Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viritin miesystävälle tinder-ansan ja hetiihän se napsahti!

Vierailija
24.08.2015 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta. On ollut ihanaa, mutta hetkittäin on tullut tilanteita, joista on herännyt jonkinlainen epäilys. Tuntuu erityisesti, ettei exästä ole ihan päästy yli.
-
Olin viime viikolla eräänä iltana miesystävän luona ja hänen puhelimensa piippasi. Kaukaa jo näin, että miehelle oli syntynyt uusi tinder match. Homma oli sitä myöten taputeltu minun osaltani. Maku meni välittömästi ja varsinkin kun mies kiireesti tarttui puhelimeen ja siivosi näytön.
-
Tuumasta toimeen siis! Tein uuden Gmail osoitteen, ja perustin uuden fb tilin. Näin vaivaa ja surffasin varmaan kaksi tuntia instassa ja etsin sopivan näköisiä ja luonnollisia naisten kuvia. Otin sellaisen kolmekymppisen, raikkaan ja sporttisen näköisen naisen kuvia, sellaisesta mies vaikuttaa pitävän. Nainen taisi olla Kanadasta.
-
Faceen pari kuvaa ja avaamaan uutta tinder tiliä. Latasin sinne neljä kuvaa, rajasin haussa osumat tarkasti tiettyyn ikään ja tietylle säteelle. Meni ehkä kolme minuuttia, kun miesystäväni kuva putkahti jo ruudulle.
-
Tykkäsin tietenkin ja alle kymmenessä minuutissa oltiinkin jo match. Mies lähetti viestin saman tien todella flirttailevaan sävyyn. Kova hätä olisi nyt sitten tapaamaan "Susannaa". Ensi viikonloppuna olisi viemässä syömään. Kysyinkin onko mies noin nälkäinen vai muuten vain hätäinen. Hän ei kuulemma aikaile, kun kuuma ja mukava nainen tulee vastaan. Kiva kuulla..
-
Mitäs ehdotatte? Kuinka narautan? Sovinko treffit ja saavun itse paikalle vai mikä olisi mukava tapa yllättää mies? Mikä oli jotenkin ehkä ällöttävintä, niin mies jutteli töistä tullessaan ensin tinderissä uuden löytönsä kanssa ja tekstasi minulle viisi minuuttia sen jälkeen, että mitäs tehtäis tänään.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:30"]Vittu, te hölmöt otitte tän tosissaan:)
T. AP
[/quote] Toivoin jo että av:lla tapahtuisi jotain jännittävää :( Petyin taas.

Vierailija
62/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään ansa ole, jos mies jo jäi kiinni. Minusta tuollainen vaivannäkö feikkiprofiileineen ja stalkkaamisineen myös vaikuttaa jotenkin karmivalta ja epätoivoiselta. Lähde suhteesta pää pystyssä äläkä nolaa itseäsi leikkimällä salapoliisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuten tehnyt vähän vastaavaa ihan oikeasti. Miehellä jäi kerran auki joku deittisivusto johon oli tehnyt profiilin. Oli seurusteltu silloin muutama kuukausi. No, tein siihen sivustoon omankin profiilin (en heti vaan parin viikon kuluttua) ja laitoin miehelle viestiä. Vastashan tuo, mutta ei lähtenyt treffeille vaikka kuinka pyytelin. Lopulta poisti koko profiilinsa. Meni vissiin pupu pöksyyn tosipaikan tullen :)

Vierailija
64/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:30"]Vittu, te hölmöt otitte tän tosissaan:)
T. AP
[/quote]

Ei ollut minun viestini tämä :)

T. Oikea ap
-
Joku ihmetteli miksi haluan olla vielä miehen kanssa. Kirjoitin, että maku meni ja homma on sitä myöten osaltani paketoitu. Tarkoittaa sitä, että en todellakaan halua enää olla miehen kanssa, mutta tuohon vitutukseen, jonka miehen silloin saama tinder match aiheutti, janoan nyt tasoitusta.
-
Miksi heti huudetaan, että provo? Tämä on kaikkiaan kolmas aloitukseni av:llä ikinä ja tositarinoita ovat olleet kaikki.
-
Mietin, että en kyllä varmaan edes jaksa nähdä vaivaa ja valua paikalle. Miettiköön minne katosi Susanna ja myös parisuhde. Jos edes huomaa tinderiin selaamiselta, että katosin.

Ap.

Vierailija
65/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä Susannalle ja teille samalle illalle suunnitelmia. Kato sit, kumman valitsee ja minkälaisen tekosyyn keksii :D

M39

Vierailija
66/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin just huippuidean mitä ite tekisin tilanteessa. Sanoisin miehelle että meijän täytyy vähän jutella. Ja sit pamauttaisin välinpitämättömästi että mä en oikeestaan enää halua olla sun kanssa mut hei, no hard feelings! Ei muita selityksiä. Sit en enää vastais viesteihin/puheluihin ja päivittelisin someen kaikkii bilekuvii yms. Tollanen scumbag ei muuta ansaitse.

Vierailija
67/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kah, tuumasta toimeen -provoilija. Oletko sama joka myös tärisee aina jossain vaiheessa tarinan kerrontaa?

Vierailija
68/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi paikalle meneminen olisi sopivan kova näpäytys. Miehen ilme olisi näkemisen arvoinen. :D Oksettavaa toimintaa mieheltä, onneksi asia selvisi nyt eikä myöhemmin!

Vierailija
69/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit treffit johonkin paikkaan, mihin menemiseen hän joutuu näkemään vaivaa. Et saavu koskaan paikalle, vaan mahdollisesti jos sulla on esim avain sen kämppään, käyt hakemassa tavarasi pois sieltä ja et ole enää koskaan häneen yhteydessä. 

Yhteyden katkaisu ja radiohiljaisuus on super bitch teko, onko se sun kohdalla oikea on susta kii ;)

Vierailija
70/71 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

,.,.,

Vierailija
71/71 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensin, sopiiko vähän tasokkaampi(kalliimpi) ravintola vai viekö johonkin lähiöpizzeriaan. Jos parempi ravintola kelpaa, sovi treffit. Päivitä siihen profiiliin sen jälkeen oma kuvasi, ja sitten vaadit miestä pitämään kiinni sovituista treffeistä. Älä ota kotona asiaa puheeksi vaan käyttäydy ihan normaalisti, ja tarkkaile miehesi käyttäytymistä, ottaako jossain vaiheessa asian puheeksi.