Miehen ex-vaimo haluaa tavata minut kaksin, miksi?
Olemme seurustelleen miehen kanssa yli kaksi vuotta ja muutimme kesällä yhteen. Miehen lapset ovat luonamme 2 viikonloppua kuukaudessa. Nyt miehen eksä haluaa tavata minut kaksin. Mistäköhän hän haluaa jutella? Itse olen ujo uusien ihmisten kanssa ja kaksin tapaaminen kuulostaa oudolta. Mielummin tapaisin hänet ohimennen tai miehen kanssa.
Kommentit (74)
Mielestäni ex saa olla kiinnostunut kuka lastensa vanhemman uusi puoliso on, koska uusi puoliso viettää aikaa hänen lastensa kanssa.
Ihmiset ovat exiä syystä. Ehkä suhde toimii paremmin niin. On lasten edun mukaista, että kaikki aikuiset tietävät toisensa.
Minä ainakin aion ehdottaa exälleni muutaman kuukaudet päästä, josko voitaisiin aikuiset käydä yhdessä vaikkapa kahvilla.
Miten teillä muilla on nämä tapaamiset mennyt?
Tästä oli kiva kuulla kokemuksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Olemme seurustelleen miehen kanssa yli kaksi vuotta ja muutimme kesällä yhteen. Miehen lapset ovat luonamme 2 viikonloppua kuukaudessa. Nyt miehen eksä haluaa tavata minut kaksin. Mistäköhän hän haluaa jutella? Itse olen ujo uusien ihmisten kanssa ja kaksin tapaaminen kuulostaa oudolta. Mielummin tapaisin hänet ohimennen tai miehen kanssa.
Ei kannata häneltä missään tapauksessa kysyä, vaan täältä palstalta niin saat paremmat vastaukset.
Todennäköisesti hän haluaa seksiä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan menisi. Uteliaalle exälle ei kuulu vähääkään, millainen sinä olet tai mitä miehellesi ja sinulle kuuluu.
No se kuuluu, millaisen ihmisen vaikutuspiirissä omat lapset viettävät aikaansa.
Vittuakos tässä arvaillaan, mene ja kysy.
Ja kun kerran käskit arvailla, minä arvaan, että hän haluaa kysyä sinulta, onko mies kertonut sinulle lääkeresistentistä tippuristaan tai HIV:stään.
MInä halusin tavata miehen nyxän, koska ero oli riitaisa (nyxäkin ollut mukana jo jonkin aikaa kuviossa) ja siitä jäi kaikenlaisia kurjia fiiliksiä ja epäluottamusta. Halusin tavata nyxän voidakseni kertoa, etten halua kenellekään kurjaa, enkä vihanpitoa, vaan, että jokainen voisi rauhassa elää elämäänsä. Ja mun lasetn ei tarttis kantaa mukanaan aikuisten keskinäisiä ongelmia. Oli jännittävää. Meille molemmille. Kohtaamisella on iso voima- ihan eri asia kuin joku viesti tai puhelu. Minusta ainakin tuntuu, että näimme toisissamme ihan vaan ihmisen, ja ainakin minä tunsin nyxää kohtaan myötätuntoa pelon tai vihan sijaan. Tapaaminen muutti kaikkien elämää. Ja nykyään, vuosien jälkeenkin kaikki sujuu hyvin. Tiedän myös tisenlaisia tapauksia, missä esim se lähi vuodesta toiseen ylläpitää jotain jännitteitä ja valtapelejä. Kaikki kärsivät jollakin tavalla. Lähin tapaaminen sisältää aina jännitteitä ja epävarmuutta, peiteltyä vihaa jne (ja lapset ovat aina läsnä jakamassa tätä). Ihan hirveää. Ja jos nyt sulla sattuu olemaan kaikki ok, jollakin tuossa kuviossa ei välttämättä ole, ja se syö koko kuviota. Eniten lapsia. On typerää kuvitella, että voisi teeskennellä jotakin muuta kuin oikeasti on. Ihan kaikki viha ja katkeruus ja selvittämättömät asiat uusperheen kenellä tahansa osapuolilla varastoituu lasten kannettavaksi. Lapset sopeutuvat, mutta hajoavat koko ajan sisältäpäin. Siksi on oikein ja rohkeaa kohdata, ihan ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vittuakos tässä arvaillaan, mene ja kysy.
Ja kun kerran käskit arvailla, minä arvaan, että hän haluaa kysyä sinulta, onko mies kertonut sinulle lääkeresistentistä tippuristaan tai HIV:stään.
Eiköhän nuo asiat ole jo selvinneet, kolme vuotta vanhaan ketjuun huutelet!
Vanha ketju, mutta eiköhän syy siihen että haluaa tavata ilman miestä ole miehessä.
Todennäköisesti mies on valehdellut nyksälle eksästä, mustamaalausta jne.
Itse tapaisin nimenomaan ilman miestä jos haluaisin nyksän tavata. Mies ei ole aivan terve, eikä keskustelusta tulisi mitään jos hän olisi paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta eiköhän syy siihen että haluaa tavata ilman miestä ole miehessä.
Todennäköisesti mies on valehdellut nyksälle eksästä, mustamaalausta jne.
Itse tapaisin nimenomaan ilman miestä jos haluaisin nyksän tavata. Mies ei ole aivan terve, eikä keskustelusta tulisi mitään jos hän olisi paikalla.
Vanha ketju, mutta tarviiko asiasta uutta kirjoittaakaan, kun sama asia kiinnostaa.
MITEN TAPAAMISET exien nykyisten kanssa OVAT MENNEET?
Kannattaahan se tavata rauhallisissa merkeissä mikäli lapsia on.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo harrastavansa edelleen seksiä miehesi kanssa :(
Mua ei kiinnostaisi, jos olis tälläinen asia. Parempi kai eksän kanssa pettää kuin jonkun uuden, jos pettää.
Menisin ja laittaisin puhelimen äänittämään koko tapaamisen.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:54"]
Se on kyllä kumma juttu, kun aina nää ex-naikkoset ovat niitä jotka ovat "huolissaan lapsista" sen uuden puolison suhteen. Harvoin kuulee, että miehet haluaisivat tavata etenkään kahden kesken näitä exän uusia puolisoita, vaikka useammin siihen olisi kenties syytä... Eli syynä on vain naisten uteliaisuus ja haluavat vertailla itseään tähän uuteen - saada matskua haukkua uutta kavereiden kesken. Eiköhän kohtelias etäisyys ole paras vaihtoehto, sillä mikäli katkeruutta löytyy, voi se exä käyttää mitä tahansa syitä haukkuakseen ex-miestä ja hänen uutta puolisoaan myös lapsille ja sekoittaa heidät johonkin ihmissuhdepelailuun.
[/quote]
Nimenomaan tästä on kysymys.