Olin oksentaa, kun näin uutisvideoita ja -kuvia pommitetusta Mariupolin teatterista, jonne ihmiset olivat paenneet väestösuojaan!
Juuri, kun olin ehtinyt ajatella, että Venäjä ei pystyisi alhaisempiin tekoihin, niin lisää tulee koko ajan toinen toistaan kammottavampia uutisia Ukrainan sodasta. Siellä oli paljon LAPSIA, tulevaisuuden toivoja! Herranen aika!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Näin ne teki Syyriassakin.
Niin...sitä en kyllä tajua, miksi syyrialaiset menee vennään puolesta Ukrainaa vastaan taistelemaan....vai onko se sielläpäin lähes elinehto saada jokutavastaan tapella koko ajan.... vaikka entisen vihollisen puolesta....käsittämätöntä. Onko se terous niin verissä, ettei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kirjoitteleville rüssäboteille annan sellaisen neuvon että tappavaa itsenne, se olisi nyt varmaan teidän itsenne kannalta parasta.
Ja huomattavasti helpompaa niin, kuin että homman tekee sikäläinen valtion elin.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kirjoitteleville rüssäboteille annan sellaisen neuvon että tappavaa itsenne, se olisi nyt varmaan teidän itsenne kannalta parasta.
Ilmoitettu poliisille. Itse mur haan kehottaminen on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu poliisille. Itse mur haan kehottaminen on rikos.
Just joo...ilmoita vaikka itse ylijumalalle, niin sitä kukaan noteeraa miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Sanat "Venäläinen uutinen" kertookin kaiken oleellisen...
Pisteenä iin päällä venäläisten kommentit Instassa :D
En missään nimessä ole putinisti, mutta oliko tässä perää? Että tätä samaa mallia olisi käytetty jo aiemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin...sitä en kyllä tajua, miksi syyrialaiset menee vennään puolesta Ukrainaa vastaan taistelemaan....vai onko se sielläpäin lähes elinehto saada jokutavastaan tapella koko ajan.... vaikka entisen vihollisen puolesta....käsittämätöntä. Onko se terous niin verissä, ettei väliä.
-
1. Rahan voimalla syrialaiset saadaan sotimaan palkkatappajina.
2. Kaatuneet Syyrialaiset eivät nostata sodanvastaisuutta Pietarin esikaupungeissa, kuin kaatunut naapurin Igor-nuorukainen nostattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanat "Venäläinen uutinen" kertookin kaiken oleellisen...
Pisteenä iin päällä venäläisten kommentit Instassa :D
En missään nimessä ole putinisti, mutta oliko tässä perää? Että tätä samaa mallia olisi käytetty jo aiemminkin?
-Miksi siellä mitään mallia olisi jouduttu käytämään kerran ei ole mitään sotaa ole eikä siviileihin edes isketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti vielä vähän rajummin, niin voi sinullekin kirkastua. Voisikohan syynä olla Venäjän vastustajien propaganda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette niin heikkoja. Toivottavasti vähemmistöä oikeassa elämässä.
Haluaisin nähdä, miten reagoisit sellaisessa tilanteessa, kun ohjus osuu rakennukseen, jossa asut ja joudut todistamaan mahdollisen puolisosi menehtymistä siihen: eräs nainen menetti miehensä niin, että tämä RÄJÄHTI naisen silmien edessä. Iso verilammikko hetkessä lattialla. Nainen oli aivan hysteerinen kertoessaan tästä.
Taidat olla jonkinlainen sadisti. Itse en toivoisi tuollaista edes pahimmalle vihamiehelleni.
Minä toivon juuri nyt kaikille paskavenäjän johtajille ja sotilaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette niin heikkoja. Toivottavasti vähemmistöä oikeassa elämässä.
Haluaisin nähdä, miten reagoisit sellaisessa tilanteessa, kun ohjus osuu rakennukseen, jossa asut ja joudut todistamaan mahdollisen puolisosi menehtymistä siihen: eräs nainen menetti miehensä niin, että tämä RÄJÄHTI naisen silmien edessä. Iso verilammikko hetkessä lattialla. Nainen oli aivan hysteerinen kertoessaan tästä.
Taidat olla jonkinlainen sadisti. Itse en toivoisi tuollaista edes pahimmalle vihamiehelleni.
Minä toivon juuri nyt kaikille paskavenäjän johtajille ja sotilaille.
Väkivaltaan ei kannata vastata väkivallalla.
Ap:sta ei olisi venäläisiksi rauhanturvaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti vielä vähän rajummin, niin voi sinullekin kirkastua. Voisikohan syynä olla Venäjän vastustajien propaganda?
Ja itse igorhan se siinä taas....
Venäläiset on sotarikollisia, toivottavasti roikkuvat pian hirtettyinä.