Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva, haluutko sittenkin tulla viettää iltaa mun ja Lassen kanssa?
MikiJoo, tuun! Mä tiedän että te ootte mun puolella asiassa kuin asiassa. Meitä ei nujerreta. Varsinkin kun me ei olla tehty mitään väärää.
T. Eva
Haluutko pamppua vai pyssyä?
Miki
Molempia!
T. Eva
Haluaisin vetää sarjan nuoria tyttöjä anukseen.
T. Ismo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi ei viitsi kommentoida sarjasta on se, että kukaan ei näe niitä. En minäkään jaksanut selata kahtakymmentä sivua päivällä läpi siltä varalta jos tämän kaiken keskellä on tyyliin yksi laittanut jotain.
Ymmärrän tuon, mutta tämä on keskustelupalsta. Joskus on vilkasta.
On, mutta miksi juuri tämä ketju? Ensimmäinen Miks Salkkareissa tehtiin jo 2014 tms. Ketju, jossa on tarkoitus spekuloida sarjan tapahtumia. Jos aidosti nautitte roolipelaamisesta ettekä häiriköi niin silloin varmasti se roolipeliketju olisi kelvannut. Siellä oli useampia sivuja jo olemassa. Nyt haiskahtaa vaan ärsytykseltä. Väkisin tullaan tähän ketjuun tekemään omia suorituksia ja vähän välitetään muiden jutuista.
Koska tässä tämä keskustelu lähti liikkeelle. Tuntuisi jotenkin oudolta aloittaa alusta ja että meidät ajettaisiin pois. Ei mekään olla valmiita sietämään mitä tahansa. Tänne mahtuu ihan hyvin kaksi ryhmää juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikiJoo, tuun! Mä tiedän että te ootte mun puolella asiassa kuin asiassa. Meitä ei nujerreta. Varsinkin kun me ei olla tehty mitään väärää.
T. Eva
MikiMolempia!
T. Eva
Et sitten juorua tästä illasta kenellekään.
Miki
Onneksi minä tiedän totuuden. Että mulla on täällä ainakin 3-4 ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
MikiMolempia!
T. Eva
Miki
Ei tietenkään!
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
T. Ismo
Izmoo, sä pelotat mua.
Aki
Ennen täältä poistettiin sivukaupalla asiallisia viestejä, mutta nyt ei kyllä vahingossakaan poisteta.
Ehkä itse sitten luovun harrastuksesta. Tästä spekuloinnista. En saa iloa jos ei vastata ja kukaan ei ole vastannut kahteen päivään mitään. Eli kaikki välispekut on turhaa kun ei tavoita ihmisiä.
Jokin tässä ketjussa epäilyttää ja minä aion selvittää että mikä!
T. Susanna Viita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
MikiMolempia!
T. Eva
MikiEi tietenkään!
T. Eva
Joks sä oot siellä miesten kaa juhlimassa?
T. Monica
Vierailija kirjoitti:
Ehkä itse sitten luovun harrastuksesta. Tästä spekuloinnista. En saa iloa jos ei vastata ja kukaan ei ole vastannut kahteen päivään mitään. Eli kaikki välispekut on turhaa kun ei tavoita ihmisiä.
Onko se muka meidän vika jos teitä ei kiinnosta kirjoittaa? Ja juurihan yks totesi että näin pyhinä useammalla teistä ei ole edes aikaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ismo
Izmoo, sä pelotat mua.
Aki
Käyttäydy ihmisiksi, niin voit päästä jälkiliukkaille.
T. Ismo
Vierailija kirjoitti:
T. Ismo
Kuinka sä kehtaat!
T. Tanja
Noni, se alkais olla tää päivä taputeltu. Harmi että "järkevän" keskustelun huone on ollu tyhjillään. No ehkä huomenna. Hyvää yötä!
T. Markus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
MikiMolempia!
T. Eva
MikiEi tietenkään!
T. Eva
Joks sä oot siellä miesten kaa juhlimassa?
T. Monica
Tottahan toki. Tuu mukaan.
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka meidän vika jos teitä ei kiinnosta kirjoittaa? Ja juurihan yks totesi että näin pyhinä useammalla teistä ei ole edes aikaa ollut.
Sen näkee huomenna kun jakso tulee ulos. Yleensä sitä kommentoidaan aamulla että klo 19:30.
Kiitoksia ystävät tästä ratkiriemukkaasta illasta. Nähdään huomenna. En malta odottaa uusia juoruja Pihlajakadulta!
T. Orvokki
Ensi viikon jaksossa haukun Juttaa narriksi. Oikein sille akalle!
T. Dahlia
On, mutta miksi juuri tämä ketju? Ensimmäinen Miks Salkkareissa tehtiin jo 2014 tms. Ketju, jossa on tarkoitus spekuloida sarjan tapahtumia. Jos aidosti nautitte roolipelaamisesta ettekä häiriköi niin silloin varmasti se roolipeliketju olisi kelvannut. Siellä oli useampia sivuja jo olemassa. Nyt haiskahtaa vaan ärsytykseltä. Väkisin tullaan tähän ketjuun tekemään omia suorituksia ja vähän välitetään muiden jutuista.