Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei vastaa viestiin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin kaveriksi kuvittelemalleni henkilölle tekstiviestin, että en jaksa enää. Siis enää elää tätä elämää. Ei vastannut koskaan. Se menettely loukkasi aika paljon. Suunnittelin ottavani yliannostuksen lääkkeitä.
112 on tuota varten.
Riippuu tilanteesta. Lähiaikoina olen ajatellut, että onko mussa joku pahemman luokan vika kun niin moni on jättänyt vastaamatta tapaamisehdotuksiin. Annan olla ja olen onnellinen, että mulla on edes muutama ystävä jäljellä.
Muuten yleensä olen ajatellut, että ihmiset ovat vain kiireisiä tai muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen heti että se on kuollut.
Ihmisillä on omat elämät eikä siihen aina kuulu puhelin 🌞
Ikävä ihminen, jos ei vastaa viesteihin. Mun yksi kaveri ei aina vastannut heti, joten eräänä päivänä lähetin hänelle 681 viestiä. Hän esti minut somessa. En halua enää olla hänen ystävänsä.
En minäkään tätä ymmärrä, joten olen vain vähin äänin jättänyt tällaiset ihmiset elämästä. En enää jaksa tuntea itseäni syyttä suotta roikkujaksi ja kuunnella sitä alentuvaa ihmettelyä, jos kysyn ignooraajalta, loukkasinko jotenkin. Siis ihan kysymällä, että miten menee silloin, kun hän on itse ensin aloittanut keskustelun, kysynyt minun kuulumiset ja sitten kun kysyn samaa häneltä, viesti luetaan muttei vastata. En tietenkään odota vastausta joka ikiseen viestiin jonka lähetän, mutta miksi edes aloittaa keskustelu jos ei sitten kuitenkaan viitsi jutella ? En vaadi mitään viestimaratoneja kuitenkaan.
En nyt sitten vastaa niille jotka minulle viestejä lähettävät mutta eivät kuitenkaan jaksa jutella. En ole mikään varaseura.
Mä olen niin pöljä että pelkään toiselle tapahtuneen jotain, jos ei vastaa ollenkaan. Ehkä juuri tämän takia mun on ollut todella vaikeaa sopeutua tähän uuteen normaaliin, jossa ghostaaminen on hyväksytty tapa. Häivyin somesta sen takia.