Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa osa II

Vierailija
18.03.2022 |

Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!

Kommentit (4498)

Vierailija
2221/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mis mun frendit o?

T. Eva

Vierailija
2222/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää herättäkä vielä. Päätä särkee.

T. Maarit

Olit sitte kuulemma ollu ryyppäämässä eilen oikein huolella! Kallenkin sait ratkeamaan. Mitä teidän kahden välillä oikein on???

T. Jukka

Älä nyt jaksa alkaa paasata heti aamusta. Päätä jomottaa. Vähän pidettiin äiti-poika laatuaikaa.

T. Maarit

Mitäh? Oot sä seonnu lopullisesti? Äiti-poika laatuaikaa Laitelan Kallen kanssa? Kuule sun poikias on Aleksi ja Saku, jollet satu muistamaan!

Jukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mis mun frendit o?

T. Eva

Tollasella kurpalla oo edes frendei. Yrität pokaa tyttäres poikkistakin. Ansaitsisit oikein Vuoden äiti palkinnon.

T. Linda

Vierailija
2224/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Maarit

Olit sitte kuulemma ollu ryyppäämässä eilen oikein huolella! Kallenkin sait ratkeamaan. Mitä teidän kahden välillä oikein on???

T. Jukka

Älä nyt jaksa alkaa paasata heti aamusta. Päätä jomottaa. Vähän pidettiin äiti-poika laatuaikaa.

T. Maarit

Mitäh? Oot sä seonnu lopullisesti? Äiti-poika laatuaikaa Laitelan Kallen kanssa? Kuule sun poikias on Aleksi ja Saku, jollet satu muistamaan!

Jukka

Taisit iteki vähän ottaa eilen kun unohdit. Mähän juma lauta kerroin että mä synnytin Kallen ja annoin sen Liisalle! Nyt pitää kyllä ottaa pari tasottavaa.

T. Maaritti

Vierailija
2225/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mis mun frendit o?

T. Eva

Tollasella kurpalla oo edes frendei. Yrität pokaa tyttäres poikkistakin. Ansaitsisit oikein Vuoden äiti palkinnon.

T. Linda

Hah hah, että yrität olla hauska. Mitäpä se sun äitis teki? Mitä? Niinpä, niinpä. Isäs on vielä pahempi. Ja kyllä mä ansaitsisin vuoden nainen palkinnon!

Vierailija
2226/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mun viestit ei oo normaalia keskustelua! Syrintää!

T. Virpi

Vierailija
2227/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä eilen Chiqiä haukuttiin? Hän on arvostettu työntekijä!

T. Sonya

Vierailija
2228/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te oo oppinu että musta ei pääse eroon kulumallakaan?

T. Eva

Vierailija
2229/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Maarit

T. Jukka

T. Maarit

Jukka

Taisit iteki vähän ottaa eilen kun unohdit. Mähän juma lauta kerroin että mä synnytin Kallen ja annoin sen Liisalle! Nyt pitää kyllä ottaa pari tasottavaa.

T. Maaritti

Tosiaan. Taisin korkata viskipullon ja vetää persheet olalle. Ilmankos heräsin olkkarin lattialta pidellen meidän hääkuvaa kädessäni.

Jukka

Vierailija
2230/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tänne jäädäkseni. Wow wow wow!

T. Roosa

Vierailija
2231/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OONA! ETKÖ SÄ NÄÄ ETTÄ NÄÄ VALITTAJAT YRITTÄÄ MANIPULOIDA SUA? AARO ON SAANU NE PUOLELLEEN! MÄ HOIDAN TÄN!

T. Laura

Vierailija
2232/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Maarit

T. Jukka

T. Maarit

Jukka

T. Maaritti

Tosiaan. Taisin korkata viskipullon ja vetää persheet olalle. Ilmankos heräsin olkkarin lattialta pidellen meidän hääkuvaa kädessäni.

Jukka

Toivottavasti revit tai poltit sen kuvan.

T. Maaritti

Vierailija
2233/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluaa että mä oon täällä ja odottaa epätoivoisina mun paluuta.

T. Roosa

Vierailija
2234/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku laittaa munan mun koriin? Varsinki ku on pääsiäinen. Lindalle ei kantsi, se on sellane hapankorppu.

T. Pääsiäispupu Eva

Vierailija
2235/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtihän Ulla Malagaan? Sen keskustelu nyt ei ainakaan oo normaalia.

T. Helena ja Irma

Vierailija
2236/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mis mun frendit o?

T. Eva

T. Linda

Hah hah, että yrität olla hauska. Mitäpä se sun äitis teki? Mitä? Niinpä, niinpä. Isäs on vielä pahempi. Ja kyllä mä ansaitsisin vuoden nainen palkinnon!

Vuoden vuso palkinto sulle kuuluu. Älä sotke mun sukulaisia tähän. Voisit aloittaa seuralaispalvelussa, mutta ainiii oot liian vanha!

Linda

Vierailija
2237/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin paras näyttelijä. Tarvitsi vain maata kerran lattialla. Hieno suoritus, vaikka itse sanonkin. Ja kiroukseni tällä palstalla ei lähde koskaan. Surullista, mutta niin se vain on.

T. Tyyne

Oliko Tyyne nukke, vai miksi ei ollut nimeä lopputeksteissä?

Vierailija
2238/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Maarit

T. Jukka

T. Maarit

Jukka

T. Maaritti

Jukka

Toivottavasti revit tai poltit sen kuvan.

T. Maaritti

Nyt alkaa muisti palata. Kävin eilen heittämässä kuvan piharoskikseen senjälkeen mitä kerroit Kallesta. Konttasin sitten kännipäissäni hakemaan kuvan takaisin. Älä luule senkin juoppo, että haluun sut takas!

T. Jukka

Vierailija
2239/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkääpä valittajat kerrankin se suunne kiinni. Mä vaan tarkotan, että te ootte valmiita haukkumaan fan ficcejä, harmittomia vitsejä siis ihan mitä tahansa viestejä jotka haluaa vähän hauskuuttaa tylsää arkea. Ne teidän valitukset hukkuu sinne muiden viestien joukkoon ja sinne ne jääkin ja huomenna te räyhäätte ihan jostain muusta.

T. Hanna

Vierailija
2240/4498 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietysti. Kaiken maailman juonipaljastuksia ja spekuolointeja te ootte valmiita lukemaan mutta ette mun harmittomia vitsejä. Ettekö te tajua että mä haluan vaan pitää vähän HAUSKAA HAUSKAA HAUSKAA HAUSKAA!

T. Heli

Ketju on lukittu.