Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ KETJUA!
T. Jaana
Minä en sitten ota enää vastuuta niistä jotka ovat tänne jääneet!
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Galle Laitela or Gary Taalasmaa?
Tämä on taas tätä, että venytetään kuvioita ja sitten lässähtää. Nyky-Salkkarit on kaukana kulta-ajoista. Silloin ei turhaan venytetty. Jos venytettiin, sillä oli jotain merkitystä.
Voisiko tuo Satulanhaistelija vaan tunnustaa Kallelle tunteensa tai jättää Kallen kokonaan rauhaan? Ei riittänyt, että huijasi Kallea olemattomilla instrumenteilla. Lisäksi Sampo oli surkea turvamies. Jopa Gunnar olisi pystynyt suojelemaan tytärtään Sabrinaa paremmin Alzheimerista huolimatta.
Joku on aivan varmasti raskaana ennen kevään päätösjaksoja, siis joku muukin kuin Mira tai sitten Miran lapsen biologisen isän eli luovuttajan henkilöllisyys jotenkin selviää ja paljastuu joksikin sarjan mieshahmoksi. Todennäköisimmin se on Kalle.
Roolileikkijä pysyköön vaan siellä omassa ketjussaan, kiitos.
Jutalle sopii parhaiten ruskea väri, Miralle tummanpunainen ja Kallelle sininen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään arvostusta siitä että siirsin keskustelumme toiseen ketjuun. Minua turha syyttää siitä että jotkut ovat jääneet tänne kiusoittelemaan.
T. Susu
Ps. Aika tylsä roolileikki ois jos tätä tekis yksin.
Vierailija kirjoitti:
SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ ROOLILEIKKIJÄÄ!
T. Jaana
Matti Virtasen perintö jatkaa Mirassa. Vaikka Matti kuoli, juniori saa elämän. Mitähän mieltä poika mahtaa olla isästään?
Kuka hemmetti täällä höpisee omiaan että Mira synnyttää Matti Virtasen pojan? Hulluja puhuu! 😂
Kuka hiippaili käytävällä ja kuuli meidän keskustelun?
T. Nella
Vierailija kirjoitti:
Kuka hemmetti täällä höpisee omiaan että Mira synnyttää Matti Virtasen pojan? Hulluja puhuu! 😂
Niuvanniemestä karannut skitsofreenikko?
Miksi Pete Lattu käyttää siviilissä aina sitä samaa kalastajanlakkia/mikä lie hellehattua? Jos tykkää hatuista, niin olishan niitä tyylikkäämpiäkin vaihtoehtoja...:)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pete Lattu käyttää siviilissä aina sitä samaa kalastajanlakkia/mikä lie hellehattua? Jos tykkää hatuista, niin olishan niitä tyylikkäämpiäkin vaihtoehtoja...:)
Makukysymys. Käyttäköön mitä tykkää.
Salatut elämät antaa huonoja elämänohjeita: tapa, petä, valehtele jne. Hävytöntä toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kai saa käyttää mistä itse tykkää. Mietitytti vain, että miksi on valinnut tavaramerkikseen juuri kyseisen lakkimallin. Kai sitä saa pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kai saa käyttää mistä itse tykkää. Mietitytti vain, että miksi on valinnut tavaramerkikseen juuri kyseisen lakkimallin. Kai sitä saa pohtia.
Ehkä fanittaa Petri Nygårdia ja JVG:tä, joilla kyseista lakkimallia on nähty usein.
Varmaan alkavat sitten kaipaamaan vitsejä tilalle.
T. Suppo