Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viritin miesystävälle tinder-ansan ja hetiihän se napsahti!

Vierailija
24.08.2015 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta. On ollut ihanaa, mutta hetkittäin on tullut tilanteita, joista on herännyt jonkinlainen epäilys. Tuntuu erityisesti, ettei exästä ole ihan päästy yli.
-
Olin viime viikolla eräänä iltana miesystävän luona ja hänen puhelimensa piippasi. Kaukaa jo näin, että miehelle oli syntynyt uusi tinder match. Homma oli sitä myöten taputeltu minun osaltani. Maku meni välittömästi ja varsinkin kun mies kiireesti tarttui puhelimeen ja siivosi näytön.
-
Tuumasta toimeen siis! Tein uuden Gmail osoitteen, ja perustin uuden fb tilin. Näin vaivaa ja surffasin varmaan kaksi tuntia instassa ja etsin sopivan näköisiä ja luonnollisia naisten kuvia. Otin sellaisen kolmekymppisen, raikkaan ja sporttisen näköisen naisen kuvia, sellaisesta mies vaikuttaa pitävän. Nainen taisi olla Kanadasta.
-
Faceen pari kuvaa ja avaamaan uutta tinder tiliä. Latasin sinne neljä kuvaa, rajasin haussa osumat tarkasti tiettyyn ikään ja tietylle säteelle. Meni ehkä kolme minuuttia, kun miesystäväni kuva putkahti jo ruudulle.
-
Tykkäsin tietenkin ja alle kymmenessä minuutissa oltiinkin jo match. Mies lähetti viestin saman tien todella flirttailevaan sävyyn. Kova hätä olisi nyt sitten tapaamaan "Susannaa". Ensi viikonloppuna olisi viemässä syömään. Kysyinkin onko mies noin nälkäinen vai muuten vain hätäinen. Hän ei kuulemma aikaile, kun kuuma ja mukava nainen tulee vastaan. Kiva kuulla..
-
Mitäs ehdotatte? Kuinka narautan? Sovinko treffit ja saavun itse paikalle vai mikä olisi mukava tapa yllättää mies? Mikä oli jotenkin ehkä ällöttävintä, niin mies jutteli töistä tullessaan ensin tinderissä uuden löytönsä kanssa ja tekstasi minulle viisi minuuttia sen jälkeen, että mitäs tehtäis tänään.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarinasi on totta, niin miksi teit sille ansan kun se jo jäi kiinni?

Vierailija
42/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat vielä olla sen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota viikonloppuna jotain ja katso minkä tekosyyn keksii kun sopi jo Susannan kanssa treffit?

Vierailija
44/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oot yksi tämän palstan PROVO-maakareista. Sun tyylin tunnistaa jo.

Vierailija
45/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sen viestiin, että kysy Susannalta.

Vierailija
46/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät miehen ilman selityksiä ja toivotat hauskaa loppuelämää.

Vierailija
47/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paikalle, tottakai. Vähän myöhästyt, ja sitten käpyttelet paikalle.

Vierailija
48/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tavanneesi Tinderissä ihanan miehen?

Vierailija
49/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäät häneen sattumoisin ja jäät seuraksi jos odottaa jotakuta ja jos hätistelee sua pois niin sano että mielelläsi jäät siksi aikaa ja katsele kuinka mies kiemurtelee ;)

Vierailija
50/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko jotain kiksejä kun keksit näitä provoja?

Vierailija
51/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi melkein oksennus kurkkuun. Ei saatana mikä mies.

Vierailija
52/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:21"]Törmäät häneen sattumoisin ja jäät seuraksi jos odottaa jotakuta ja jos hätistelee sua pois niin sano että mielelläsi jäät siksi aikaa ja katsele kuinka mies kiemurtelee ;)
[/quote]

Tää on muuten hyvä idea :D

Vierailija
53/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salpautuuko henki?

Vierailija
54/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tee kuten 6 sanoo ja sitten menet vielä itse paikalle :).

Näitä tyyppejä riittää...

Vierailija
55/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:22"]Salpautuuko henki?
[/quote]
Ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.

Vierailija
56/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sovi tindertreffit, älä mene paikalle mutta soita/viestitä omana itsenäs samaan aikaan että heihei..

Vierailija
57/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:21"]Törmäät häneen sattumoisin ja jäät seuraksi jos odottaa jotakuta ja jos hätistelee sua pois niin sano että mielelläsi jäät siksi aikaa ja katsele kuinka mies kiemurtelee ;)
[/quote]

Tämä! Tai sitten vaan jätät kylmän viileästi, antaa ihmetellä kuka on susanna ja miksi susanna ei enää vastaa.

Vierailija
58/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, te hölmöt otitte tän tosissaan:)
T. AP

Vierailija
59/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:21"]

Törmäät häneen sattumoisin ja jäät seuraksi jos odottaa jotakuta ja jos hätistelee sua pois niin sano että mielelläsi jäät siksi aikaa ja katsele kuinka mies kiemurtelee ;)

[/quote]

Näin mä tekisin, äijä olis paniikissa kun pelkäis jäävänsä kiinni. Oppis ehkä läksynsä :)

Vierailija
60/71 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Tinder-hetkeen pärstäkuvasi. Voi mies järkyttyä!