Viritin miesystävälle tinder-ansan ja hetiihän se napsahti!
Olemme seurustelleet puolisen vuotta. On ollut ihanaa, mutta hetkittäin on tullut tilanteita, joista on herännyt jonkinlainen epäilys. Tuntuu erityisesti, ettei exästä ole ihan päästy yli.
-
Olin viime viikolla eräänä iltana miesystävän luona ja hänen puhelimensa piippasi. Kaukaa jo näin, että miehelle oli syntynyt uusi tinder match. Homma oli sitä myöten taputeltu minun osaltani. Maku meni välittömästi ja varsinkin kun mies kiireesti tarttui puhelimeen ja siivosi näytön.
-
Tuumasta toimeen siis! Tein uuden Gmail osoitteen, ja perustin uuden fb tilin. Näin vaivaa ja surffasin varmaan kaksi tuntia instassa ja etsin sopivan näköisiä ja luonnollisia naisten kuvia. Otin sellaisen kolmekymppisen, raikkaan ja sporttisen näköisen naisen kuvia, sellaisesta mies vaikuttaa pitävän. Nainen taisi olla Kanadasta.
-
Faceen pari kuvaa ja avaamaan uutta tinder tiliä. Latasin sinne neljä kuvaa, rajasin haussa osumat tarkasti tiettyyn ikään ja tietylle säteelle. Meni ehkä kolme minuuttia, kun miesystäväni kuva putkahti jo ruudulle.
-
Tykkäsin tietenkin ja alle kymmenessä minuutissa oltiinkin jo match. Mies lähetti viestin saman tien todella flirttailevaan sävyyn. Kova hätä olisi nyt sitten tapaamaan "Susannaa". Ensi viikonloppuna olisi viemässä syömään. Kysyinkin onko mies noin nälkäinen vai muuten vain hätäinen. Hän ei kuulemma aikaile, kun kuuma ja mukava nainen tulee vastaan. Kiva kuulla..
-
Mitäs ehdotatte? Kuinka narautan? Sovinko treffit ja saavun itse paikalle vai mikä olisi mukava tapa yllättää mies? Mikä oli jotenkin ehkä ällöttävintä, niin mies jutteli töistä tullessaan ensin tinderissä uuden löytönsä kanssa ja tekstasi minulle viisi minuuttia sen jälkeen, että mitäs tehtäis tänään.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:54"]
Ei huoh muijat.. Se, että mies on tinderissä ei tarkoita että mies haluaisi välttämättä pettää. Itsekin olen siellä ja chättäilen joskus naisten kanssa ihan ajan kuluksi, pettää en aijo kuitenkaan.
[/quote]
Just joo, en oo itse mikään Justiina mutta kyllä meidän suhteessa ollaan tehty puolin ja toisin selviksi ettei "Tinderissä chattailla naisten/miesten kanssa ajan kuluksi". Kyllä silloin joku mättää, jos et voi sitä harrastaa ihan normaalissa elämässä. Tai sitten vaan sosiaalisesti hyvin rajoittunut yksilö....
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:54"]
Ei huoh muijat.. Se, että mies on tinderissä ei tarkoita että mies haluaisi välttämättä pettää. Itsekin olen siellä ja chättäilen joskus naisten kanssa ihan ajan kuluksi, pettää en aijo kuitenkaan.
[/quote]
Ja ehdottelet siellä treffejä naisille? No hyvä jos sulle on ok että sun tyttöystäväkin tekee vastaavaa.
On muuten muitakin paikkoja "ihan vaan chattailla" kuin tinder.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:44"]
Sopisin Susannana treffit ravintolaan. Laittaisin viestiä, että tilaa minulle valkoviiniä ja vaikka hummeriraviolin tai jonkun mahdollisimman hintavan ruoan listalta. Sanoisin että myöhästyn hieman, ja sanoisin olevani nyt sillä-ja sillä kadulla taksissa matkalla ravintolaan. Oikeasti olisin kotona pieruverkkareissa ja antaisin äijän odottaa tilattujen eväiden kanssa. Kun mies jälkeenpäin tenttaisi ohareita, vastaisin käyneeni ravintolan ovella mutta todenneen miehen niin etovan näköiseksi livenä että menetin ruokahaluni.
[/quote]
Pieruverkkareissa :D
Jännä miten kaikki täällä vaan kannustaa jatkamaan, vaikka ap on itsekin toiminut epärehellisesti, tommosesta pikku identiteettivarkaudesta puhumattakaan. Sinä ja miehesi olette todellakin true match, yhtä vilpillisiä, selän takana toimijoita molemmat!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:22"]
Jännä miten kaikki täällä vaan kannustaa jatkamaan, vaikka ap on itsekin toiminut epärehellisesti, tommosesta pikku identiteettivarkaudesta puhumattakaan. Sinä ja miehesi olette todellakin true match, yhtä vilpillisiä, selän takana toimijoita molemmat!
[/quote]
Ja sinä et tietenkään tekaisisi feikkiprofiilia vastaavassa tilanteessa.. mieti HETKI, olet NÄHNYT kuinka sun mies on tinderissä tekemässä matcheja. Kyllä siinä kuka tahansa tulee mustasukkaiseksi... En ainakaan itse tekisi noin normielämässä kun ei ole mitään viitteitä siitä että mies pettäisi, mut jos noin vahva VARMUUS olisi niin kyllä käräyttäisin mielummin kuin eläisin valheellisessa suhteessa.
Mä tein siten mun exälle, että kutsuin sen hotelliin (mahdollisimman kauas kaikesta) myöhään yöllä, jolloin ei päässyt paikalle kuin taksilla.
Mies matkusti hotelliin taksilla ja oli mennyt koputtelemaan jonkun rändömin hotelli huoneen ovelle :D Minä istuin kotona ja nautin viiniä. Kosto on lapsellista, mutta voi kun se oli suloista. Ihan oikein pettäjälle.
Aapee, kerro jo jatko tähän, miten etenee?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:21"]
Saatko jotain kiksejä kun keksit näitä provoja?
[/quote]
Pakko päästä haukkumaan miehiä, vaikka pettäjämiesfantasian muodossa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:22"]
[/quote]
Ja sinä et tietenkään tekaisisi feikkiprofiilia vastaavassa tilanteessa.. mieti HETKI, olet NÄHNYT kuinka sun mies on tinderissä tekemässä matcheja. Kyllä siinä kuka tahansa tulee mustasukkaiseksi... En ainakaan itse tekisi noin normielämässä kun ei ole mitään viitteitä siitä että mies pettäisi, mut jos noin vahva VARMUUS olisi niin kyllä käräyttäisin mielummin kuin eläisin valheellisessa suhteessa.
[/quote]
En mä tietenkään mihinkään paskaan suhteeseen jäis, mutta en ole myöskään mikään kostaja tyyppiä, itse hoidan asiat suoraan ja kasvotusten.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:22"]
[/quote]
Ei fiksuin toimintatapa, mutta koska se nyt ei tässä tarinassa ole oleellista niin turha viedä keskustelua (jälleen) monilla viesteillä täysin sivuraiteille.
Yhdistä näitä mainittuja näpäytyksiä.
Sovi Susannana tapaaminen päivälle X ja ehdota itekin samaa päivää. Kato, mitä mies keksii.
Laita Susannana viesti, et "tuun vähä myöhäs, oon täl ja täl kadul ny tulos. Voisikko ottaa mulle jonkuhitonkalliin ja valkkarii"
Mee paikkaan, jossa mies oottaa deittiään. "Ai, etkö ookkaan Jartsan kans larppaamas? Ai Jartsa tulee tänne? No mäpä ootan sun seurana" Kato, ku mies kärvistelee, mut totea, et "Hitsi mun pitää ny mennä, Maikki oottaa Coffee Houses :((("
Käy tyhjääs kamas miehen luota ja vie miehen kamat luotas.
Oota, et pistää Susannalle viestii "Mis oot ny?" Ja vastaat "No täs Maikin kans Coffee Houses". Ja sit se radiohiljasuus.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:17"]
Jos tarinasi on totta, niin miksi teit sille ansan kun se jo jäi kiinni?
[/quote]
Siksi tietenkin, että muuten aiheesta ei pääsisi provoilemaan AV palstalle. Tuttu tyyli ja samanlainen kirjoittaja on ennenkin ilta-aikaan avautunut palstalla liian yksityiskohtaisen aloituksen merkeissä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:21"]Sovit treffit johonkin paikkaan, mihin menemiseen hän joutuu näkemään vaivaa. Et saavu koskaan paikalle, vaan mahdollisesti jos sulla on esim avain sen kämppään, käyt hakemassa tavarasi pois sieltä ja et ole enää koskaan häneen yhteydessä.
Yhteyden katkaisu ja radiohiljaisuus on super bitch teko, onko se sun kohdalla oikea on susta kii ;)
[/quote]
Tätä olin juuri tulossa ehdottamaan. Varma, tyylikäs tapa ja helppo toteuttaa.
Ai että kun nautin näistä pettämisdraamoista.
[ Siis avlla. En tietenkään nauti siitö, että joku kärsii tai mies on sika, vaan siitä kihisevästä jännitysnäytelmästä mitä täällä usein päästään seuraamaan.
quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:45"]
Ai että kun nautin näistä pettämisdraamoista.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:21"]
Törmäät häneen sattumoisin ja jäät seuraksi jos odottaa jotakuta ja jos hätistelee sua pois niin sano että mielelläsi jäät siksi aikaa ja katsele kuinka mies kiemurtelee ;)
[/quote]
Ehdottomasti tämä.