Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex-vaimo haluaa tavata minut kaksin, miksi?

Vierailija
25.08.2015 |

Olemme seurustelleen miehen kanssa yli kaksi vuotta ja muutimme kesällä yhteen. Miehen lapset ovat luonamme 2 viikonloppua kuukaudessa. Nyt miehen eksä haluaa tavata minut kaksin. Mistäköhän hän haluaa jutella? Itse olen ujo uusien ihmisten kanssa ja kaksin tapaaminen kuulostaa oudolta. Mielummin tapaisin hänet ohimennen tai miehen kanssa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kertoa, että heillä on suhde. t. miehesi ex

Vierailija
42/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:47"]

Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu.

[/quote]

Jep, itse en todellakaan menisi.

[/quote]

Ei kuulu ei, mutta kuuluu kyllä se, kuka lapsia mahdollisesti hoitaa ja kuka heidän kanssaan viettää aikaa. Tapaaminen voi olla myös ihan ystävällismielinen tutustuminen, ei kaiken aina tarvitse olla kyttäämistä ja asioihin sekaantumista.

[/quote]

Eiköhän lasten isä osaa ihan itse katsoa kenen seurassa antaa lastensa olla, siihen ei tarvita exää päsmäröimään. Vai kuinka moni mies vinkuu tapaamisia exän uuden miehen kanssa? En edelleenkään suostuisi tapaamiseen.

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä.

[/quote]

Aa, no teilläkin näyttääkin nykyinen olevan se hankala, eikä exä...

[/quote]

Miksi menet henkilökohtaisuuksiin? Ei tässä ole kyse minusta tai tuosta toisesta samanmielisestä. Kyse on siitä, että lasten isä ei ole tilivelvollinen exälleen omasta puolisostaan tai siitä keitä lapset hänen luonaan ollessaan tapaavat. Eihän se exäkään ole tilivelvollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:47"] Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu. [/quote]   Jep, itse en todellakaan menisi. [/quote] Ei kuulu ei, mutta kuuluu kyllä se, kuka lapsia mahdollisesti hoitaa ja kuka heidän kanssaan viettää aikaa. Tapaaminen voi olla myös ihan ystävällismielinen tutustuminen, ei kaiken aina tarvitse olla kyttäämistä ja asioihin sekaantumista. [/quote] Itse asiassa, kun lapset ovat miehellä, on hänen valintansa, keitä he tapaavat. Se ei kuulu exälle! Minä menisin tapaamiseen, jos olisi odotettavissa ystävällinen kohtaaminen. Sen perusteella siis, mitä hänestä tietäisin. Miestä takaisin itkevää stalkkeria esim. en vaivautuisi tapaamaan.

[/quote]

Periaatteessa näin, mutta tässä on kyse nimenomaan siitä, että nykyinen asuu samaa kotia lasten kanssa. Mielestäni tässä on oleellinen ero siihen, että vain tapaa jotain ihmistä.

Minkä takia kyseessä ei voisi olla ihan ystävällismielinen tapaaminen lasten äitipuolen kanssa?

Vierailija
44/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisuuksiin mennään, kun ei muuta enää keksitä. Vanha av-sääntö.

Vierailija
45/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jokin tossa tapaamisessa mietityttää, niin juttele miehesi kanssa. Hän varmaan tuntee myös eksänsä.

Vierailija
46/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit te olette outoja. Ja vainoharhaisia.

"Älä mee, en mäkään menisi."

Se haluaa varmasti vain tutustua sinuun ja näin saatte "väylän auki" ja voitte esimerkiksi sopia lapsiin liittyviä vähäpätöisiä juttuja keskenänne jos se miehelle sopii. Kuulostavat täyspäisiltä vanhemmilta ja vastuullisilta oman seurustelunsa vaikutuksista lapsiin.

Ja ap, sä olet jo iso tyttö, etköhän sä pärjää sanoi se mitä tahansa, vaikka näitä vainoharhaisten juttuja! 

Vierailija
47/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu.

[/quote]

[/quote]

Ei kuulu ei, mutta kuuluu kyllä se, kuka lapsia mahdollisesti hoitaa ja kuka heidän kanssaan viettää aikaa. Tapaaminen voi olla myös ihan ystävällismielinen tutustuminen, ei kaiken aina tarvitse olla kyttäämistä ja asioihin sekaantumista.

[/quote]

Eiköhän lasten isä osaa ihan itse katsoa kenen seurassa antaa lastensa olla, siihen ei tarvita exää päsmäröimään. Vai kuinka moni mies vinkuu tapaamisia exän uuden miehen kanssa? En edelleenkään suostuisi tapaamiseen.

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä.

[/quote]

[/quote]

Kun nykyinen ei ala hyppimään exän pillin mukaan muka lasten edun nimissä, on nykyinen hankala? Olkoon vaikka niin sitten. 

Vierailija
48/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:53"]Kuinka paljon olet tavannut exää miehen ja/tai lasten läsnäollessa? 

Onko mies niin kova puhumaan että hänen seurassaan et saa suunvuoroa?
[/quote]

En ole kertaakaan nähnyt. Vanhan valokuvan olen joskus nähnyt. En edes tietäisi ketä tervehtiä jossain kahvilassa tms jos kaksin tapaisimme. Eksä on minua 12 vuotta vanhempi ja vielä vähän aikaa sitten syytti miestäni heidän erostaan vaikka molemmissa on luonnollisesti ollut "vikaa" ja minulla ei asian kanssa ole mitään tekemistä ollut. Täytyy kysyä tarkemmin mikä kaksin tapaamisen tarkoitus olisi. Mies kyllä antaa suunvuoron.

Ap (aiempiin vastauksiin unohtunut laittaa)

Vierailija
49/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:04"]

Se haluaa varmasti vain tutustua sinuun ja näin saatte "väylän auki" ja voitte esimerkiksi sopia lapsiin liittyviä vähäpätöisiä juttuja keskenänne jos se miehelle sopii. Kuulostavat täyspäisiltä vanhemmilta ja vastuullisilta oman seurustelunsa vaikutuksista lapsiin.

Ja ap, sä olet jo iso tyttö, etköhän sä pärjää sanoi se mitä tahansa, vaikka näitä vainoharhaisten juttuja! 

[/quote]

Kyllä se isä saa ihan itse hoitaa lasten asiat exän kanssa.

Vierailija
50/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:06"]

[/quote]

[/quote]

Miksi? Miksei ex voisi vaikka soittaa tälle äitipuolelle että voisiko hakea Pikku-Jeren jalkapalloharjoituksista, kun hän ei pääse?

Onko pakko olla aina niin vihamielinen ja pelätä toista ihmistä,eikä edes vierasta ihmistä? Kysynpä vaan.

Vierailija
51/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex haluaa luvan sinulta tehdä miehesi kanssa yhden lapsen lisää! Onhan se nyt mukavampaa, kun lapsilla on samat vanhemmat vaikkei nyt enää saman katon alla asuisikaan.

Vierailija
52/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:47"] Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu. [/quote]   Jep, itse en todellakaan menisi. [/quote] Ei kuulu ei, mutta kuuluu kyllä se, kuka lapsia mahdollisesti hoitaa ja kuka heidän kanssaan viettää aikaa. Tapaaminen voi olla myös ihan ystävällismielinen tutustuminen, ei kaiken aina tarvitse olla kyttäämistä ja asioihin sekaantumista. [/quote] Itse asiassa, kun lapset ovat miehellä, on hänen valintansa, keitä he tapaavat. Se ei kuulu exälle! Minä menisin tapaamiseen, jos olisi odotettavissa ystävällinen kohtaaminen. Sen perusteella siis, mitä hänestä tietäisin. Miestä takaisin itkevää stalkkeria esim. en vaivautuisi tapaamaan.

[/quote]

Periaatteessa näin, mutta tässä on kyse nimenomaan siitä, että nykyinen asuu samaa kotia lasten kanssa. Mielestäni tässä on oleellinen ero siihen, että vain tapaa jotain ihmistä.

Minkä takia kyseessä ei voisi olla ihan ystävällismielinen tapaaminen lasten äitipuolen kanssa?
[/quote]
Totta kai. Mutta oleellista tässä on se, että ex voi pyytää tapaamista, ja nykyinen sitten menee, jos menee. Mitään pakkoa ei ole, ja jos yhtään arveluttaisi, en menisi. Koska ei tarvitse.

Vierailija
53/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa luikerrella teidän elämäänne. Vanha suola janottaa. Tai sitten kyse on "vain" lapsista. :)

Vierailija
54/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä.

[/quote]

[/quote]

Kun nykyinen ei ala hyppimään exän pillin mukaan muka lasten edun nimissä, on nykyinen hankala? Olkoon vaikka niin sitten. 

[/quote]

Heh, pillin mukaan hyppimistä jos exä haluaa tavata lastensa äitipuolen. Voi jeesus mitä vainoharhaa ja asennetta. Toivottavasti lapset ei huomaa asennettasi heidän äitiä kohtaan...

Tietenkin pääasiassa isä ja äiti hoitavat lasten asiat keskenään. Mutta eikö olisi kaikkien kannalta hyvä, että välit olisi avoimet ja kaikki tuntisi edes jollakin tasolla toisensa? Varmasti tekisi asioiden hoidosta mutkattomampaa, eikö?

Onhan niitä kyyliä exiä vaikka kuinka paljon, mutta onpa niitä manipuloivia äitipuoliakin. Mun mielestä on ihan luonnollista, että äiti haluaa tavata äitipuolen, tuskin tässä nyt mistään jatkuvista viikkotapaamisista on kyse.

Huomaa, että herkkä ja tunteita nostattava asia. Toki ymmärrettävää.

Vierailija
55/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Heh, pillin mukaan hyppimistä jos exä haluaa tavata lastensa äitipuolen. Voi jeesus mitä vainoharhaa ja asennetta. Toivottavasti lapset ei huomaa asennettasi heidän äitiä kohtaan...

Tietenkin pääasiassa isä ja äiti hoitavat lasten asiat keskenään. Mutta eikö olisi kaikkien kannalta hyvä, että välit olisi avoimet ja kaikki tuntisi edes jollakin tasolla toisensa? Varmasti tekisi asioiden hoidosta mutkattomampaa, eikö?

Onhan niitä kyyliä exiä vaikka kuinka paljon, mutta onpa niitä manipuloivia äitipuoliakin. Mun mielestä on ihan luonnollista, että äiti haluaa tavata äitipuolen, tuskin tässä nyt mistään jatkuvista viikkotapaamisista on kyse.

Huomaa, että herkkä ja tunteita nostattava asia. Toki ymmärrettävää.

[/quote]

Pointti on siinä että ex saa haluta, mutta mutta ei se velvoita nykyistä yhtään mihinkään. Siinä ei ole mitään asennetta tai manipulointia jos ei halua tavata. 

Vierailija
56/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:06"]

[/quote]

[/quote]

Miksi? Miksei ex voisi vaikka soittaa tälle äitipuolelle että voisiko hakea Pikku-Jeren jalkapalloharjoituksista, kun hän ei pääse?

Onko pakko olla aina niin vihamielinen ja pelätä toista ihmistä,eikä edes vierasta ihmistä? Kysynpä vaan.

[/quote]

Siksi koska minä en tässä kuvitteellisessa tilateessa ole lasten huoltaja, vaan lasten vanhemmat ovat. On hedän asiansa hoitaa Pikku-Jeren jalkapalloharjoitukset, ei minun. En alkaisi juoksupojaksi, enkä antaisi edes puhelinnumeroani eksälle. 

Vierailija
57/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kumma juttu, kun aina nää ex-naikkoset ovat niitä jotka ovat "huolissaan lapsista" sen uuden puolison suhteen. Harvoin kuulee, että miehet haluaisivat tavata etenkään kahden kesken näitä exän uusia puolisoita, vaikka useammin siihen olisi kenties  syytä... Eli syynä on vain naisten uteliaisuus ja haluavat vertailla itseään tähän uuteen - saada matskua haukkua uutta kavereiden kesken. Eiköhän kohtelias etäisyys ole paras vaihtoehto, sillä mikäli katkeruutta löytyy, voi se exä käyttää mitä tahansa syitä haukkuakseen ex-miestä ja hänen uutta puolisoaan myös lapsille ja sekoittaa heidät johonkin ihmissuhdepelailuun. 

Vierailija
58/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eiköhän tuo ole vain jokin typerä valta-asettelukysymys, nämä exät haluavat pitää jonkin haastattelun ex-puolison nykyiselle. Naurettava juttu, uudet puolisot eivät kuulu sille exälle, ja ne "tutustumiset" kyllä hoituvat lyhyesti siten että paikalla on muitakin/se puoliso. 

Vierailija
59/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotain naisista ja tästä palstasta, että täysin järkevästä tapaamispyynnöstä on saatu jo kolme sivua puitua salaliittoteorioita.

Onko jo arvuuteltu, että ex ja eksän uusi mies ehdottavat kimppakivaa ja parinvaihtoa tutussa porukassa? On ihan yhtä järkevä ajatus kuin edellisetkin.

Vierailija
60/74 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:11"]

Kertoo jotain naisista ja tästä palstasta, että täysin järkevästä tapaamispyynnöstä on saatu jo kolme sivua puitua salaliittoteorioita.

Onko jo arvuuteltu, että ex ja eksän uusi mies ehdottavat kimppakivaa ja parinvaihtoa tutussa porukassa? On ihan yhtä järkevä ajatus kuin edellisetkin.

[/quote]

No ihan yhtä järkevää on kieltäytyä tapaamisesta, jos yksinkertaisesti ei kyseistä ihmistä halua kahdenkesken tavata. Exät huolehtivat keskenään lapsen huoltamisesta, ei sen uuden puolison tarvitse halutessaan kommunikoida kuin sen oman puolisonsa kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi