Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex-vaimo haluaa tavata minut kaksin, miksi?

Vierailija
25.08.2015 |

Olemme seurustelleen miehen kanssa yli kaksi vuotta ja muutimme kesällä yhteen. Miehen lapset ovat luonamme 2 viikonloppua kuukaudessa. Nyt miehen eksä haluaa tavata minut kaksin. Mistäköhän hän haluaa jutella? Itse olen ujo uusien ihmisten kanssa ja kaksin tapaaminen kuulostaa oudolta. Mielummin tapaisin hänet ohimennen tai miehen kanssa.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:47"]

Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu.

[/quote]

Jep, itse en todellakaan menisi.

[/quote]

Ei kuulu ei, mutta kuuluu kyllä se, kuka lapsia mahdollisesti hoitaa ja kuka heidän kanssaan viettää aikaa. Tapaaminen voi olla myös ihan ystävällismielinen tutustuminen, ei kaiken aina tarvitse olla kyttäämistä ja asioihin sekaantumista.

Vierailija
22/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu.

[/quote]

Ei kai kuulukaan, mutta se kuuluu, missä ja kenen kanssa hänen lapsensa viettävät aikaansa. Jos kyseessä on normaali ihminen, niin tästä on kyse. Epäterveen yksilön kohdalla mies olisi varmasti jo tähän mennessä varoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies, että tällaista tapaamista on ehdotettu? Mitä mies sanoo? Vai kielsiko ex kertomasta miehelle?

Vierailija
24/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:45"]Liittyy varmasti lapsiin, muuta järkevää syytä en keksi. Miten kertoi halustaan, miehen kautta vai ottiko sinuun suoraan yhteyttä? Voit ehkä kysyä, että miksi?
[/quote]

Mies kertoi, että eksä haluaisi tavata. Eksällä itsellään on myös mies joka ei vielä lapsia ole tavannut kun ovat juuri alkaneet seurustella. Itse näin lapset vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
25/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:45"]Liittyy varmasti lapsiin, muuta järkevää syytä en keksi. Miten kertoi halustaan, miehen kautta vai ottiko sinuun suoraan yhteyttä? Voit ehkä kysyä, että miksi? [/quote] Mies kertoi, että eksä haluaisi tavata. Eksällä itsellään on myös mies joka ei vielä lapsia ole tavannut kun ovat juuri alkaneet seurustella. Itse näin lapset vuoden seurustelun jälkeen.

[/quote]

Onko miehesi tavannut exänsä nykyisen miehen kahdestaan?

Vierailija
26/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:50"]

[/quote]

[/quote]

Ei kuulu ei, mutta kuuluu kyllä se, kuka lapsia mahdollisesti hoitaa ja kuka heidän kanssaan viettää aikaa. Tapaaminen voi olla myös ihan ystävällismielinen tutustuminen, ei kaiken aina tarvitse olla kyttäämistä ja asioihin sekaantumista.

[/quote]

Eiköhän lasten isä osaa ihan itse katsoa kenen seurassa antaa lastensa olla, siihen ei tarvita exää päsmäröimään. Vai kuinka moni mies vinkuu tapaamisia exän uuden miehen kanssa? En edelleenkään suostuisi tapaamiseen.

Vierailija
27/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin tavata mieheni uuden, vähän olla kartalla siitä kuka viettää lasteni kanssa aikaa.

Vierailija
28/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olet tavannut exää miehen ja/tai lasten läsnäollessa? 

Onko mies niin kova puhumaan että hänen seurassaan et saa suunvuoroa?

Vierailija
29/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:53"]Minä ainakin haluaisin tavata mieheni uuden, vähän olla kartalla siitä kuka viettää lasteni kanssa aikaa.
[/quote]

Ja lisään vielä että miehenikin haluaisi tavata minun uuden.

Vierailija
30/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän lasten isä osaa ihan itse katsoa kenen seurassa antaa lastensa olla, siihen ei tarvita exää päsmäröimään. Vai kuinka moni mies vinkuu tapaamisia exän uuden miehen kanssa? En edelleenkään suostuisi tapaamiseen.

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä.

Vierailija
31/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Oliko tämä ex "vinkunut"?

Vierailija
32/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:53"]Minä ainakin haluaisin tavata mieheni uuden, vähän olla kartalla siitä kuka viettää lasteni kanssa aikaa. [/quote] Ja lisään vielä että miehenikin haluaisi tavata minun uuden.

[/quote]

Oletko siis eronnut vai kuvittelet, että tilanne olisi tämä, jos joskus eroaisitte?

Vierailija
33/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Itse asiassa, kun lapset ovat miehellä, on hänen valintansa, keitä he tapaavat. Se ei kuulu exälle!

Minä menisin tapaamiseen, jos olisi odotettavissa ystävällinen kohtaaminen. Sen perusteella siis, mitä hänestä tietäisin. Miestä takaisin itkevää stalkkeria esim. en vaivautuisi tapaamaan.

Vierailija
34/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuon tyyppiset tapaamiset kuulostaa vaan omituiselta. Miksi nainen haluaa sinut tavata, ellei vain kytätäkseen millainen olet jne. ja todennäköisesti vielä negatiivisella tavalla, löytääkseen sinusta huonoja piirteitä joilla voi lepuutella itsetuntoaan. Tekosyynä voi tosiaan aina käyttää "lasten etua", mutta ne edut nyt käydään läpi miehen kanssa, ei uuden vaimon tai avovaimon kanssa.

Kysäise mitä asia koskee suoraan, jos ei ole mitään _todella_ tärkeää asiaa, niin valittele kiireitä äläkä mene. Mitä hyvää siitä seuraa, että ex sotkeutuu tuolla tavalla vielä toisten elämään? Pääasia että välit ovat asiallisen etäiset ja lapsista pidetään huolta, ei muuta. 

Vierailija
35/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:45"]Liittyy varmasti lapsiin, muuta järkevää syytä en keksi. Miten kertoi halustaan, miehen kautta vai ottiko sinuun suoraan yhteyttä? Voit ehkä kysyä, että miksi? [/quote] Mies kertoi, että eksä haluaisi tavata. Eksällä itsellään on myös mies joka ei vielä lapsia ole tavannut kun ovat juuri alkaneet seurustella. Itse näin lapset vuoden seurustelun jälkeen.

[/quote]Mies tuntee exänsä. Kyllä hän olisi tässä kohtaa varoittanut sinua, jos siihen olisi syytä. Tai olisi jättänyt pyynnön kokonaan välittämättä.

Luota miehesi arviointikykyyn ja mene tapaamiseen rauhallisin mielin.

Vierailija
36/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:51"]

[/quote]

Onko miehesi tavannut exänsä nykyisen miehen kahdestaan?
[/quote]

Ei ole. Ei koe tarvetta tavata kaksin. Ohimennen ja juhlissa voi tavata sitten kun hänet on lapsille esitelty.

Vierailija
37/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun pitää ehdottomasti tavata hänet kahden kesken. Näin sinä voit sopia lapsia koskevia asioita sillä kyllä sinäkin olet heistä vastuussa vaikka ne onkin miehen. Ja mene ja tiedä saat ehkä arvokasta tietoa miehestäsi. Minä en edes kertoisi miehelle ennen tapaamista.

Tiedän vastaavan tapauksen jossa kävi ilmi että mies onlikin tosi väkivaltanen. Kävi ilmi että x-vaimo oli nostanu rikossyytteen toistuvasta pahoinpitelystä. Näytti kuvat ja lääkärintodistukset. Pääsi ystävä pelkällä säihkähdyksellä.

Vierailija
38/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä.

[/quote]

Aa, no teilläkin näyttääkin nykyinen olevan se hankala, eikä exä...

Vierailija
39/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:53"]

Minä ainakin haluaisin tavata mieheni uuden, vähän olla kartalla siitä kuka viettää lasteni kanssa aikaa.

[/quote]

Etkö luota lastesi isään?!

Vierailija
40/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:58"]

Minusta sinun pitää ehdottomasti tavata hänet kahden kesken. Näin sinä voit sopia lapsia koskevia asioita sillä kyllä sinäkin olet heistä vastuussa vaikka ne onkin miehen. Ja mene ja tiedä saat ehkä arvokasta tietoa miehestäsi. Minä en edes kertoisi miehelle ennen tapaamista.

Tiedän vastaavan tapauksen jossa kävi ilmi että mies onlikin tosi väkivaltanen. Kävi ilmi että x-vaimo oli nostanu rikossyytteen toistuvasta pahoinpitelystä. Näytti kuvat ja lääkärintodistukset. Pääsi ystävä pelkällä säihkähdyksellä.

[/quote]

Moikka exä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi