Hermes
Onko kenelläkään av:lla Hermesin Birkin tai Kelly laukkua?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:00"]Minulla on, sain mieheltä lahjaksi. Metsästettiin monta kuukautta kyseistä laukkua Amerikan liikkeistä, todella hankala löytää.
Mies halusi minulle sen ostaa, itse pidän enemmän Chanelin laukuista. Kuulemma todella elegantti miehen mielestä.
[/quote]
Ja siis Birkin kyseessä :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:55"]
http://www.ebay.com/itm/Seductive-TANGERINE-OSTRICH-30cm-Hermes-BIRKIN-Bag-/221860604362
Mulle tällainen.
[/quote]
auts miten ruma!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:00"]Minulla on, sain mieheltä lahjaksi. Metsästettiin monta kuukautta kyseistä laukkua Amerikan liikkeistä, todella hankala löytää.
Mies halusi minulle sen ostaa, itse pidän enemmän Chanelin laukuista. Kuulemma todella elegantti miehen mielestä.
[/quote]
[/quote]
Mitä väri?
Miten Didemillä ei ole tuota vielä?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:00"]Minulla on, sain mieheltä lahjaksi. Metsästettiin monta kuukautta kyseistä laukkua Amerikan liikkeistä, todella hankala löytää.
[/quote]
[/quote]
Mitä väri?
[/quote]
Ruskea, virallinen nimitys taitaa olla gold. Ei siis tumman ruskea vaan mielestäni enemmän ns. kamelinruskea :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:00"]Minulla on, sain mieheltä lahjaksi. Metsästettiin monta kuukautta kyseistä laukkua Amerikan liikkeistä, todella hankala löytää.
[/quote]
[/quote]
Mitä väri?
[/quote]
Ruskea, virallinen nimitys taitaa olla gold. Ei siis tumman ruskea vaan mielestäni enemmän ns. kamelinruskea :)
[/quote]
Varmasti todella kaunis <3
Minulla on, sain mieheltä lahjaksi. Metsästettiin monta kuukautta kyseistä laukkua Amerikan liikkeistä, todella hankala löytää.