Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää herättäkä vielä. Päätä särkee.
T. Maarit
Olit sitte kuulemma ollu ryyppäämässä eilen oikein huolella! Kallenkin sait ratkeamaan. Mitä teidän kahden välillä oikein on???
T. JukkaÄlä nyt jaksa alkaa paasata heti aamusta. Päätä jomottaa. Vähän pidettiin äiti-poika laatuaikaa.
T. Maarit
Mitäh? Oot sä seonnu lopullisesti? Äiti-poika laatuaikaa Laitelan Kallen kanssa? Kuule sun poikias on Aleksi ja Saku, jollet satu muistamaan!
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Mis mun frendit o?
T. Eva
Tollasella kurpalla oo edes frendei. Yrität pokaa tyttäres poikkistakin. Ansaitsisit oikein Vuoden äiti palkinnon.
T. Linda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maarit
Olit sitte kuulemma ollu ryyppäämässä eilen oikein huolella! Kallenkin sait ratkeamaan. Mitä teidän kahden välillä oikein on???
T. JukkaÄlä nyt jaksa alkaa paasata heti aamusta. Päätä jomottaa. Vähän pidettiin äiti-poika laatuaikaa.
T. Maarit
Mitäh? Oot sä seonnu lopullisesti? Äiti-poika laatuaikaa Laitelan Kallen kanssa? Kuule sun poikias on Aleksi ja Saku, jollet satu muistamaan!
Jukka
Taisit iteki vähän ottaa eilen kun unohdit. Mähän juma lauta kerroin että mä synnytin Kallen ja annoin sen Liisalle! Nyt pitää kyllä ottaa pari tasottavaa.
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mis mun frendit o?
T. Eva
Tollasella kurpalla oo edes frendei. Yrität pokaa tyttäres poikkistakin. Ansaitsisit oikein Vuoden äiti palkinnon.
T. Linda
Hah hah, että yrität olla hauska. Mitäpä se sun äitis teki? Mitä? Niinpä, niinpä. Isäs on vielä pahempi. Ja kyllä mä ansaitsisin vuoden nainen palkinnon!
Miten niin mun viestit ei oo normaalia keskustelua! Syrintää!
T. Virpi
Mitä täällä eilen Chiqiä haukuttiin? Hän on arvostettu työntekijä!
T. Sonya
Ettekö te oo oppinu että musta ei pääse eroon kulumallakaan?
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maarit
T. Maarit
JukkaTaisit iteki vähän ottaa eilen kun unohdit. Mähän juma lauta kerroin että mä synnytin Kallen ja annoin sen Liisalle! Nyt pitää kyllä ottaa pari tasottavaa.
T. Maaritti
Tosiaan. Taisin korkata viskipullon ja vetää persheet olalle. Ilmankos heräsin olkkarin lattialta pidellen meidän hääkuvaa kädessäni.
Jukka
Mä tulin tänne jäädäkseni. Wow wow wow!
T. Roosa
OONA! ETKÖ SÄ NÄÄ ETTÄ NÄÄ VALITTAJAT YRITTÄÄ MANIPULOIDA SUA? AARO ON SAANU NE PUOLELLEEN! MÄ HOIDAN TÄN!
T. Laura
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maarit
T. Maarit
JukkaTaisit iteki vähän ottaa eilen kun unohdit. Mähän juma lauta kerroin että mä synnytin Kallen ja annoin sen Liisalle! Nyt pitää kyllä ottaa pari tasottavaa.
T. Maaritti
Tosiaan. Taisin korkata viskipullon ja vetää persheet olalle. Ilmankos heräsin olkkarin lattialta pidellen meidän hääkuvaa kädessäni.
Jukka
Toivottavasti revit tai poltit sen kuvan.
T. Maaritti
Kaikki haluaa että mä oon täällä ja odottaa epätoivoisina mun paluuta.
T. Roosa
Voisko joku laittaa munan mun koriin? Varsinki ku on pääsiäinen. Lindalle ei kantsi, se on sellane hapankorppu.
T. Pääsiäispupu Eva
Lähtihän Ulla Malagaan? Sen keskustelu nyt ei ainakaan oo normaalia.
T. Helena ja Irma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mis mun frendit o?
T. Eva
T. LindaHah hah, että yrität olla hauska. Mitäpä se sun äitis teki? Mitä? Niinpä, niinpä. Isäs on vielä pahempi. Ja kyllä mä ansaitsisin vuoden nainen palkinnon!
Vuoden vuso palkinto sulle kuuluu. Älä sotke mun sukulaisia tähän. Voisit aloittaa seuralaispalvelussa, mutta ainiii oot liian vanha!
Linda
Vierailija kirjoitti:
Minä olin paras näyttelijä. Tarvitsi vain maata kerran lattialla. Hieno suoritus, vaikka itse sanonkin. Ja kiroukseni tällä palstalla ei lähde koskaan. Surullista, mutta niin se vain on.
T. Tyyne
Oliko Tyyne nukke, vai miksi ei ollut nimeä lopputeksteissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maarit
T. Maarit
T. Maaritti
JukkaToivottavasti revit tai poltit sen kuvan.
T. Maaritti
Nyt alkaa muisti palata. Kävin eilen heittämässä kuvan piharoskikseen senjälkeen mitä kerroit Kallesta. Konttasin sitten kännipäissäni hakemaan kuvan takaisin. Älä luule senkin juoppo, että haluun sut takas!
T. Jukka
Pitäkääpä valittajat kerrankin se suunne kiinni. Mä vaan tarkotan, että te ootte valmiita haukkumaan fan ficcejä, harmittomia vitsejä siis ihan mitä tahansa viestejä jotka haluaa vähän hauskuuttaa tylsää arkea. Ne teidän valitukset hukkuu sinne muiden viestien joukkoon ja sinne ne jääkin ja huomenna te räyhäätte ihan jostain muusta.
T. Hanna
Niin tietysti. Kaiken maailman juonipaljastuksia ja spekuolointeja te ootte valmiita lukemaan mutta ette mun harmittomia vitsejä. Ettekö te tajua että mä haluan vaan pitää vähän HAUSKAA HAUSKAA HAUSKAA HAUSKAA!
T. Heli
Mis mun frendit o?
T. Eva