Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Aleksi? Ootko nykyään sinkku?
T. Sinna
SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ KETJUA!
T. Jaana
Vierailija kirjoitti:
Akia ei taida enää lainkaan harmittaa että Susu on Noelin kanssa. Siltikin on aika kornia että on jollakin tasolla Mikin kaveri mutta se on kornia, että Aki, Miki ja Noel ovat samassa firmassa! 😂
Samoin Henrik pyytää Danielan SADIn malliksi vaikka tietää heidän kitkoistaan ja kostoista.
Mä ainakin aion bilettää vielä 2h 30 min. ja aika rajustikin.
T. Roosa
Valtteri! Minne menit? Tää on just tyypillistä miesten käytöstä.
T. Eva
No nyt on saatu käsittelyä tälle illalle!
T. Susu
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pätkääkään kuka ja miksi on sairaalan johtajana, tai vaikka palkanlaskijana. Voisiko jo mennä eteenpäin tuosta. Aaron ja Kallen työnhaku haastatteluineenkin kesti varmaan puoli vuotta ja sata jaksoa.
Samoin Mustavaara konsernin bisnekset. Hohhoijaa, voiko tylsempää seurattavaa olla.
Ensi viikolla on muuten uudenlainen pätkä rappukäytävää sairaalasta näkyvillä. Ilmeisesti sitä hallintosiipeä. Samaa mieltä. Turhaa jankkausta koko juonikuvio. Toivottavasti kumpikin luovuttaisi. Aarolla alkava pilleriongelma ja Kallella alkoholismi. Sen jälkeen johtajuudesta ei tarvi puhua. Kalle palaa perus lääkäriksi. Tai vaikkapa johtajaylilääkäriksi. Susu poistuu sarjasta ja tarvitaan Pihlajakadulle ainut lääkäri taloon.
SARA! SARA! SARA!
T. Katariina
Jukka? Sammuiks sä? Seppo soitti. Sofia hävis jonnekki.
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
Kävin rassaamassa ylivuotoputkea. Voin mä rassata sunkin putkia jos haluut.
Valtteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ETTE KOSKE TÄHÄN KETJUUN! EI SAA TA NA! TÄSSÄ TEILLE SOPIVA KORISTE, KUOLEMAN KELLO!
T. Helena
Hyvä hullu-Hellu! On susta sentäs jotain hyötyä.
UllaPAINU SINÄ SINNE MALAGAAN JA OTA SE SUN VÄSSYKKÄ POIKA MUKAAN!
T. Helena
Mikäs piru sulle tuli? Mähän kehuin sua! Khrää
Alkaako hermo mennä kun ei oo rikoksia kiikarissa ja Sepon jätät rauhaan senkin hyeena
UllaKYLLÄ MÄ SUN KEHUT TIEDÄN! JA JOS JONKUN PITÄÄ SEPPO JÄTTÄÄ RAUHAAN NIIN SUN! HULLUKAAN SUA JAKSA.
Senkin kyykäärme! Missäs on sun poikas häh?
UllaNE ON KUNNON TÖISSÄ!
T. Helena
Autovarkaissa ja dopingaineita myymässä HAAHAHAA meijän Kari onkin miljonääri.
UllaNo eipä ulkoapäin siltä näytä! Mut onnea sun poikas häihin. Suunnittelet niitä varmaan innoissas.
T. Helena
Meijän Kari on komee toisin kun sun rupikonnas.
UllaPas ka puhetta. Vai etkö oo nähny mun Sebu poikaani poliisin asussa?
T. Hellu
Naamiaisasussa anna mun kaikki kestää. Oot Hellu seinähullu.
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pätkääkään kuka ja miksi on sairaalan johtajana, tai vaikka palkanlaskijana. Voisiko jo mennä eteenpäin tuosta. Aaron ja Kallen työnhaku haastatteluineenkin kesti varmaan puoli vuotta ja sata jaksoa.
Samoin Mustavaara konsernin bisnekset. Hohhoijaa, voiko tylsempää seurattavaa olla.
Ensi viikolla on muuten uudenlainen pätkä rappukäytävää sairaalasta näkyvillä. Ilmeisesti sitä hallintosiipeä. Samaa mieltä. Turhaa jankkausta koko juonikuvio. Toivottavasti kumpikin luovuttaisi. Aarolla alkava pilleriongelma ja Kallella alkoholismi. Sen jälkeen johtajuudesta ei tarvi puhua. Kalle palaa perus lääkäriksi. Tai vaikkapa johtajaylilääkäriksi. Susu poistuu sarjasta ja tarvitaan Pihlajakadulle ainut lääkäri taloon.
Ellei tule uusi kirurgi lääkäriksi. Katariina ja Miika olivat kirurgisessa sairaalassa kirurgeja, mutta flunssatkin hoituivat. Jopa Kalle työskenteli hetken siinä sairaalassa tai oikeastaan jossain kohtaa sarjaa ulkokuvaus vaan muuttui vaikka olivat olevinaan samassa sairaalassa. Joskus 2013 vuoden taitteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
Valtteri
Kuule, sä annoit mun odottaa liikaa. Mä meen Lasselle. Se ei odotuta. Hei! Mitä sä nyt! Päästä irti! APUA!
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
T. Maaritti
En sammunu kohta...röööh...sha..sha..sammun ja se on sun vika! Sofia lähteny jonku...hik...jätkän matkaan.
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ETTE KOSKE TÄHÄN KETJUUN! EI SAA TA NA! TÄSSÄ TEILLE SOPIVA KORISTE, KUOLEMAN KELLO!
T. Helena
Hyvä hullu-Hellu! On susta sentäs jotain hyötyä.
UllaPAINU SINÄ SINNE MALAGAAN JA OTA SE SUN VÄSSYKKÄ POIKA MUKAAN!
T. Helena
Mikäs piru sulle tuli? Mähän kehuin sua! Khrää
Alkaako hermo mennä kun ei oo rikoksia kiikarissa ja Sepon jätät rauhaan senkin hyeena
UllaKYLLÄ MÄ SUN KEHUT TIEDÄN! JA JOS JONKUN PITÄÄ SEPPO JÄTTÄÄ RAUHAAN NIIN SUN! HULLUKAAN SUA JAKSA.
Senkin kyykäärme! Missäs on sun poikas häh?
UllaNE ON KUNNON TÖISSÄ!
T. Helena
Autovarkaissa ja dopingaineita myymässä HAAHAHAA meijän Kari onkin miljonääri.
UllaNo eipä ulkoapäin siltä näytä! Mut onnea sun poikas häihin. Suunnittelet niitä varmaan innoissas.
T. Helena
Meijän Kari on komee toisin kun sun rupikonnas.
UllaPas ka puhetta. Vai etkö oo nähny mun Sebu poikaani poliisin asussa?
T. Hellu
Naamiaisasussa anna mun kaikki kestää. Oot Hellu seinähullu.
Ulla
Vain hullu yrittäisi estää poikansa häät.
T. Hellu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
ValtteriKuule, sä annoit mun odottaa liikaa. Mä meen Lasselle. Se ei odotuta. Hei! Mitä sä nyt! Päästä irti! APUA!
T. Eva
Saat samaa mitä Kalle
Valtteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maaritti
En sammunu kohta...röööh...sha..sha..sammun ja se on sun vika! Sofia lähteny jonku...hik...jätkän matkaan.
Jukka
Sä oot niin lapsellinen. Syytät aina muita. Mä meen nyt ettii Sofiaa.
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eva
ValtteriKuule, sä annoit mun odottaa liikaa. Mä meen Lasselle. Se ei odotuta. Hei! Mitä sä nyt! Päästä irti! APUA!
T. Eva
Saat samaa mitä Kalle
Valtteri
AUTTAKAA JOKU! LASSE! APUA!
T. Eva
Hei Salinit. Mitä teille kuulua? Ollako kaikki hyvin? Minä suorittaa Sihteeriopiston loppuun.
T. Chiqita