Miehen ex-vaimo haluaa tavata minut kaksin, miksi?
Olemme seurustelleen miehen kanssa yli kaksi vuotta ja muutimme kesällä yhteen. Miehen lapset ovat luonamme 2 viikonloppua kuukaudessa. Nyt miehen eksä haluaa tavata minut kaksin. Mistäköhän hän haluaa jutella? Itse olen ujo uusien ihmisten kanssa ja kaksin tapaaminen kuulostaa oudolta. Mielummin tapaisin hänet ohimennen tai miehen kanssa.
Kommentit (74)
Haluaa kai tutustua lähemmin nyt kun olet enemmän tekemisissä hänen lastensa kanssa.
Ei ole pakko osallistua tapaamiseen. Sano että kertoo asiansa vaikka viestillä.
No jos vaikka niistä lapsista. Olet kuitenkin pysyvä henkilö lasten elämässä. Ehkä hän on halunnut varmistua ettet ole joku ohimenevä tyttöystävä ja on siksi odottanut noin kauan. Itse ainakin odottaisin.
Kauanko erosta oli kun aloitte seurustelemaan?
Jos hän on ja pysyy asiallisena ja keskustelu koskee lapsia, eikä sinua henkilönä tai henk.koht. asioitasi niin tapaa. Tai tietenkään jos et etukäteen tiedä, mitä koskee niin voit tilanteesta poistua jos aihe ei liity asiallisiin asioihin välillänne (lapset).
Suunnittelee yllätysjuhlia miehelle, haluaa sinut mukaan
Kertoo harrastavansa edelleen seksiä miehesi kanssa :(
Sovi tapaaminen johonkin ravintolaan. Ja kysy ensin että asia koskee varmaan lapsia? Itse haluaisin ainakin tavata kunnolla sinut tässä tilanteessa. Ja ehkä hän tietää saavansa sinusta oikean kuvan vain jos mies ei ole mukana.
Liittyy varmasti lapsiin, muuta järkevää syytä en keksi. Miten kertoi halustaan, miehen kautta vai ottiko sinuun suoraan yhteyttä? Voit ehkä kysyä, että miksi?
En suostuisi mihinkään kyttäystapaamiseen.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:43"]Suunnittelee yllätysjuhlia miehelle, haluaa sinut mukaan
[/quote]
Heh, tuskin tämä kyseessä. :) Aloimme seurustelemaan noin vuosi heidän eronsa jälkeen (joku aiemmin kysyi)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:46"]
En suostuisi mihinkään kyttäystapaamiseen.
[/quote]Ei tämä välttämättä ole mikään kyttäystapaaminen. Menisin ihan hyvällä mielellä.
Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:47"]
Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu.
[/quote]
Jep, itse en todellakaan menisi.
Hän on yksinäinen ja on huomannut, että sinäkin olet. Ihmisellä ei ole koskaan liikaa ystäviä. Teitä yhdistää mies ja miehen lapset, joten teidän on hyvä myös tuntea toisenne ja ystävystyä.
Jotta arki lasten kanssa sujuu niin menisin avoimin mielin. Julkinen tila kuten kahvila tai ravintola. Ei kenenkään maata.
Ehkä kertoo sinulle jotakin ex-miehestään. Mene, jos uskallat ja haluat tietää. En ole tavannut mieheni nykyistä vaimoa, mutta jos tapaisin niin kertoisin, että mies on psykopaatti ja narsisti. Mutta annan hänen huomata ihan itse....
Miksi miehesi ei saa olla paikalla? Miksi pitää tavata kahdestaan? Todennäköisesti haluaa kyylätä teidän asioitanne tai haukkua miestä sinulle. Mitä muuta syytä voi olla siihen, että mies ei saa olla paikalla? En menisi.
Haluaa kertoa sukupuolitaudista, vaikka se onkin tässä vaiheessa jo vähän myöhäistä.
Mä halusin tavata aikanaan mun eksän uuden tyttöystävän. Halusin ihan vaan esittäytyä ja tutustua lasteni mahd.äitipuoleen. Mun eksä on mahtava mies ja isä ja olin varma, että tyttöystävä olisi myös ja oikeassa olin! He ovat valitettavasti eronneet jo mutta tämän tyttöystävän kanssa ollaan edelleen sydänystäviä. Nainen oli lapseni yo-juhlissa ja tavataan vähintään kerran kuussa. Onneksi hän siis tuli, olisin yhtä sydänystävää köyhempi ;)