Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette asu Helsingissä: tulette junalla Hgin rautatieasemalle. Mikä fiilis?

Vierailija
17.03.2022 |

Kotoisa? Vai tuleeko olo, että pitää päästä äkkiä pois? Minne? Jne.

Eli millaisella mielellä saavutte Helsinkiin?

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varissuon liikekeskus tulee mieleen.

Vierailija
22/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään . Asuin Helsingissä -80-90 -luvuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin että luuleeko jotkut oikeasti että Helsinki on pelkkä rautatieasema, Mannerheimintie ja Stokka.

Helsinki kun sattumalta jatkuu siitä reilu kymmenen kilometriä pohjoiseen,itään,länteen ja kilometrejä eteläänkin

Vierailija
24/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 69v. Olen asunut suurimman osan elämästäni Espoossa ja Helsingissä. Viimeksi kävin rautatieasemalla v.1971, kun tulin junalla Joensuusta Helsinkiin opiskelemaan. Terveisin opettaja Lauttasaaresta.

Vierailija
25/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

On kuin Mogadishun asemalle tulisi.

Äkkiä pois.

Muistaakseni Somaliassa ei ole enää yhtään toimivaa rautatietä, joten tuskin asemaakaan on 😂

Vierailija
26/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieasema on törkyinen ja ahdistava. Aina joku remontti menossa. Asemalta äkkiä pois.

Olen asunut Helsingissä ja Espoossa 30 vuotta, ja nyt viimeiset 10 vuotta muualla. Asuessani siellä olin ihan tyytyväinen. Nyt kun käyn Helsingissä, ärsyttää likaisuus, roskaisuus, ahtaus ja rumuus. En tiedä kumpi on muuttunut, minä vai kaupunki.

Vierailija
27/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina huvittaa se, miten isona sitynä paikalliset pitävät stadia ja käyttäytyvätkin sen mukaan. :D

Vierailija
28/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän saisin sen huppukiikarin kolmellakympillä!

Vierailija
29/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tulen täältä Espoosta niin välillä ihan pelottaa; aika paljon intensiivisiä katseita ja jopa huuteluita saa tällainen pyöreähkö blondi kun yksin liikkuu...

Vierailija
30/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene Helsinkiin kun pakosta, ei oo mua varten. Jo asemalle saapuessa tulee fiilis että ompas väkeä ja vilinää. Pikkukylän kasvatti ei oo koska kotiutunut etelään ja hgin lähelle.

Vierailija
31/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina huvittaa se, miten isona sitynä paikalliset pitävät stadia ja käyttäytyvätkin sen mukaan. :D

Te maalaisethan tätä pidätte isona sitynä kun kerran noin pelottaa jopa rautatieasema. Tietäisitte vain miten naurettavalta se kuulostaa. Itse menen siitä läpi pari kertaa viikossa, ei tunnu missään.

Vierailija
32/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäläisiä. Huumeiden käyttäjiä. Taksitolpalla mustat miehet repivät käsistä taksiin.

Vierailija
33/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieasemalta pääsee liikkuvia portaita alas maanalaiseen junaan jossa ei ole pehmeitä penkkejä, ei vessoja eikä ravintolavaunua 😂

Vierailija
34/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautatieasema on törkyinen ja ahdistava. Aina joku remontti menossa. Asemalta äkkiä pois.

Olen asunut Helsingissä ja Espoossa 30 vuotta, ja nyt viimeiset 10 vuotta muualla. Asuessani siellä olin ihan tyytyväinen. Nyt kun käyn Helsingissä, ärsyttää likaisuus, roskaisuus, ahtaus ja rumuus. En tiedä kumpi on muuttunut, minä vai kaupunki.

Sinä varmaan. Koska minä helsinkiläisenä muistan kuin ankea paikka assa oli joskus 70-luvulla vielä.

Mutta mitäs faktoista kunhan rääsisti pääsee propagoimaan omaa sanomaansa, eikö totta?

Vierailija
35/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä varmaan. Koska minä helsinkiläisenä muistan kuin ankea paikka assa oli joskus 70-luvulla vielä.

Mutta mitäs faktoista kunhan rääsisti pääsee propagoimaan omaa sanomaansa, eikö totta?

Tuostahan puuttui rasistiset vihjailut kokonaan, toisin kuin monesta muusta kommentista?

Vierailija
36/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sä oot se rahanpyytävämummo.

Vierailija
37/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastila saa huomaa olevansa keskellä saharaa faaraoiden maassa kastamattomia kieltäjiä ja vääriä profeettoja kadut täynnä kuin Kairon kujilla.

Vierailija
38/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sä oot se rahanpyytävämummo.

En ole! 😁

Mutta tiedän hänet kyllä, vuosikymmeniä kulkenut asemalla ja yleensä sanoo jotain että "onks sulla euroo antaa?"  Häntäkö tarkoitat??

Vierailija
39/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä fiilis. Tietää, että kohta saa seksiä. 

Vierailija
40/123 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaban mustalaava kivi kirjoitti:

Rastila saa huomaa olevansa keskellä saharaa faaraoiden maassa kastamattomia kieltäjiä ja vääriä profeettoja kadut täynnä kuin Kairon kujilla.

On se kiva kun sä sait nyt kaksi mun kotipaikkaa mahtumaan yhteen myyttiseen kommenttiin 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi