satuta teitäkin. En pysty todistamaan tätä, mutta Noel ajoi Matiaksen päälle ja pakeni paikalta.

T. Elina

Mitä sä yrität manipuloida mun lapsia? Pitäskö sun mennä takas hoitoon? Noel varotti että sä oot taas sekoomassa.

T. Susu

Ketju on lukittu.