Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä syöttötuoli?

Vierailija
24.08.2015 |

Suosittele ja hauku!

Olin ajatellut välisen taittuvaa tuolia, mutta ne oli saaneet jonkin tuomion ottaa pois markkinoilta vaarallisuuden vuoksi. Mikä tuoli olisi varmasti turvallinen koko käyttöiän?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokke Trip Trap. Tukeva, yksinkertainen, säädettävä ja helppo putsata. Menee käytettynäkin heti kaupaksi.

Vierailija
2/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se taittuva olisi juuri hyvä? Lapsen voisi jättää siihen tuoliin tuolin ollessa taitettuna myös silloin kun on itse hiukan kauempana, eikä tarvitsisi pelätä, että tuoli kaatuu. Jos taas pelkää taittomekanismin pettämistä (aika pieni riski de facto), niin siihen auttaa vaikka ilmastointiteippi.

Tripp Trapp on kovin kallis, maksaa hyvikin kymmenen kertaa sen mitä käytetty normituoli esim. kirppiksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeesti paras on ikean antiloop. Ruma kuin mikä mutta... oli mummolassa tuolina, tajusin että parempi ja ostin kotiinkin.. ja ostamani tripp trapp sai jäädä. Voi ihan huoletta kylvettääkin välillä.

Vierailija
4/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlaisia ne kaikki ovat perustoiminnoiltaan, ja tyypillisen syöttötuolin käyttöikä on lyhyt. Mene vaan kirppikselle tai kierrätyskeskukseen ja osta se halvin.

Vierailija
5/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ikean muovinen..onko nyt antiloop vai mikä..

Vierailija
6/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aonakaa stokke-kopio Emma. Ihan susi.

Vierailija
7/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavallinen syöttötuoli käy liian pieneksi, on tavallinen tuoli vielä liian iso. Tripp trapp muuntuu kasvun myötä. On hyvä ja tukeva tuoli lapselle ainakin ensimmäiset viisi vuotta.

Vierailija
8/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt sellasesta taittuvasta. Meillä on koivunvärinen myynnissä Helsingissä. Jos kiinnostaa niin saa tarjota =) 

Mummila/Matka syöttötuolina meillä on ollut se ikean syöttötuoli, joka on aivan mahtava reissussa kun jalat irtoaa näppärästi ja siinä on ne turvavyöt! Esteettisesti ei tosin niin nätti.

Tripp Trappista olen kuullut vaan ulkonäkö kehuja ja sen, että lapsi voi kiivetä isompana siihen itse (niin meillä kiipesi taittuvaankin) ja se, että siitä saa sitten sen etukaaren pois. 

Vierailija
9/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:14"]

Kun tavallinen syöttötuoli käy liian pieneksi, on tavallinen tuoli vielä liian iso. Tripp trapp muuntuu kasvun myötä. On hyvä ja tukeva tuoli lapselle ainakin ensimmäiset viisi vuotta.

[/quote]

Joo, mutta onko siitä järkeä maksaa kun erillinen syöttötuoli ja juniortuolikin tulee yli satasen halvemmaksi?

Vierailija
10/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesta syöttötuolista voi vaikka sahata pois sen etukaaren (tai lyödä naulat irti ja asentaa myöhemmin takaisin jos tulee uusi vauva) ja silti tulee 10x halvemmaksi kuin Tripp Trapp.

Vierailija
11/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:14"]

[/quote]

Joo, mutta onko siitä järkeä maksaa kun erillinen syöttötuoli ja juniortuolikin tulee yli satasen halvemmaksi?
[/quote]

Kuka ostaa juniortuolin? Mikä se edes on?

Vierailija
12/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:24"]

[/quote]

Sellainen tavallisen tyyppinen tuoli, missä istuinosa on korkeammalla kuin yleensä, jotta myös taapero tai leikki-ikäinen voi istua mukavasti pöydän ääressä. Niitä on paljon päiväkodeissa nykyään, kun ovat kätevämpiä ja ergonomisempia aikuisille kuin lapsen kokoiset minituolit ja minipöydät.

Vierailija
13/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tripp Trappia on koko ajan tarjouksessa 139 euroa ja huutonet täynnä baby settejä 20 eurolla. Mistä te löydätte syöttötuolin ja juoniorituolin yhteensä 16 eurolla??! Kun siis täällä koko ajan hoetaan, että selviää 10 kertaa halvemmalla. Tripp trapp on vaan paras ja sillä on ihan kivasti myös jälleenmyyntiarvoa. 

Vierailija
14/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:24"]

[/quote]

Sellainen tavallisen tyyppinen tuoli, missä istuinosa on korkeammalla kuin yleensä, jotta myös taapero tai leikki-ikäinen voi istua mukavasti pöydän ääressä. Niitä on paljon päiväkodeissa nykyään, kun ovat kätevämpiä ja ergonomisempia aikuisille kuin lapsen kokoiset minituolit ja minipöydät.
[/quote]

Pääseekö siihen itse?
Tripp trappiin pääsee...

Vierailija
15/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kannatan Tripp Trappia. Niitä löytää myös käytettynä esim. tori.fistä. Meidän molemmat Tripp Trappit on sieltä, ensimmäinen maksoi 30 e vauvasetin ja pehmusteiden kanssa, toinen 40 e ilman vauvasettiä. Sattui vielä sama väri!

Vierailija
16/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:33"]

Pääseekö siihen itse? Tripp trappiin pääsee...

[/quote]

No ilman muuta pääsee. Niissä on jalkatuki jota voi käyttää portaana.

Vierailija
17/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis on se Ikean Antilopkin ihan hyvä (mun vanhemmilla on ja se oli meillä mukanakin kerran reissussa, sen kun saa kasattua), muta mä kompastun siihen ihan koko ajan, kun sen jalat on levällään, jotta se seisoisi tukevasti. Omaan kotiin en ottais.

Vierailija
18/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tripp Trapiin pitää ostaa vielä ne Tripp Trapin omat valjaat, jotka maksavat noin nelinkertaisesti tavallisiin valjaisiin verrattuna.

Vierailija
19/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:24"] Kuka ostaa juniortuolin? Mikä se edes on? [/quote] Sellainen tavallisen tyyppinen tuoli, missä istuinosa on korkeammalla kuin yleensä, jotta myös taapero tai leikki-ikäinen voi istua mukavasti pöydän ääressä. Niitä on paljon päiväkodeissa nykyään, kun ovat kätevämpiä ja ergonomisempia aikuisille kuin lapsen kokoiset minituolit ja minipöydät. [/quote] Pääseekö siihen itse? Tripp trappiin pääsee...

[/quote]

Pääsee itse. Ikeasta löytyy kivan näkösiä. Ne on mun makuun nätimpiäkin kuin trip trapp ja vie vähemmän tilaa.

Vierailija
20/50 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatusuhde hyvä ikean antiloopissa.kiva kun voi huoletta pestä ja siitä lähtee tahrat helposti eikä kolhiinnu ym.ainut miinus pienessä tilassa se että jalat on niin leveällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme