MIKSI minä inhoan Dawson's Creekiä?
Inhosin sitä jo silloin teininä ja inhoan sitä nyt. Mutta en oikein keksi mikä sarjassa ärsyttää näin paljon! Mistä tämä inho johtuu, auttakaa!
Kommentit (9)
Miksi pitäisi tykätä/ ei saa inhota? Itse inhosin sitä teininä ja inhoan edelleen. Ei sitä "pretty white kids with problems" -skeidaa kestä erkkikään.
En tiedä, minä myös. Ihan turha ohjelma. Tosiaan, "pretty white kids with problems". :D Se on varmaan se
Kolmonen taisi osua asian ytimeen. Lisäksi nää ongelmat on niiiiin "ongelmia"... Yök mitä tekopaskaa. Ja paskaa näyttelemistä! Muistaakseni silloin aikoinaan kehuttiin, että miten luontevia nuo nuoret on. Mun mielestä nuo on ihan kuin nukkeja, jotka sanoo sanoja.
Ap
Mustakin se on ollut aina tosi ärsyttävä sarja, en tiedä miksi. Muuten olen kyllä tykännyt kaikista teinisarjoista, mutta tuo on vaan ärsyttänyt
Mä oon aina ollut sitä mieltä, että näyttelijät on huonoja ja ennen kaikkea käsikirjoitus on huono. Ei kukaan oikeasti puhu sillä tavalla, todellakin kuin nukkeja. Katsoin kyllä sarjaa sinnikkästi 90-luvulla vaikka kiusallista olikin, koska jotenkin kuitenkin tykkäsin aiheesta ja halusin tietää miten Dawsonin ja Joeyn käy. Nyt kun yritin katsoa uusintoja niin eeeeiiihhh...
Mua ärsytti ne päähenkilöiden (en enää muista nimiä) näsäviisaat, tekopyhät ja mukanokkelat pohdinnat asiasta kuin asiasta. Mistään ei voitu keskustella "normaalisti". En siis ole sarjaa nähnyt vuosikausiin (katsoin joskus silloin kuin se ekan kerran tuli), mutta tämä tuli heti mieleen! Etenkin se Katien hahmo oli helvetin ärsyttävä.
Ne teinit on niin puhtoisia, ärsyttäviä amerikkalaisia. Oudointa on minusta nyt se, että pidin Michelle Williamsia rumana ja Katieta kauniina, kun nuorena sarjaa katsoin :)
Saat inhota. Se olikin paskaa. Ei kukaan sen ikäinen jenkkiteini puhu kuin kun siinä. Näyttelijätkin oli parikymppisiä kun teinejä esittivät. Hirveä sarja!