Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Mä alan vaipua jo epätoivoon. Miki? Krisu! Gunnarkin käy, nyt on hätätila. 20 min. Enää!
T. Eva
Noni, mä lauloin ja Kalle ratkes ryyppää. Tää on niin tätä. Mun laulut on kirottu. Äkkii omppuu.
T. Peppi
Teinpäs hyvää työtä Kaukovaarojen suhteen. Ensin Iiris, sitten Sampo. Seuraavaksi Aino. Ehkä sen ja Danielan vihasuhteen takana on rakkauden tunteita?
T. Heli
Siis luuleeko toi yks että täällä vaan yks laittaa noita huumoritekstejä? Kyllä niitä useampi on, eihän tossa touhussa ois mitään hauskaa yksin.
15 minuuttia bileitä jäljellä!
T. Markus
Love, where are you?
Love, i need you!
Love, all night trough.
Where is my love?
T. Epätoivoinen Eva karaokessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että pakkasella ja lumisateella on merkitystä mutta Kalle näytti enemmänkin surulliselta eikä toivoa täynnä olevalta, vaikka Ismon kanssa löivät kättä päälle siitä että niillä menee hyvin. On töitä jne. Ylipäätänsä toi tilanne ennakoi hyvin tulevan. En yllättyisi jos Kalle masentuu salaa eikä kukaan huomaa. Viinat houkuttelee, isän kanssa riitaa, töissä pitää kilpailla Aaron kanssa ja luulee ettei Sampo ole kiinnostunut.
Ilmeisesti seuraavien ennakoiden perjantain jaksossa Kalle päätyy baariin. Ei ainakaan ole Amandassa tai Moosessa. Mutta ilmeisesti myös Ismo tulee paikalle ja ehkä kerkeää Kallen ja alkoholin väliin sopivasti.
Mä meinaan ratketa ryyppäämään, koska Sampo ei anna mulle rakkautta ja munaa!
T. Kalle
Joko Maarit sammui?
Vierailija kirjoitti:
Love, where are you?
Love, i need you!
Love, all night trough.
Where is my love?T. Epätoivoinen Eva karaokessa
Oo hiljaa ja häivy sieltä hoilaamasta!
Linda
Siis mä en voi muutaku kiittää tästä viihteestä. Niin nauranu itteni kipeeks. Piristäny tylsähköä arkea. Kiitos! Toivottavasti jatkuu huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että pakkasella ja lumisateella on merkitystä mutta Kalle näytti enemmänkin surulliselta eikä toivoa täynnä olevalta, vaikka Ismon kanssa löivät kättä päälle siitä että niillä menee hyvin. On töitä jne. Ylipäätänsä toi tilanne ennakoi hyvin tulevan. En yllättyisi jos Kalle masentuu salaa eikä kukaan huomaa. Viinat houkuttelee, isän kanssa riitaa, töissä pitää kilpailla Aaron kanssa ja luulee ettei Sampo ole kiinnostunut.
Ilmeisesti seuraavien ennakoiden perjantain jaksossa Kalle päätyy baariin. Ei ainakaan ole Amandassa tai Moosessa. Mutta ilmeisesti myös Ismo tulee paikalle ja ehkä kerkeää Kallen ja alkoholin väliin sopivasti.
T. Kalle
Joko Maarit sammui?
Heräsin tossa ku Sofialla oli joku hätä. 10 min. Päästä meen jatkoille. Huomenna kerron tilanteesta, kuhan herään ja selviin krapulasta.
Miksei käsikirjoittajat voi antaa olla mun onnellinen? Mitä pahaa oon tehny että ansaitsen synkän pilven pääni yläpuolelle?
T. Kalle
Hei Pihlajakatulaiset, lähettäiskö risteilylle?
T. Aino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love, where are you?
Love, i need you!
Love, all night trough.
Where is my love?T. Epätoivoinen Eva karaokessa
Oo hiljaa ja häivy sieltä hoilaamasta!
Linda
Anna mun olla senkin korruptoitunut poliisi! Lasse, missä sä oot? Mä haluun sun viereen yöks!
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Hei Pihlajakatulaiset, lähettäiskö risteilylle?
T. Aino
Tästä asiasta pitää sopia taloyhtiön kokouksessa.
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Käsittääkseni Mira, Viola, Nella tai Kristian ei ole tehnyt mitään rikollista ja täten ole poliisin rekisterissä. Kuten Linda sanoi ei tule osumaa vaikka hius olisi heidän. Ellei Kristian ole salaa joku ex-pahiskundi oikeasti.
Kai se on pakko ottaa se dil do sängyn alta.
T. Eva
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisko laulaa vähän karaokee? Vähän pelottaa jos jotain käy...
T. Peppi
Toivottavasti kukaan ei putoo parvekkeelta.
Noni, aletaas lopetella. Kaikki kotiin ja nukkumaan. Huomenna ollaan auki taas kello 7.
T. Markus
T. Kalle