Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Isä? Sano et sä ryhdistäydyit.
T. Silja
Ei lapseni...hik...saa nähdä kumpi meistä..röyh...sammuu ensin..minä vai äitis
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Lurkattiin tätä ketjua ja silmiin osui tällaiset jaksonimet:
- Kouluvuoteni Frankensteinin hirviönä
- Rakastuin mä Frankensteinin hirviöönKiitos kommentoijalle! Saatiin idea, mihin kyseiset jaksonimet viittaavat. Täällä jo mainittiin, että Ilja, jolla on 3. asteen palovammat, saapuu Sallan ja Karin häihin. Frankensteinin hirviö on vertaus Iljan ulkonäköön, vaikka Ilja ei kirjaimellisesti näytä siltä.
Ilja on teini-ikäinen, joka aloittaa lukiossa opiskelun siitä huolimatta, vaikka hänen ulkonäkönsä provosoi koulukiusaajia. Kiusaajat eivät ole valmistuneet siihen, että Ilja on sekä fyysisesti että henkisesti vahva. Kiusaajat jäävät alakynteen. Sattumalta Ilja päätyy Lailan ja Matiaksen luokalle.
Laila rakastuu Iljaan, ja Matias haluaa viettää aikaa siistin tyypin kanssa. Sisaruksille tulee riitaa, kumpi saa olla Iljan kanssa. Kumpikin hengailee Iljan kanssa, mutta salaa. Ilmassa on kolmiodraaman ainekset. Aikaa kuluu, kun Laila aikoo tunnustaa Iljalle tunteensa. Matias luulee olevansa Iljan kanssa kahden, kun ovi avautuu. Laila kokee järkytyksen: Ilja ja Matias suutelevat intohimoisesti.
T. yksi käsikirjoittajista
Hyvä! Näin me edistetään ihmisoikeuksia tässä yhteiskunnassa!
T. Heli
Akia ei taida enää lainkaan harmittaa että Susu on Noelin kanssa. Siltikin on aika kornia että on jollakin tasolla Mikin kaveri mutta se on kornia, että Aki, Miki ja Noel ovat samassa firmassa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Rakastuin mä Frankensteinin hirviöönKiitos kommentoijalle! Saatiin idea, mihin kyseiset jaksonimet viittaavat. Täällä jo mainittiin, että Ilja, jolla on 3. asteen palovammat, saapuu Sallan ja Karin häihin. Frankensteinin hirviö on vertaus Iljan ulkonäköön, vaikka Ilja ei kirjaimellisesti näytä siltä.
Ilja on teini-ikäinen, joka aloittaa lukiossa opiskelun siitä huolimatta, vaikka hänen ulkonäkönsä provosoi koulukiusaajia. Kiusaajat eivät ole valmistuneet siihen, että Ilja on sekä fyysisesti että henkisesti vahva. Kiusaajat jäävät alakynteen. Sattumalta Ilja päätyy Lailan ja Matiaksen luokalle.
Laila rakastuu Iljaan, ja Matias haluaa viettää aikaa siistin tyypin kanssa. Sisaruksille tulee riitaa, kumpi saa olla Iljan kanssa. Kumpikin hengailee Iljan kanssa, mutta salaa. Ilmassa on kolmiodraaman ainekset. Aikaa kuluu, kun Laila aikoo tunnustaa Iljalle tunteensa. Matias luulee olevansa Iljan kanssa kahden, kun ovi avautuu. Laila kokee järkytyksen: Ilja ja Matias suutelevat intohimoisesti.
T. Heli
Missä on hirvien oikeudet
Katri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ETTE KOSKE TÄHÄN KETJUUN! EI SAA TA NA! TÄSSÄ TEILLE SOPIVA KORISTE, KUOLEMAN KELLO!
T. Helena
Hyvä hullu-Hellu! On susta sentäs jotain hyötyä.
UllaPAINU SINÄ SINNE MALAGAAN JA OTA SE SUN VÄSSYKKÄ POIKA MUKAAN!
T. Helena
Mikäs piru sulle tuli? Mähän kehuin sua! Khrää
Alkaako hermo mennä kun ei oo rikoksia kiikarissa ja Sepon jätät rauhaan senkin hyeena
UllaKYLLÄ MÄ SUN KEHUT TIEDÄN! JA JOS JONKUN PITÄÄ SEPPO JÄTTÄÄ RAUHAAN NIIN SUN! HULLUKAAN SUA JAKSA.
Senkin kyykäärme! Missäs on sun poikas häh?
UllaNE ON KUNNON TÖISSÄ!
T. Helena
Autovarkaissa ja dopingaineita myymässä HAAHAHAA meijän Kari onkin miljonääri.
UllaNo eipä ulkoapäin siltä näytä! Mut onnea sun poikas häihin. Suunnittelet niitä varmaan innoissas.
T. Helena
Meijän Kari on komee toisin kun sun rupikonnas.
Ulla
Pas ka puhetta. Vai etkö oo nähny mun Sebu poikaani poliisin asussa?
T. Hellu
Vierailija kirjoitti:
Jiri pyysy Jereä pyörittämään Tallinnan Moosea. Sinne Jere varmasti lähtee. Todennäköisesti Leo kanssa. Mutta lähtisikö Leo lopullisesti? Lailan kanssa menee sukset ristiin kun Laila haluaakin olla vain kaveri.
Just siks Leo lähti Jeren mukaan Tallinnaan, kun tajusi, ettei tuu koskaan saamaan Lailalta piparia. Ei jäänyt mihinkään Pihlajakadulle homehtuu enää siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä? Sano et sä ryhdistäydyit.
T. Silja
Ei lapseni...hik...saa nähdä kumpi meistä..röyh...sammuu ensin..minä vai äitis
Jukka
FAIJA! MÄ KATKASEN VÄLIT JOS SUSTA TULEE NIINKU MUTSI!
T. Silja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Heli
Missä on hirvien oikeudet
Katri
Hyvä kun sanoit. Laitoin ylös.
T. Inka
Tämä ketjun uusi on tullut jäädäkseen. Parempaa viihdettä kuin sarjan puinti!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjun uusi on tullut jäädäkseen. Parempaa viihdettä kuin sarjan puinti!
*uusi suunta
Valtteri, mikä ois seuraava vaihe?
T. Eva
Eikä, Noel haluu ottaa uusinnan. Eihän tota voi vastustaa.
T. Susu
JUKKA, KUUNTELE TYTTÖÖS!
T. Maaritti
Minua ei kiinnosta pätkääkään kuka ja miksi on sairaalan johtajana, tai vaikka palkanlaskijana. Voisiko jo mennä eteenpäin tuosta. Aaron ja Kallen työnhaku haastatteluineenkin kesti varmaan puoli vuotta ja sata jaksoa.
Samoin Mustavaara konsernin bisnekset. Hohhoijaa, voiko tylsempää seurattavaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ETTE KOSKE TÄHÄN KETJUUN! EI SAA TA NA! TÄSSÄ TEILLE SOPIVA KORISTE, KUOLEMAN KELLO!
T. Helena
Hyvä hullu-Hellu! On susta sentäs jotain hyötyä.
UllaPAINU SINÄ SINNE MALAGAAN JA OTA SE SUN VÄSSYKKÄ POIKA MUKAAN!
T. Helena
Mikäs piru sulle tuli? Mähän kehuin sua! Khrää
Alkaako hermo mennä kun ei oo rikoksia kiikarissa ja Sepon jätät rauhaan senkin hyeena
UllaKYLLÄ MÄ SUN KEHUT TIEDÄN! JA JOS JONKUN PITÄÄ SEPPO JÄTTÄÄ RAUHAAN NIIN SUN! HULLUKAAN SUA JAKSA.
Senkin kyykäärme! Missäs on sun poikas häh?
UllaNE ON KUNNON TÖISSÄ!
T. Helena
Autovarkaissa ja dopingaineita myymässä HAAHAHAA meijän Kari onkin miljonääri.
UllaNo eipä ulkoapäin siltä näytä! Mut onnea sun poikas häihin. Suunnittelet niitä varmaan innoissas.
T. Helena
UllaPas ka puhetta. Vai etkö oo nähny mun Sebu poikaani poliisin asussa?
T. Hellu
Se oli näky jos mikä!
T. Pirjo
Ken? Miks hiljennyit? Vai myönnätkö viimein et mä olin oikees?
T. Aamu
Jee! Käsikirjoittajat tekee musta homon!
T. Matias
SIIS MÄ AJATTELEN AINA JA VAIN TÄTÄ KETJUA!
T. Laura
Vierailija kirjoitti:
Jee! Käsikirjoittajat tekee musta homon!
T. Matias
No hyi.
T. Laila
Ulla