Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mis mun frendit o?
T. Eva
Tollasella kurpalla oo edes frendei. Yrität pokaa tyttäres poikkistakin. Ansaitsisit oikein Vuoden äiti palkinnon.
T. LindaHah hah, että yrität olla hauska. Mitäpä se sun äitis teki? Mitä? Niinpä, niinpä. Isäs on vielä pahempi. Ja kyllä mä ansaitsisin vuoden nainen palkinnon!
Vuoden vuso palkinto sulle kuuluu. Älä sotke mun sukulaisia tähän. Voisit aloittaa seuralaispalvelussa, mutta ainiii oot liian vanha!
Linda
Taidat olla vaan kateellinen, kun sun kimpussa häärii vaan joku talkkari, joka on vielä jonku sekopään kanssa, ja mulla taas vientiä riittää. Ja mä voin kyllä myöntää mikä mä olen, en mä häpee sitä. Sä sen sijaan voisit oppia myöntämään, että sä olet rikollisia hyysäävä surkea korruptoitunut poliisi.
T. Eva, miesten lemppari vuodesta 2014
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää herättäkä vielä. Päätä särkee.
T. Maarit
Olit sitte kuulemma ollu ryyppäämässä eilen oikein huolella! Kallenkin sait ratkeamaan. Mitä teidän kahden välillä oikein on???
T. JukkaÄlä nyt jaksa alkaa paasata heti aamusta. Päätä jomottaa. Vähän pidettiin äiti-poika laatuaikaa.
T. Maarit
Mitäh? Oot sä seonnu lopullisesti? Äiti-poika laatuaikaa Laitelan Kallen kanssa? Kuule sun poikias on Aleksi ja Saku, jollet satu muistamaan!
JukkaTaisit iteki vähän ottaa eilen kun unohdit. Mähän juma lauta kerroin että mä synnytin Kallen ja annoin sen Liisalle! Nyt pitää kyllä ottaa pari tasottavaa.
T. Maaritti
Tosiaan. Taisin korkata viskipullon ja vetää persheet olalle. Ilmankos heräsin olkkarin lattialta pidellen meidän hääkuvaa kädessäni.
JukkaToivottavasti revit tai poltit sen kuvan.
T. Maaritti
Nyt alkaa muisti palata. Kävin eilen heittämässä kuvan piharoskikseen senjälkeen mitä kerroit Kallesta. Konttasin sitten kännipäissäni hakemaan kuvan takaisin. Älä luule senkin juoppo, että haluun sut takas!
T. Jukka
No en mä sua takas ottaskaan pösilö! Jopa Ismolta sääliks ottaminen on parempi vaihtoehto!
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ryhmään pääsystä!
T: ilmiantaja
ULOS MINUN KETJUSTANI SENKIN JUUDAS!
T. Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt kiertää vain samaa rataa nämä roolileikit. Monistamista havaittavissa.
Tästä voidaan puhua taloyhtiön kokouksessa. Toisaalta nyt on niin kiireistä, että mitään valituksia ei ehditä välttämättä käsitellä.
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin paras näyttelijä. Tarvitsi vain maata kerran lattialla. Hieno suoritus, vaikka itse sanonkin. Ja kiroukseni tällä palstalla ei lähde koskaan. Surullista, mutta niin se vain on.
T. Tyyne
Oliko Tyyne nukke, vai miksi ei ollut nimeä lopputeksteissä?
Ihan elävä ihminen olin. Todisteena sen, että kirosin tämän ketjun.
T. Tyyne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ryhmään pääsystä!
T. Ulla
SINÄ SE SAAT HÄIPYÄ! VIEDÄÄN SUN IRTAIMISTO ANTIIKKIKAUPPAAN. SEPPO ON MESISSÄ. MEILLÄ ON YHTEINEN HARRASTUS. TEILLÄPÄ EI OLLU MITÄÄN YHTEISTÄ, OLITTE VASTAKOHTIA, SEPPO JÄRKEVÄ JA SINÄ SEKOPÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ryhmään pääsystä!
T. Ulla
SINÄ SE SAAT HÄIPYÄ! VIEDÄÄN SUN IRTAIMISTO ANTIIKKIKAUPPAAN. SEPPO ON MESISSÄ. MEILLÄ ON YHTEINEN HARRASTUS. TEILLÄPÄ EI OLLU MITÄÄN YHTEISTÄ, OLITTE VASTAKOHTIA, SEPPO JÄRKEVÄ JA SINÄ SEKOPÄÄ!
T. Irma ja Hellu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ryhmään pääsystä!
T. Ulla
Mitäs se talkkarin muija taas uhoo? Menit sitte pettämään Seppoa perhetuttunne kanssa ja Seppo oli aisankannattaja vuosikymmeniä. Arvaa jaksoiko Seppo muistuttaa mua asiasta joka päivä, kun seurusteltiin? Olet ihmisen irvikuva.
Helena
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt kiertää vain samaa rataa nämä roolileikit. Monistamista havaittavissa.
Heli nyt varsinkin on aina ollu sellane, että se ei luovuta ennen ku saa tahtonsa läpi.
T. Katri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli nyt varsinkin on aina ollu sellane, että se ei luovuta ennen ku saa tahtonsa läpi.
T. Katri
Kato Katri. Vieläks sulla on mahtavat meloonit?
T. Romeo
Onneksi minulla on suhteita niin ylläpitäjien, monistajien kuin ilmiantajienkin suuntaan.
T. Orvokki
Niin tietysti. Nää valittajat laittaa Saran nimissä mulle viestejä! Ihan niinku Peppiki laitto! Nyt saa luvan loppua tää pelleily!
T. Katariina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Katri
Kato Katri. Vieläks sulla on mahtavat meloonit?
T. Romeo
Miten sä kehtaat? Sä oot samanlainen per vo ku mitä Pete oli! Mitäköhän Annika ajattelis ku tietäs että mulle noin puhut?
T. Katri
Kristallipalloni näyttää, että joukossamme on ilmiantaja ja monistaja
T. Ulla
Mun mielestä tasa-arvok eteen tehtävää työtä ei saa lopettaa ennen kuin päästään tavoitteeseen. Mä vien nyt Delismoon vähän mainoslappuja.
T. Heli
Vierailija kirjoitti:
Kristallipalloni näyttää, että joukossamme on ilmiantaja ja monistaja
T. Ulla
Tiedätkös Ulla mitä? Ne ennustuskyvyt on parhaimmillaan ku on vähä ottanu, heh.
T. Maaritti
Uskomatonta, että joku katsoo tuota pa..kaa.
Rakas päiväkirja. Valittajat jatkaa mun piinaamista. Omput on vähissä. Sege on jossain autoja räjäyttämässä. Taiga on Veeralla, jouduin valehtelee sille meidän tilanteesta. Mitä mä voin tehdä?
T. Peppi
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että joku katsoo tuota pa..kaa.
Jep, mielummin lukee tätä ketjua! Parempaa viihdettä ja hyvät juonikuviot!