Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex-vaimo haluaa tavata minut kaksin, miksi?

Vierailija
25.08.2015 |

Olemme seurustelleen miehen kanssa yli kaksi vuotta ja muutimme kesällä yhteen. Miehen lapset ovat luonamme 2 viikonloppua kuukaudessa. Nyt miehen eksä haluaa tavata minut kaksin. Mistäköhän hän haluaa jutella? Itse olen ujo uusien ihmisten kanssa ja kaksin tapaaminen kuulostaa oudolta. Mielummin tapaisin hänet ohimennen tai miehen kanssa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin tavata aikanaan mun eksän uuden tyttöystävän. Halusin ihan vaan esittäytyä ja tutustua lasteni mahd.äitipuoleen. Mun eksä on mahtava mies ja isä ja olin varma, että tyttöystävä olisi myös ja oikeassa olin! He ovat valitettavasti eronneet jo mutta tämän tyttöystävän kanssa ollaan edelleen sydänystäviä. Nainen oli lapseni yo-juhlissa ja tavataan vähintään kerran kuussa. Onneksi hän siis tuli, olisin yhtä sydänystävää köyhempi ;)

Vierailija
2/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kai tutustua lähemmin nyt kun olet enemmän tekemisissä hänen lastensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko osallistua tapaamiseen. Sano että kertoo asiansa vaikka viestillä.

Vierailija
4/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka niistä lapsista. Olet kuitenkin pysyvä henkilö lasten elämässä. Ehkä hän on halunnut varmistua ettet ole joku ohimenevä tyttöystävä ja on siksi odottanut noin kauan. Itse ainakin odottaisin.

Vierailija
5/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko erosta oli kun aloitte seurustelemaan?

Vierailija
6/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on ja pysyy asiallisena ja keskustelu koskee lapsia, eikä sinua henkilönä tai henk.koht. asioitasi niin tapaa. Tai tietenkään jos et etukäteen tiedä, mitä koskee niin voit tilanteesta poistua jos aihe ei liity asiallisiin asioihin välillänne (lapset).

Vierailija
7/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelee yllätysjuhlia miehelle, haluaa sinut mukaan

Vierailija
8/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo harrastavansa edelleen seksiä miehesi kanssa :(

Vierailija
9/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi tapaaminen johonkin ravintolaan. Ja kysy ensin että asia koskee varmaan lapsia? Itse haluaisin ainakin tavata kunnolla sinut tässä tilanteessa. Ja ehkä hän tietää saavansa sinusta oikean kuvan vain jos mies ei ole mukana.

Vierailija
10/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy varmasti lapsiin, muuta järkevää syytä en keksi. Miten kertoi halustaan, miehen kautta vai ottiko sinuun suoraan yhteyttä? Voit ehkä kysyä, että miksi?

Vierailija
11/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi mihinkään kyttäystapaamiseen.

Vierailija
12/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:43"]Suunnittelee yllätysjuhlia miehelle, haluaa sinut mukaan
[/quote]

Heh, tuskin tämä kyseessä. :) Aloimme seurustelemaan noin vuosi heidän eronsa jälkeen (joku aiemmin kysyi)

Vierailija
13/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:46"]

En suostuisi mihinkään kyttäystapaamiseen.

[/quote]Ei tämä välttämättä ole mikään kyttäystapaaminen. Menisin ihan hyvällä mielellä.

Vierailija
14/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu.

Vierailija
15/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:47"]

Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu.

[/quote]

Jep, itse en todellakaan menisi.

Vierailija
16/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on yksinäinen ja on huomannut, että sinäkin olet. Ihmisellä ei ole koskaan liikaa ystäviä. Teitä yhdistää mies ja miehen lapset, joten teidän on hyvä myös tuntea toisenne ja ystävystyä.

Vierailija
17/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta arki lasten kanssa sujuu niin menisin avoimin mielin. Julkinen tila kuten kahvila tai ravintola. Ei kenenkään maata.

Vierailija
18/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kertoo sinulle jotakin ex-miehestään. Mene, jos uskallat ja haluat tietää. En ole tavannut mieheni nykyistä vaimoa, mutta jos tapaisin niin kertoisin, että mies on psykopaatti ja narsisti. Mutta annan hänen huomata ihan itse....

Vierailija
19/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei saa olla paikalla? Miksi pitää tavata kahdestaan? Todennäköisesti haluaa kyylätä teidän asioitanne tai haukkua miestä sinulle. Mitä muuta syytä voi olla siihen, että mies ei saa olla paikalla? En menisi.

Vierailija
20/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kertoa sukupuolitaudista, vaikka se onkin tässä vaiheessa jo vähän myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi