Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt varakkaan miehen...

Vierailija
24.08.2015 |

Jonka kanssa olemme muutaman kuukauden nyt tapailleet.

Ongelmaksi on alkanut muodostua seuraavalainen asia, olen vielä opiskelija vaikka teenkin sivutoimisesti insinöörin töitä... Mutta ymmärrätte varmaan että tuloni eivät ole päätä huumaavia.

Ja tämä varakas mies haluaa kokoajan olla tekemässä jotain rahaa vievää, esim. Lähteä ulkomaille yms. Tämä ahdistaa ihan hirveästi kosk olisihan se mukavaa mutta ei tälläisena perseaukisena oikein voi mitään hirveän isoja reissuja tehdä... Olen sanonutkin hänelle tästä asiasta että vaikea lähteä mihinkään kun on rahat loppu ja tähän hän ei ikinä vastaa mitään...

Minulla on ollut oikein mukav kesä hänen kanssaan mutta mietin suhteen lopettamista koska a.) en halua siipeillä hänen rahoillaan ja b.) minulla ei ole "varaa" pitää tuollaista ystävää itselläni...

Onhan tämä mies tarjonnut illallisia ja drinkkejä ja muutaman mökkireissunkin, mutta näistä minulla tulee todella huono omatunto... Miten jotkut naiset pystyvätkään edes elämään pelkästään miehensä rahoilla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:35"]

Olen hyvin varakas mies.  Hauskaa, että olen huonompi kuin muut yllä kommentoivien mielestä. En saisi kelvata kivalla 'varattomalle' naiselle, vaan minun pitäisi etsiä seuraa uraputkileidestä seuraa, että saisin 'varaistani' seuraa. Kummallinen ajatus, että samalla tasolla olevat rakastelee rakkaudesta ja muuten rahasta....

Aloittajalle, että olisit naiseni, minua loukkaisi se, että et tkekisi asioita, joita yhdessä haluaisimme tehdä. Tämä vain siksi että olet sisäistänyt pohjoismaisten naisten loputtoman itsenäisyyden.

[/quote]

Joo, mutta sun pitää tehdä selväksi, että haluat antaa naiselle asioita. Eli et odota, että toisen pitäisi maksaa oma osuutensa. Jos vaikka keskituloisen yh:n pitäisi säästää jotain 2 vkon etelänmatkaa varten, siinä ei ole järkeä, koska se raha pitäisi käyttää johonkin ihan muuhun eli säästöt kirpaisisivat liikaa muista tarpeista. 

[/quote]

Miten paljon pyllistät kahden viikon matkasta?

Vierailija
22/23 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mies testailee aloittajaa, kuinka rahanahne luuska on kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on varakkaampi kuin minä. En siis puhu mistään miljonääristä, vaan hyvän elintason tuloista. Mies tienaa noin kolme kertaa sen verran kuin minä ja itsekin tienaan ihan hyvin ja olen korkeasti koulutettu. Meillä mies maksaa enenmmän kaikkea kuin minä, se oli aluksi minulle kova pala. Varsinkin kun tuli äitiyslomat ja lapsien kanssa kotona olo oli todella outoa saada toiselta tililleen käyttörahaa. Tottakai säästin äitiyslomaa varten, mutta eihän sellainen pitkään kestä. Mieheni ei ole koskaan tehnyt rahasta numeroa tai puhunut hänen rahoistaan, ei ole halunnut avioehtoa jne. Olen kertonut toki alusta asti, että asia vaivaa minua ja mies oli ihmeissään että mihin hän rahaansa käyttäisi jos ei perheeseen. Ja miksi kokisin huonoa omaatuntoa kun olen lasten kanssa kotona ja hoidan kodin ja puutarhan. Hän arvostaa tällaista panosta yhtälailla kuin rahan tuomista talouteen. Kerro miehelle rehellisesti mitä tunnet ja miksi, uskon että hän ymmärtää paremmin kuin hyvin. Jos ei ymmärrä voitte lähteä eri teille. Ja ymmärtämiselle tarkoitan sitä, että joko tarjoaa sinulle matkan jos haluaa sinut mukaan tai teette jotain mihin sinun budjettisi riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän