Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joita tuijotetaan usein. Mistä luulette sen johtuvan?

Vierailija
25.08.2015 |

Mistä arvelet pitkien katseiden johtuvan?
Itse näytän rekkalesbolta, tai sanoisinko siistiltä, mutta hyvin maskuliiniselta naiselta. Pukeudun mielestäni tyylikkäisiin miesten vaatteisiin. Joskus näytän nuorelta mieheltä. Ihmiset tuijottaa varmaan, kun eivät saa sukupuolesta selvää, tai sitten ihmettelevät rekkalesboa tai mahdollisesti homoa. Mun sukupuolta ja suuntautumista on selvästi hauska pohtia. Lähinnä naiset katsovat joskus pitkään silmiin, flirttaillen. Piristää aina, eli jatkakaa toki. Hymyjäkin saan, ja ne lämmittää. Jos liikun jonkun naisellisen nätin tytön kanssa, etenkin keski-ikäisillä miehillä on outo tapa katsoa ensin tyttöä ja sitten tuijottaa mua jotenkin haastavasti (välillä siskoja ja naiskavereita muuten kyrpii, kun mun kanssa ei voi mennä minnekään kahdestaan ilman, että luullaan pariskunnaksi). Mutta joo, luulen herättäväni huomiota enemmän kuin ihmiset keskimäärin.
Älkää nyt ymmärtäkö tätä niin, että itken tässä "kurjaa" kohtelua. Mietin vaan, millaiset ihmiset yleensä herättää huomiota, ja millaista se sitten on.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttahan tuo kun äijät vahtaa kullipystysä mun persettä.

Vierailija
2/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis lesbo vai näytätkö vain sellaiselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri tänään samaa kun olin yhdessä koulutuksessa ja moni osallistujista antoi vähän väliä katseensa kiertää ympäri salia (olimme asettuneet niin että jokaisen näki) ja jäädä minuun. Mutta enpä tiedä mikä sitten on usein ja mikä vähän, katseista siis? Nuo osallistujat olivat miehiä ja naisia, ihan kaiken ikäisiä.

Mitenkään huomiotaherättävä en tietääkseni ole, ihan siisti perusvaatetus, tukka ponnarilla ja silmälasit.

Vierailija
4/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan vitun hyvännäkönen ja siks mua tuijotetaan. Jatkakaa vaan tuijottamista

Vierailija
5/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että minua tuijotetaan koska itse yleensä mietteissäni ja itse huomaamattani jään katsomaan jotain (oli se asia, henkilö tai suoraan tyhjyyteen). En usko että minua tuijotetaan minkään erikoisuuden vuoksi, kun en niin erikoinen millään tavalla ole.

Vierailija
6/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon iso perse ja tissit. Painoa 90. Kaippa ne kauhistelevat.

Vierailija
7/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää, miksi minua tuijotetaan. Omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen, en kaunis mutten mitenkään hirveän rumakaan, en laiha enkä lihava. Mulla on yleensä mustat farkut ja joku t-paita + tennarit, tukka ponnarilla. Ei siis luulisi että pistän millään tavalla silmään kadulla?! Mut en tiiä, kai nykyään pitäisi olla sit niin saatanan laitettu ja aina just sen hetkiset massamuotivaatteet päällä, ettei vastaantulijat tiputtaisi silmiään päästään et miten joku kehtaakin pukeutua noin ja lähteä kotoa ilman pakkelikerrosta. Mä en vaan keksi, minkä muun takia minua tuijotettaisiin, kuin sen että pukeudun rennosti enkä jaksa tälläytyä päivittäin, joten näytän kai sitten jotenkin pöyristyttävältä.

Vierailija
8/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin asioita ja mitä seuraavaksi teen tai minne meen niin uskoisin että ilmeeni näyttää joskus äkäiseltä. Olen nimittäin joskus vahingossa kävellyt peilin edestä kaupoilla ja huomannut tämän

Vierailija
9/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, hieman lihava ja pukeudun niinkuin huvittaa. Oksettaa muita.

Vierailija
10/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus, tietenkin

Vierailija
11/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskojani selvästi tosiaan katsellaan myös, harvinaisen kauniita nuoria naisia kun ovat. Mutta ne äijien himokkaat tuijotukset tuntuu musta välillä vähän raivostuttavilta. Joskus pelottaa siskojen puolesta ja on kaikenlaista sattunutkin, ja itse olen joutunut setvimään vaikka mitä tilanteita, kun nuo himokkaat äijät ovat käyneet uhkaaviksi. En tiedä, mitä he itse ajattelevat.
Ap

Vierailija
12/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:53"]Oletko siis lesbo vai näytätkö vain sellaiselta?
[/quote]

En ole lesbo. Olen biseksuaali ja aika sukupuoleton. Äiti sanoo mua pojakseen, siskot veljeksi jne. Naisen kanssa en ole koskaan päässyt kovin pitkälle, kun ovat usein vaikeampia kuin miehet.
Ap

Vierailija
13/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen ilman meikkiä, koska näytän kuolemansairaalta.

Vierailija
14/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:53"]Mietin juuri tänään samaa kun olin yhdessä koulutuksessa ja moni osallistujista antoi vähän väliä katseensa kiertää ympäri salia (olimme asettuneet niin että jokaisen näki) ja jäädä minuun. Mutta enpä tiedä mikä sitten on usein ja mikä vähän, katseista siis? Nuo osallistujat olivat miehiä ja naisia, ihan kaiken ikäisiä.

Mitenkään huomiotaherättävä en tietääkseni ole, ihan siisti perusvaatetus, tukka ponnarilla ja silmälasit.
[/quote]

Ehkä sulla on intensiiviset silmät tai jotain. :-) Tai pidät yllä katsekontaktia. Käännätkö katseen pois, jos sua katsotaan? Aika moni kääntää.

Vierailija
15/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:05"]

Silloin kun olen ilman meikkiä, koska näytän kuolemansairaalta.

[/quote]

:D Nauroin. Voin samaistua! Aina oikein säikähtää, jos näkee ittensä vahingossa peilistä kaupungilla meikittä ollessa.

Vierailija
16/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:54"]Mullon iso perse ja tissit. Painoa 90. Kaippa ne kauhistelevat.
[/quote]

Omat silmät kiinnittyy usein ihan huomaamatta kunnon muotoihin. Kai se on jotain miehistä biologiaa. Että jos joku ananastukkainen miesnainen tuijottaa, se saatan olla minä.
Ap

Vierailija
17/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisuudesta se tunne johtuu. Ei teitä kukaan tuijota. Ja jos tuijottaa, niin se johtuu siitä, että itse tarkkailette ihmisiä, että tuijottaako tuokin minua ja miksi. Ihmiset sitten katsoo takaisin, että onkohan toi joku tuttu, kun tuijottaa minua.

Kun lopettaa merkitysten etsimisen toisten ihmisten käyttäytymisestä ja katseista, tuijotetuksi tulemisen tunne vähenee. Usein tähän auttaa jonkun sortin terapia.

Vierailija
18/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 182 cm ja 61 kg ja käytän 12-15 sentin korkoja ja pukeudun muutenkin näyttävästi. Minua ei oikein voi olla huomaamatta.

Vierailija
19/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:13"]Vainoharhaisuudesta se tunne johtuu. Ei teitä kukaan tuijota. Ja jos tuijottaa, niin se johtuu siitä, että itse tarkkailette ihmisiä, että tuijottaako tuokin minua ja miksi. Ihmiset sitten katsoo takaisin, että onkohan toi joku tuttu, kun tuijottaa minua.

Kun lopettaa merkitysten etsimisen toisten ihmisten käyttäytymisestä ja katseista, tuijotetuksi tulemisen tunne vähenee. Usein tähän auttaa jonkun sortin terapia.
[/quote]

Tai ehkä kaikki tuijottaa kaikkia, mutta toiset ei huomaa...
Ap

Vierailija
20/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti turkkilaiset jää joskus tuijottaan niin näkyvästi, että se on koomista, laittautumisen tasosta riippumatta. 
En ole ihan varma mistä se johtuu. Ainoa epätavallisempi asia jonka keksin itsestäni, on se että olen jopa kalpeita suomalaisia kalpeampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän