Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI minä inhoan Dawson's Creekiä?

Vierailija
05.08.2015 |

Inhosin sitä jo silloin teininä ja inhoan sitä nyt. Mutta en oikein keksi mikä sarjassa ärsyttää näin paljon! Mistä tämä inho johtuu, auttakaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat inhota. Se olikin paskaa. Ei kukaan sen ikäinen jenkkiteini puhu kuin kun siinä. Näyttelijätkin oli parikymppisiä kun teinejä esittivät. Hirveä sarja!

Vierailija
2/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tykätä/ ei saa inhota? Itse inhosin sitä teininä ja inhoan edelleen. Ei sitä "pretty white kids with problems" -skeidaa kestä erkkikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minä myös. Ihan turha ohjelma. Tosiaan, "pretty white kids with problems". :D Se on varmaan se

Vierailija
4/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen taisi osua asian ytimeen. Lisäksi nää ongelmat on niiiiin "ongelmia"... Yök mitä tekopaskaa. Ja paskaa näyttelemistä! Muistaakseni silloin aikoinaan kehuttiin, että miten luontevia nuo nuoret on. Mun mielestä nuo on ihan kuin nukkeja, jotka sanoo sanoja.

Ap

Vierailija
5/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin se on ollut aina tosi ärsyttävä sarja, en tiedä miksi. Muuten olen kyllä tykännyt kaikista teinisarjoista, mutta tuo on vaan ärsyttänyt

Vierailija
6/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollut sitä mieltä, että näyttelijät on huonoja ja ennen kaikkea käsikirjoitus on huono. Ei kukaan oikeasti puhu sillä tavalla, todellakin kuin nukkeja. Katsoin kyllä sarjaa sinnikkästi 90-luvulla vaikka kiusallista olikin, koska jotenkin kuitenkin tykkäsin aiheesta ja halusin tietää miten Dawsonin ja Joeyn käy. Nyt kun yritin katsoa uusintoja niin eeeeiiihhh...

Vierailija
7/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielutonta jenkkipaskaa !

Vierailija
8/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti ne päähenkilöiden (en enää muista nimiä) näsäviisaat, tekopyhät ja mukanokkelat pohdinnat asiasta kuin asiasta. Mistään ei voitu keskustella "normaalisti". En siis ole sarjaa nähnyt vuosikausiin (katsoin joskus silloin kuin se ekan kerran tuli), mutta tämä tuli heti mieleen! Etenkin se Katien hahmo oli helvetin ärsyttävä.

Vierailija
9/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne teinit on niin puhtoisia, ärsyttäviä amerikkalaisia. Oudointa on minusta nyt se, että pidin Michelle Williamsia rumana ja Katieta kauniina, kun  nuorena sarjaa katsoin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi