Garnierin mineraali deodorantit
Onko muita jolle kyseinen dödö on aiheuttanut jonkinmoista "allergiaa?"
Allergialla tarkoitan että ko. dödöä pystyy käyttämään noin 1/3purkkia ja sitten alkaa järjetön kutina aina dödöä käyttäessä.
Kommentit (10)
Ja kyseinen ongelma alkoi garnierin dödöjen jälkeen. Tätä ennen olen käyttänyt kaikenlaisia dödöjä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:08"]Suoraan h*lvetistä toi dödö ! Aiheuttaa kauheeta kutinaa, luulisin että ongelma on siinä methylisothiazolinone (tai jotain sinne päin) aineessa. Allergiaa aiheuttava. Enkä ole ainut jolle ei sovi.
[/quote]
Pystytkö käyttämään tätä dödöä ollenkaan vai alkaako kutina heti?
Minulla myös! Kutinaa ja punoitusta, en todellakaan pysty käyttämään.
Minulla roll-on-versio aiheutti kaamean ihottuman kainaloihin, iho meni rikki ja kutisi ihan tajuttomasti. Aika pitkään käytön lopettamisen jälkeenkin joutui rasvailemaan kainaloita, ja tuntuu että olen nykyään ihottumaherkempi muitakin dödöjä (ihan perus Dovet ja Rexonat) käyttäessä. Kannattaa googlettaa, samoja kokemuksia on monella.
Miten näin allergisoivaa dödöä saa ylipäätään myydä?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:08"]
Suoraan h*lvetistä toi dödö ! Aiheuttaa kauheeta kutinaa, luulisin että ongelma on siinä methylisothiazolinone (tai jotain sinne päin) aineessa. Allergiaa aiheuttava. Enkä ole ainut jolle ei sovi.
[/quote]
Haa, taitaa muuten olla juuri tuo aine joka reaktion aiheutti, sain nimittäin samanlaista ihottumaa käyttäessäni Family Fresh -suihkusaippuaa. Onneksi pullo oli vielä tallella, piti ihan tarkistaa ja senhän INCIssä tuo methylisothiazolinone myös seisoi.
t. nro 6
Joo tuota ainetta löytyy joskus shampoista, siivouspuhdistusaineista jne. Itse hoksasin pari vuotta sitten herkistymisen, juuri Garnierin mimeraalidödön aiheuttamasta kutinasta. Ihmettelen kyllä suuresti miksi moista käytetään.. T. Nro 2
Täällä kans yks joka sai järkyttävän kutinan sekä garnierin dödöstä että family fresh-suihkushampoista! En siis oo luulosairas..
Onko kukaan laittanut Garnierille palautetta?
Suoraan h*lvetistä toi dödö ! Aiheuttaa kauheeta kutinaa, luulisin että ongelma on siinä methylisothiazolinone (tai jotain sinne päin) aineessa. Allergiaa aiheuttava. Enkä ole ainut jolle ei sovi.