Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua rupeaa aina huimaamaan ja väsyttämään kenkäkaupassa!

Vierailija
17.03.2022 |

Jotain liuotinta haihtuu ilmaan kumipohjista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan kenkien sovittelu voi pyörryttää.

Vierailija
2/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Niissä on kemikaaleja. Ehkä ne vaivuttavat ihmiset mielenhallintatranssiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono kunto, syöt väärin ja olet ylipainoinen. Ei tuommonen voi mistään muusta johtua.

Vierailija
4/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kenkien sovittelu voi pyörryttää.

Tämä tapahtuu, vaikka olisin vain jollekin seurana enkä edes sovittaisi mitään.

Vierailija
5/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huono kunto, syöt väärin ja olet ylipainoinen. Ei tuommonen voi mistään muusta johtua.

No okei, ehkä en ole viime aikoina harrastanut kovin kuormittavaa liikuntaa, mutta ihan normaalipainoinen 54 kg olen.

Vierailija
6/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei, ehkä en ole viime aikoina harrastanut kovin kuormittavaa liikuntaa, mutta ihan normaalipainoinen 54 kg olen.

Tuohan on alipainoa.

Vierailija
7/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenkäkauppoja vielä olemassa.

Vierailija
8/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huimaa ja pyörryttää Prismassa. Se on liian iso ja siellä on liikaa tavaraa. Tulee hullu olo ja ostan heräteostoksia. Enkä oo ees maalainen. Ikeassa ei niinkään. 

Vierailija
9/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama juttu. Sama myös joskus vaatekaupassa jos juuri purettu voimakkaasti kemikaaleille tuoksuvia vaatteita. Myös rengasliikkeen pahoja siis ihan auton renkaat sisätiloissa.

Pahimmillaan olen saanut voimakkaan allergisen reaktion jossa kasvot turposivat voimakkaasti kun olin useamman tunnin huoneessa jossa oli käytetty liimaa aikaisemmin.

Vierailija
10/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sokos, aina huimaa ja huono-olo tulee siellä. Kosmetiikkakin eri kerroksessa.

Vierailija
11/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huimaa kenkäkaupassa siksi, että olen isojalkainen suurimmat kengät ovat aina alimmalla hyllyllä. Olen pitkä ja joudun kumartelemaan. Kuten useilla laihoilla ja pitkillä, verenpaine laskee, kun nousee kumarasta ja näkee tähtiä hetken. Mietin usein, miksi suurimmat kengät ovat alimpana. Koska lyhimmillä ihmisillähän on suurimmat jalat… eiku…

Vierailija
12/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama myös vaatekaupassa. Kemikaalit, kirkkaat valot, ilmastointi ehkä syynä?

Vierailija
13/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile matalampia korkoja niin ei huippaa.

Vierailija
14/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huimaa ja pyörryttää Prismassa. Se on liian iso ja siellä on liikaa tavaraa. Tulee hullu olo ja ostan heräteostoksia. Enkä oo ees maalainen. Ikeassa ei niinkään. 

minä olen maalainen ja minua alkaa ikeassa vituttaa. pelkkää huonolaatuista kertakäyttöroskaa talo täynnä ja pitkä matka kaupan läpi, vaikka hakisi vain jonkun pienen tavaran

Vierailija
15/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huimaa kenkäkaupassa siksi, että olen isojalkainen suurimmat kengät ovat aina alimmalla hyllyllä. Olen pitkä ja joudun kumartelemaan. Kuten useilla laihoilla ja pitkillä, verenpaine laskee, kun nousee kumarasta ja näkee tähtiä hetken. Mietin usein, miksi suurimmat kengät ovat alimpana. Koska lyhimmillä ihmisillähän on suurimmat jalat… eiku…

Niitä menee niin harvoin ettei kannata pitää "paraatipaikalla" katselu korkeudella. Tosin ihmettelen miksi käydä enää edes kenkäkaupoissa, itse olen tilannut netistä kaikki kengät ja vaatteet jo ainakin 5 vuotta.

Vierailija
16/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa usein kakattaa kirjastossa. En tajua miksi.

Vierailija
17/17 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina? Kuinka usein sä käyt kenkäkaupoissa pyörtyilemässä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi