Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joita tuijotetaan usein. Mistä luulette sen johtuvan?

Vierailija
25.08.2015 |

Mistä arvelet pitkien katseiden johtuvan?
Itse näytän rekkalesbolta, tai sanoisinko siistiltä, mutta hyvin maskuliiniselta naiselta. Pukeudun mielestäni tyylikkäisiin miesten vaatteisiin. Joskus näytän nuorelta mieheltä. Ihmiset tuijottaa varmaan, kun eivät saa sukupuolesta selvää, tai sitten ihmettelevät rekkalesboa tai mahdollisesti homoa. Mun sukupuolta ja suuntautumista on selvästi hauska pohtia. Lähinnä naiset katsovat joskus pitkään silmiin, flirttaillen. Piristää aina, eli jatkakaa toki. Hymyjäkin saan, ja ne lämmittää. Jos liikun jonkun naisellisen nätin tytön kanssa, etenkin keski-ikäisillä miehillä on outo tapa katsoa ensin tyttöä ja sitten tuijottaa mua jotenkin haastavasti (välillä siskoja ja naiskavereita muuten kyrpii, kun mun kanssa ei voi mennä minnekään kahdestaan ilman, että luullaan pariskunnaksi). Mutta joo, luulen herättäväni huomiota enemmän kuin ihmiset keskimäärin.
Älkää nyt ymmärtäkö tätä niin, että itken tässä "kurjaa" kohtelua. Mietin vaan, millaiset ihmiset yleensä herättää huomiota, ja millaista se sitten on.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että se johtuu mun silmistä. En koe muuten olevani mitenkään erityisen kaunis, mulla on ainakin 10kg ylipainoa ja pukeudun aina ihan tavallisiin vaatteisiin. Mutta olen kuullut tosi monelta että mulla on jotenkin erikoisen kauniit silmät. Ja hiukset on ihan kivat myös.

Vierailija
42/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI TUIJOTTAVAT MINUA, KOSKA OLEN VAINOHARHAINEN!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja näytän suomalaiselta.

Vierailija
44/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijotetaan koska oon babyface kasvoista, mutta kropaltani "lihaksikas korsto" :D -m21

Vierailija
45/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työpaikkani yksi harvoista naisista ja lisäksi pitkä joten erotun joukosta. 

Ei haittaa että katsovat, en kulu.

Vierailija
46/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että kaikki tuijottaa mua ehkä se ei oo totta, oon liian ujo kattomaa takasin.

Vierailija
47/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:26"]Mua tuijotetaan koska oon babyface kasvoista, mutta kropaltani "lihaksikas korsto" :D -m21
[/quote]

Ahh kuulostat just sellaselta ihanuudelta millasia miehiä rakastan. :D

Vierailija
48/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska mulla on harvinaisen paksut hiukset. Siis noin niinku supisuomalaiseksi. Tai ainakin niitä tullaan kommentoimaan. Muuta erikoista mussa ei kyllä ole.

Vierailija
49/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:19"]Erityisesti turkkilaiset jää joskus tuijottaan niin näkyvästi, että se on koomista, laittautumisen tasosta riippumatta. 
En ole ihan varma mistä se johtuu. Ainoa epätavallisempi asia jonka keksin itsestäni, on se että olen jopa kalpeita suomalaisia kalpeampi. [/quote] Heti kun mainitsit turkkilaiset, ajattelin, että olet varmasti tosi vaalea.

[/quote]

Joo, iho tosiaan on, mutta hiukset ei.

[/quote]

Tuli tästä mieleen että minulla on tumma ystävä, nainen, joka menisi esim kreikkalaisesta. Kreikassa, Turkissa ja Lähi-idässä miehet kuolasivat hänen peräänsä. Minä, vaalea hoikka siro nainen sain olla todella rauhassa. Ja ei, en ollut kateellinen:DDD No, ehkä yksi mies Dubaissa katseli minua vähän pitempään.

Vierailija
50/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä paikkakunnilla tuijotetaan melkein kaikkea, mikä liikkuu. Minua tuijottavat eläkeläiset marketissa, koska olen yksi harvoista nuorista aikuisista, jonka on jäänyt asumaan tähän pikkupitäjään.

Vierailija
51/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtuu siitä että tuijotan itse ensin, tai yksinkertaisesti luulen vaan että muut tuijottaa vaikka tosiasiassa eivät.

Tosin kentis usein tulee aurinkoisella kelillä katseita kun lenkkeilen kieltämättä melko pikkuisessa halterneck -topissa. En halua mitään typeriä laatikkotopin, painijaselkätopin tai varsinkaan minkään t-paidan rusketusrajoja. Mutta enköhän kestä ne katseet, olen melko timmissä kunnossa vaikka itse sanonkin.

Vierailija
52/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ihan jäätävän isot tissit. Niitä tuijottavat miehet ja naiset, vaikken pukeudu koskaan paljastavasti. En ole erityisen hyvännäköinen tai kaunis. Ja eivät siis ole silikonia.

Vierailija
53/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja minua usein tuijotetaan. Varmaan koska ihoni on todella valkoinen.

Vierailija
54/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua katsotaan. Katseeni on erikoinen. Vältän tietoisesti miesten katsomista simiin, koska monille tulee tunne, että minulla on asiaa tai "päässä kuuluu klik". En ole poikkeavan kaunis muuten.

Vierailija
55/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo muiden miesten katsovan. Itse noteeraan joskus, yleensä en vaikka katsoisivatkin. Luulen että kyseessä on olemus ja kookkaat rinnat.

Vierailija
56/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen pitkä nainen (187 cm)  niin pituutta hammästellaan, muuten olen kyllä niin tavallinen tallaaja arkena ainakin. Osaan kyllä pukeutua ja laittaa itseni että saan niitä katseita jos haluan.

Vierailija
57/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei varsinaisesti tuijoteta, mutta katsotaan ensin pitkään ja sitten vältellään katsomasta. Jotkut kyllä tuijottavat häpeilemättä. Olen kolmekymppinen ja kärsin edelleen pahasta aknesta joka minulla on ollut teinivuosista asti. Mutta kun mikään ei tunnu auttavan niin tuijottakoon sitten. En minä tälle mitään voi.

Vierailija
58/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävän isot silmäni, maybe :D

Vierailija
59/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu aina, että kaikki tuijottaa. Sitten kun itse vielä kärsin ahdistuneisuudesta ja kaupassa tämä vielä korustuu, niin ihmisten tuijottaminen tuntuu melkein poltteena iholla.
Olen ihan kivan näköinen, toisinaan luonnehtisin ihan kauniiksikin. Olen perinyt isältäni intensiivisen katseen ja suuret silmät -tutut sanovat katseeni toimivan kuin läpivalaisuna. Ehkä tämä piirre saa ihmiset tuijottamaan? :D
Itse en hirveästi kiinnitä huomiota kanssakulkijoihin ja siksi en voi käsittää ihmisten avointa tuijottamista. Välillä katson takaisin suoraan silmiin ja kohotan kulmiani, tällöin tuijottaja yleensä punastuu. Kertoisivat vaikka ystävällisesti jos on hammastahnaa naamassa tms!

Vierailija
60/80 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on persoonallinen vaatetyyli, melkoisen rockhenkinen (ei osastoa Sonata Arctica-hevarit, vaan ihan toinen ääripää :D), ja meikkaan aika voimakkaasti arkenakin. Varsinkin naiset katsovat ja yleensä hyvin inhoten, mikä on tosi ikävää, kun en ymmärtääkseni mitenkään erityisen luotaantyöntävän näköinen ole.. Itse olen taas oikea tyylihaukka, siispä usein kahviloissa, busseissa, ym. Unohdun helposti tuijottamaan tyylikkäitä ja/tai persoonallisia ihmisiä, koska tapanani on inspiroitua muista ihmisistä. Olen myös niitä ihmisiä, jotka kehuvat vaatekaupan myyjien hiuksia ja muutenkin tuntemattomia :D en vain voi sille mitään! :D
N23