Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa osa II

Vierailija
18.03.2022 |

Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!

Kommentit (4498)

Vierailija
2401/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin mukamas niin kiinnostuttu pääsiäisen ajan keskustelemaan sarjan käänteistä, mutta sitten ei kirjoitetakaan mitään ja häivytään. No, onneks on nää vitsti. Ja täytyy myöntää että on vähän mielenkiintosempaa luettavaa.

Vierailija
2402/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjasta ei olla kiinnostuttu puhumaan sen jälkeen ku mä lähin. Muuttu sarjan taso niin pas kaks.

T. Roosa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukavaa tulla tänne ja saada itkukohtaus, kun sama meno jatkuu ja pahempana. Jos oikeesti pitäisitte hauskaa, olisitte jo siellä roolipeliketjussa. Mutta ette pidä ja ole mukavia. Haluatte juuri tätä ettei muut saa puhua. Tähän väliin ei voi mitään huutaa kun se katoaa.

https://www.vauva.fi/keskustelu/2797153/miks-salkkareissa-osa-ii-roolip…

Hei mennään me muut puhuu tonne. Jos ne alkaa sieläki tekee samaa ku tässä niin pelkkää trollausta.

Vierailija
2404/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätettiin muuttaa käsikirjoitusta. Nella tulee kokemaan samanlaisen järkytyksen kuin Iida jaksossa "Tyttö halusi tähdeksi Kristianwoodiin". Nella yllättää Henrikin ja Kristianin sängystä.

T. yksi käsikirjoittajista

Olenhan mä mukana yllättämässä?

T. Kalle

Vierailija
2405/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa mukavaa tulla tänne ja saada itkukohtaus, kun sama meno jatkuu ja pahempana. Jos oikeesti pitäisitte hauskaa, olisitte jo siellä roolipeliketjussa. Mutta ette pidä ja ole mukavia. Haluatte juuri tätä ettei muut saa puhua. Tähän väliin ei voi mitään huutaa kun se katoaa.

Hei mennään me muut puhuu tonne. Jos ne alkaa sieläki tekee samaa ku tässä niin pelkkää trollausta.

Menkää vaan sinne. Me jäädään tänne. Kukaan estäny teitä puhumasta. Me pidetään vaan omaa hauskaa. Trollailu on tylsää.

T. Susu, pätevä puheenjohtaja

Vierailija
2406/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjasta ei olla kiinnostuttu puhumaan sen jälkeen ku mä lähin. Muuttu sarjan taso niin pas kaks.

T. Roosa

Ro-ro Roosa, mutä guumis?

T. Aki

Vierailija
2407/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän tärkeempääkin tekemistä ku estää jotain randomei puhumasta. TE ette oo mukavia ku haukutte meitä. Mä lähen nyt panee.

T. Eva

Vierailija
2408/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ei tää ketju kiinnostanu. Nyt pitää minuutin välein tarkastaa onko uutta viestii et saa nauraa.

Vierailija
2409/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat valittaa kun eivät saa olla määrämässä puheenaiheita. Itsekästä toimintaa.

Vierailija
2410/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Roosa

T. Aki

Ä-älä lähentele mun vaimoo.

T. Jari

Vierailija
2411/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pyytää ilmiantajan ja monistajan paikalle jos heidän viihteensä oli parempaa.

T. Orvokki

Vierailija
2412/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva, voisitko kävästä mun luona? Nella lähti jonnekin ja Joonatankaan ei ole himassa. Mulla olis pyssy ladattuna.

Lasse

Vierailija
2413/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ANTTI! TOI YRITTÄÄ SAADA MUT HÄIPYMÄÄN! SE KIRJOTTAA SARAN NIMISSÄ VIESTEJÄ!

T. Katariina

Vierailija
2414/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAULI! OONA! AARON KÄTYRI HAVAITTU! PIILOON!

T. Laura

Vierailija
2415/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Roosa

T. Aki

T. Jari

Roosa oli lätkässä muhu.

Aki

Vierailija
2416/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa tulla itkukohtaus kun ihmisten oikeuksia poljetaan.

T. Heli

Vierailija
2417/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätettiin muuttaa käsikirjoitusta. Nella tulee kokemaan samanlaisen järkytyksen kuin Iida jaksossa "Tyttö halusi tähdeksi Kristianwoodiin". Nella yllättää Henrikin ja Kristianin sängystä.

Olenhan mä mukana yllättämässä?

T. Kalle

Se on yllätys, mutta voin paljastaa hieman, että kyseinen kuvio tulee tapahtumaan syksyllä 2022.

Vierailija
2418/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva, voisitko kävästä mun luona? Nella lähti jonnekin ja Joonatankaan ei ole himassa. Mulla olis pyssy ladattuna.

Lasse

En malta odottaa laukaustasi.

T. Kiimainen Eva

Vierailija
2419/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaa tulla itkukohtaus kun ihmisten oikeuksia poljetaan.

T. Heli

Lopeta tyttö tuo ulina ja ryhdistäydy!

T. Lasse

Vierailija
2420/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Roosa

T. Aki

T. Jari

Roosa oli lätkässä muhu.

Aki

No kyllä mä vähän ihastuin suhun kun suojelit mua Ullaa ja Hannaa vastaan. Ja aika rajusti ihastuinkin.

Ketju on lukittu.