Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Sarjasta ei olla kiinnostuttu puhumaan sen jälkeen ku mä lähin. Muuttu sarjan taso niin pas kaks.
T. Roosa
Onpa mukavaa tulla tänne ja saada itkukohtaus, kun sama meno jatkuu ja pahempana. Jos oikeesti pitäisitte hauskaa, olisitte jo siellä roolipeliketjussa. Mutta ette pidä ja ole mukavia. Haluatte juuri tätä ettei muut saa puhua. Tähän väliin ei voi mitään huutaa kun se katoaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2797153/miks-salkkareissa-osa-ii-roolip…
Hei mennään me muut puhuu tonne. Jos ne alkaa sieläki tekee samaa ku tässä niin pelkkää trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Päätettiin muuttaa käsikirjoitusta. Nella tulee kokemaan samanlaisen järkytyksen kuin Iida jaksossa "Tyttö halusi tähdeksi Kristianwoodiin". Nella yllättää Henrikin ja Kristianin sängystä.
T. yksi käsikirjoittajista
Olenhan mä mukana yllättämässä?
T. Kalle
Vierailija kirjoitti:
Onpa mukavaa tulla tänne ja saada itkukohtaus, kun sama meno jatkuu ja pahempana. Jos oikeesti pitäisitte hauskaa, olisitte jo siellä roolipeliketjussa. Mutta ette pidä ja ole mukavia. Haluatte juuri tätä ettei muut saa puhua. Tähän väliin ei voi mitään huutaa kun se katoaa.
Hei mennään me muut puhuu tonne. Jos ne alkaa sieläki tekee samaa ku tässä niin pelkkää trollausta.
Menkää vaan sinne. Me jäädään tänne. Kukaan estäny teitä puhumasta. Me pidetään vaan omaa hauskaa. Trollailu on tylsää.
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Sarjasta ei olla kiinnostuttu puhumaan sen jälkeen ku mä lähin. Muuttu sarjan taso niin pas kaks.
T. Roosa
Ro-ro Roosa, mutä guumis?
T. Aki
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän tärkeempääkin tekemistä ku estää jotain randomei puhumasta. TE ette oo mukavia ku haukutte meitä. Mä lähen nyt panee.
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei tää ketju kiinnostanu. Nyt pitää minuutin välein tarkastaa onko uutta viestii et saa nauraa.
Valittajat valittaa kun eivät saa olla määrämässä puheenaiheita. Itsekästä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Roosa
T. Aki
Ä-älä lähentele mun vaimoo.
T. Jari
Voin pyytää ilmiantajan ja monistajan paikalle jos heidän viihteensä oli parempaa.
T. Orvokki
Eva, voisitko kävästä mun luona? Nella lähti jonnekin ja Joonatankaan ei ole himassa. Mulla olis pyssy ladattuna.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
ANTTI! TOI YRITTÄÄ SAADA MUT HÄIPYMÄÄN! SE KIRJOTTAA SARAN NIMISSÄ VIESTEJÄ!
T. Katariina
SAULI! OONA! AARON KÄTYRI HAVAITTU! PIILOON!
T. Laura
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Roosa
T. AkiÄ-älä lähentele mun vaimoo.
T. Jari
Roosa oli lätkässä muhu.
Aki
Meinaa tulla itkukohtaus kun ihmisten oikeuksia poljetaan.
T. Heli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätettiin muuttaa käsikirjoitusta. Nella tulee kokemaan samanlaisen järkytyksen kuin Iida jaksossa "Tyttö halusi tähdeksi Kristianwoodiin". Nella yllättää Henrikin ja Kristianin sängystä.
Olenhan mä mukana yllättämässä?
T. Kalle
Se on yllätys, mutta voin paljastaa hieman, että kyseinen kuvio tulee tapahtumaan syksyllä 2022.
Vierailija kirjoitti:
Eva, voisitko kävästä mun luona? Nella lähti jonnekin ja Joonatankaan ei ole himassa. Mulla olis pyssy ladattuna.
Lasse
En malta odottaa laukaustasi.
T. Kiimainen Eva
Vierailija kirjoitti:
Meinaa tulla itkukohtaus kun ihmisten oikeuksia poljetaan.
T. Heli
Lopeta tyttö tuo ulina ja ryhdistäydy!
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Roosa
T. AkiÄ-älä lähentele mun vaimoo.
T. Jari
Roosa oli lätkässä muhu.
Aki
No kyllä mä vähän ihastuin suhun kun suojelit mua Ullaa ja Hannaa vastaan. Ja aika rajusti ihastuinkin.
Oltiin mukamas niin kiinnostuttu pääsiäisen ajan keskustelemaan sarjan käänteistä, mutta sitten ei kirjoitetakaan mitään ja häivytään. No, onneks on nää vitsti. Ja täytyy myöntää että on vähän mielenkiintosempaa luettavaa.