Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Huomenna Aaro jää kiinni!
T. Laura
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love, where are you?
Love, i need you!
Love, all night trough.
Where is my love?T. Epätoivoinen Eva karaokessa
Oo hiljaa ja häivy sieltä hoilaamasta!
LindaAnna mun olla senkin korruptoitunut poliisi! Lasse, missä sä oot? Mä haluun sun viereen yöks!
T. Eva
Kultsu, tuu tänne papan viekkuun.
Lasse
Kauniita unia, nähkää musta kuvia.
T. Eva
Kenen salkkariparin suhde menee seuraavaksi nurin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisko laulaa vähän karaokee? Vähän pelottaa jos jotain käy...
T. Peppi
Toivottavasti kukaan ei putoo parvekkeelta.
Ei me oikeesti pudottu!
T. Ismo ja Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love, where are you?
Love, i need you!
Love, all night trough.
Where is my love?T. Epätoivoinen Eva karaokessa
Oo hiljaa ja häivy sieltä hoilaamasta!
LindaAnna mun olla senkin korruptoitunut poliisi! Lasse, missä sä oot? Mä haluun sun viereen yöks!
T. Eva
Kultsu, tuu tänne papan viekkuun.
Lasse
Ihanaa, mun Karju!
Vierailija kirjoitti:
Kenen salkkariparin suhde menee seuraavaksi nurin?
Kallen ja Sampon.
Kiitos ryhmään pääsystä!
T: ilmiantaja
Virvo varvon
Tuoreeks terveeks
Tulevaks vuodeks
Vitsa sulle
Munaa mulle!
T. Eva
Ensin valitettiin monistamisesta. Sitten ilmiantamisesta. Sen jälkeen hiukan fam ficeista. Nyt hauskanpidosta. Eikö teille valittajille mikään riitä?
Älkää herättäkä vielä. Päätä särkee.
T. Maarit
Harmitonta hauskanpitoa? Tuohan on silkkaa spämmäystä. Miksi ketju pitää täyttää tuollaisella älyvapaalla tekstillä? Ne vain toistavat itseään ja vähentävät muiden intoa kirjoitella tavallisia viestejä sarjan tapahtumista. Näyttää siltä, että täyttämällä ketju näillä yhden tai kahden lauseen viesteillä ketju nimenomaan halutaan saada lukituksi tai poistetuksi. Itseäni ei huvita tännne enää kirjoitella niin kauan kuin täälläon spämmihyökkäys menossa. Ehkä pääsiöisen jälkewn meno reuhoittuu ja saadaan taas normaalia keskustelua tänne. Siihen asti, adios.
Kaikilta kuulusteluissa olleilta pitää ottaa DNA näyte. Salkkarit on tietty eri asia.
Vierailija kirjoitti:
T. Maarit
Olit sitte kuulemma ollu ryyppäämässä eilen oikein huolella! Kallenkin sait ratkeamaan. Mitä teidän kahden välillä oikein on???
T. Jukka
Vierailija kirjoitti:
Harmitonta hauskanpitoa? Tuohan on silkkaa spämmäystä. Miksi ketju pitää täyttää tuollaisella älyvapaalla tekstillä? Ne vain toistavat itseään ja vähentävät muiden intoa kirjoitella tavallisia viestejä sarjan tapahtumista. Näyttää siltä, että täyttämällä ketju näillä yhden tai kahden lauseen viesteillä ketju nimenomaan halutaan saada lukituksi tai poistetuksi. Itseäni ei huvita tännne enää kirjoitella niin kauan kuin täälläon spämmihyökkäys menossa. Ehkä pääsiöisen jälkewn meno reuhoittuu ja saadaan taas normaalia keskustelua tänne. Siihen asti, adios.
Sinä vedät omat johtopäätöksesi. Miksi nyt ylipäätänsä hauskaa pidetään. Eikä tässä mitään ketjua yritetä lukituksi saada. Mutta jos mielestäsi vain sinun kaltaisillasi on oikeus kirjoitella niin senkus menet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta kuulusteluissa olleilta pitää ottaa DNA näyte. Salkkarit on tietty eri asia.
Toista se oli minun aikaani.
T. Susanna Viita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maarit
Olit sitte kuulemma ollu ryyppäämässä eilen oikein huolella! Kallenkin sait ratkeamaan. Mitä teidän kahden välillä oikein on???
T. Jukka
Älä nyt jaksa alkaa paasata heti aamusta. Päätä jomottaa. Vähän pidettiin äiti-poika laatuaikaa.
T. Maarit
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäisen jälkeen ei ainakaan munan etsintä minun osaltani pääty.
T. Eva
Tässä taloyhtiössä nyt kuuluu olla kaikilla samat perusoikeudet.
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Seireeni ei olisi halunnut äidiksi, mutta joutui synnyttämään pojan, jonka nimesi Kristianiksi. Myöhemmin antoi poikansa adoptioon, ettei poika tulisi äitiinsä.