Miks Salkkareissa osa II
Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!
Kommentit (4498)
Eräs ilta kuljin merenrantaa pitkin. Huomasin ruumiin rannalla ja tunnistin sen Mariannan äidiksi. Hetkeä myöhemmin näin horisontissa liikettä. Onneksi kiikarit sattuivat mukaan. En saanut selville, kuka se oli, mutta epäilin Mariannaksi. Sen ympärillä pyöri kaksi tyyppiä jossain luostariasussa. "Marianna" kuljetettiin luostariin. Jos se oli Marianna, se saattaa tehdä paluun.
T. eräs pihlajakatulainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas päivä menossa, ja putki jatkuu!
T. Maarit
Etkö sä deeku muista, että tänään on meidän kummitytön häät? Ne alkaa neljän tunnin päästä ja sä olet jo juhlatuulella?
JukkaSiis mikä hel ve tin kummityttö?
T. Maarit
Sun siskostyttö! Nyt ryhdistäytyt, pistä korkki kiinni ja MARS suihkuun!!!
Ja kukakoha "hik" tämä mun siskontyttö mahtaa niinku tarkalleen olla? Onks mulla "hik" ees siskoo?
T. Maarit
Olet nähnyt hänet vain kerran ristiäisissä. Minä hmmm sensijaan, okei, meillä oli suhde silloin, kun oli työmatkoilla.
JukkaAaa, no enhän mä tommosii "hik" voi muistaa. Sano et mul on migreeni enkä voi tulla. Ja sano terkut.
T. Maaritti
EN KAI MÄ voi sinne yksin mennä!!!! Mullehan nauraa variksetkin. Pirskotat päälles hajuvettä paljon ja mynthonia suu täyteen ja lopetat nyt dokaamisen. Sitten ilmestyt myn kämpille.
T. JukkaJos joku "hik" lintu sulle kohta nauraa, niin se on KORPPI! HAH HAH HAA!
T. Maarit
Maarit, sä et voi tehdä mulle tätä. En kestä mennä sinne yksin
Jukka
Siis luoja, eiks "hik" sussa oo miestä tonkaan vertaa?
T. Maaritti
En kestä itseäni, mullahan oli SUHDE sen morsiamen kanssa, kun sä olit toimittajaseminaarissa vuonna nakki ja muusi.
Jukka
Ja Kalle sai alkunsa "hik" siellä seminaarissa. Kukakohan se isä "hik" oli?
T. Maaritti
Täällä ois kaks urosta solmiot ja pitkät sukat valmiina.
T. Noel ja Aki
Tää on liian järkyttävää mun herkälle mielle. Äiti, sinäkin!
T. Laila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maarit
Etkö sä deeku muista, että tänään on meidän kummitytön häät? Ne alkaa neljän tunnin päästä ja sä olet jo juhlatuulella?
T. Maarit
Ja kukakoha "hik" tämä mun siskontyttö mahtaa niinku tarkalleen olla? Onks mulla "hik" ees siskoo?
T. Maarit
Olet nähnyt hänet vain kerran ristiäisissä. Minä hmmm sensijaan, okei, meillä oli suhde silloin, kun oli työmatkoilla.
JukkaAaa, no enhän mä tommosii "hik" voi muistaa. Sano et mul on migreeni enkä voi tulla. Ja sano terkut.
T. Maaritti
EN KAI MÄ voi sinne yksin mennä!!!! Mullehan nauraa variksetkin. Pirskotat päälles hajuvettä paljon ja mynthonia suu täyteen ja lopetat nyt dokaamisen. Sitten ilmestyt myn kämpille.
T. JukkaJos joku "hik" lintu sulle kohta nauraa, niin se on KORPPI! HAH HAH HAA!
T. Maarit
Jukka
T. Maaritti
En kestä itseäni, mullahan oli SUHDE sen morsiamen kanssa, kun sä olit toimittajaseminaarissa vuonna nakki ja muusi.
JukkaJa Kalle sai alkunsa "hik" siellä seminaarissa. Kukakohan se isä "hik" oli?
T. Maaritti
Sunhan se isä pitäs tietää!!?? Ollaan kuitenkin sujut vieraissa käymisen suhteen.
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Mä olenkin ammattimalli.
T. Daniela
Sä et ole muuta kuin petetty LUU SE RI!
T. Aino
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ei ole käsitelty eläinten oikeuksia? Onneks Ullan turkis meni pilalle. Kohta saatte kananmunista.
T. Aamu, Inka ja ihana Ilari
Koska Pihlajakatu oli edelläkävijä eläinten oikeuksissa ja veganismissa. Ilari olit vielä täysin vegaani, kun Inkalle maistui munat ja maito! Vegebuumi oli meillä yli 10 vuotta aikaisemmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maarit
T. Maarit
T. Maarit
T. Maaritti
T. Maarit
Jukka
T. Maaritti
JukkaJa Kalle sai alkunsa "hik" siellä seminaarissa. Kukakohan se isä "hik" oli?
T. Maaritti
Sunhan se isä pitäs tietää!!?? Ollaan kuitenkin sujut vieraissa käymisen suhteen.
Jukka
Ja mistäköhän hel ve tistä minä "hik" tommoset vanhat jutu voin muistaa? Oli kato taskumatti tehnyt tehtävänsä siellä seminaarissa. Taisin jopa ollu sammunu ku Kalle sai alkunsa. Heräsin kyllä tyytyväisenä ku mitään ei oltu "hik" viety ja oli levollinen olo.
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
T. Noel ja Aki
Isä? Mitä mä just luin?
T. Alissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille bileille ei loppua näy! Muut ku bilettäjät voi kyllä olla tuolla toisessa tilassa ja olla välittämättä meistä. Peppi, otas omppuu.
T. Markus
Peppi on hirvee kimittäjä.
AkiAnna mun olla tai otan ompun!
T. Peppi
Ihan oikein sulle! Sä tapoit Tobiaksen!
T. Heidi
Vieläkö sä jaksat jauhaa siitä? Move on, kyllä maailmassa jätkiä riittää ja omppua.
PeppiOisit jääny sinne kaivoon!
T. Heidi
Just niin! Toisaalta toi olis saastuttanu veden mätänemisellään.
Marianne
Vierailija kirjoitti:
T. Noel ja Aki
MINÄ! MINÄ ENSIN!
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maarit
T. Maarit
T. Maarit
T. Maaritti
T. Maarit
Jukka
T. Maaritti
T. Maaritti
JukkaJa mistäköhän hel ve tistä minä "hik" tommoset vanhat jutu voin muistaa? Oli kato taskumatti tehnyt tehtävänsä siellä seminaarissa. Taisin jopa ollu sammunu ku Kalle sai alkunsa. Heräsin kyllä tyytyväisenä ku mitään ei oltu "hik" viety ja oli levollinen olo.
T. Maaritti
Säästä mut likaisilta yksityiskohdilta kiitos! Miten mä en huomannu että olit raskaana yhdeksän kuukautta?
Jukka
Äiti? Mitä hel ve ttiä?
T. Riku