Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestäni ei kuulemma vitt**kaan kiinnosta ja vauvakin tulossa..

Vierailija
24.08.2015 |

Mieheni on ollut viikon aikana neljästi kaljottelemassa ja sanoin hänelle tänään että asia häiritsee minua ja minusta tuntuu että hän ei ole valmis perustamaan perhettä. (Aikaisemmin ei siis ole käyttäytynyt näin) no hän alkoi huutaa että hänellä on ollut pitkä työpäivä ja ei jaksa kuunnella minua. Hän sanoi myös että häntä ei vitt**kaan kiinnosta ja minä en päätä kuinka usein hän saa juoda. Olen niin kyllästynyt ettei minulla ole mitään sanavaltaa tässä talossa. Kuulemma nalkutan kaikesta ja kiellän häneltä kaiken. Viimeksi eilen perui yhteiset suunnitelmat ja lähti koko päiväksi kavereidensa kanssa. Olen kaksi kertaa kolmen vuoden aikana pyytänyt häntä jäämään kotiin. Olen siis kamala natsi..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee......niin ehkä tuo mun mies on sittenki ihan hyvä mies.

Ei juokse pitkin kyliä ryypiskelemässä vaikka kaljaa ottaakin.
On ja touhuaa lasten kanssa. Siivoaa. Tekee ruokaa. Huoltaa autoja. Ei petä.

Vierailija
22/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran on järkeä päässä että lasta en lähde pitämään tai hankkimaan parisuhteen pelastajaksi. Jos suhde ei toimi raskausaikana niin ei vauva sitä todellakaan muuta paremmaksi! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää tämä yleistys että "mitäs lisäännyt juopon kanssa", eikö teille todella ole koskaan käynyt niin että joku tärkeä ihminen osoittautuu täysin erilaiseksi mitä on aikaisemmin ollut?

Vierailija
24/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Jos miehelläsi on stressi siitä, osaako olla hyvä isä lapselle, tai häntä pelottaa että hänen elämänsä "ns " päättyy lapsen myötä? Joitakin saattaa pelottaa synnytys ja se että meneekö kaikki hyvin ja saako lapsen elävänä synnäriltä kotiin.

Vierailija
25/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kyllä mies isolla m:llä.

Vierailija
26/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Forrest, run!!!

Vierailija
27/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitäisi kyllä naistenkin hieman miettiä minkälaisten miesten kanssa pyörii. Tajuathan, että tuo mies halusi sinulta vain yhtä asiaa ja nyt sitä sitten paljaalla saikin.

Vierailija
28/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mies menköön siis. Mulla on mies, mutta ei tää siitä huononis, jos ei olis. Anna mennä vässykän, joka ei edes isyydestä miehisty.

Vierailija
29/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:40"]Oliko suunniteltu ja yhdessä sovittu raskaus? [/quote] no saan tästä luultavasti nyt paskaa niskaan mutta raskaus oli vahinko, miehen kanssa keskusteltiin asiasta ja sanoin että ei ole pakko osallistua jos ei halua tai ole valmis mutta haluan pitää lapsen. Itse olen työelämässä ja valmis pitämään vauvasta huolta myös taloudellisesti. Minulla on tämän lisäksi hyvä tukiverkosto. Lapsi ei ole turha. Mielestäni kukaan ihminen ei ole. -ap (ehkäisy oli käytössä mutta raskauduin sen "läpi")

[/quote]

Ja nyt kuitenkin vaadit muuta?

Vierailija
30/30 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:40"]Oliko suunniteltu ja yhdessä sovittu raskaus? [/quote] no saan tästä luultavasti nyt paskaa niskaan mutta raskaus oli vahinko, miehen kanssa keskusteltiin asiasta ja sanoin että ei ole pakko osallistua jos ei halua tai ole valmis mutta haluan pitää lapsen. Itse olen työelämässä ja valmis pitämään vauvasta huolta myös taloudellisesti. Minulla on tämän lisäksi hyvä tukiverkosto. Lapsi ei ole turha. Mielestäni kukaan ihminen ei ole. -ap (ehkäisy oli käytössä mutta raskauduin sen "läpi")

[/quote]

Ja nyt kuitenkin vaadit muuta?
[/quote] mitä mahdat tuolla tarkoittaa? Mies teki päätöksensä että haluaa olla osana perhettä ja muutimme yhteen. En vaatisi mitään jos emme olisi yhdessä tai asuisi yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi