Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko 6000e lihavuusleikkauksesta?

Vierailija
17.03.2022 |

Itse juuri mietin että pistänkö tuon summan. Laihtuminen tyssännyt nyt ja vielä olisi tiputettavaa parikymmentä kiloa, minun pituisella 30kg tiputus ei ole liikaa. Olen 158/80kg. Onko leikkaus tuon rahan arvoinen? Viroon olisin menossa.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Hulluko olet. Hengenvaarallinen leikkaus. Laihduta ihan normaalilla tavalla.

Vierailija
2/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mieluummin hyväntekeväisyyteen ja syö 6000e vähemällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihavuusleikkaukset omakustanteisiksi, kiitos. 

Vierailija
4/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kokoiselle sitä ei tehdä, joten voit lopettaa miettimisen. Lisäksi se on loppuelämän vaiva kun ei voi syödä enää ikinä rasvaisia ruokia tai juoda hiilihapotettuja juomia, alkoholia jne. Maha ei kestä sitä.

Vierailija
5/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. Säästäisin tuon rahan mielummin siihen, että löysää ihoa pitää leikata pois.

Vierailija
6/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se ite maksaa

Vierailija
7/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kokoiselle sitä ei tehdä, joten voit lopettaa miettimisen. Lisäksi se on loppuelämän vaiva kun ei voi syödä enää ikinä rasvaisia ruokia tai juoda hiilihapotettuja juomia, alkoholia jne. Maha ei kestä sitä.

Kyllä tehdään. Olen ollut jo yhteydessä klinikalle ja painoindeksini on 33 niin tottakai saan sen. Se, millä tekniikalla se tehdään, on vielä auki, sitä selvitellään juuri kohdallani. Sama klinikka missä tämä Sanna Kiiski käynyt. Ap

Vierailija
8/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasvakuutus ei voimassa Virossa tehdyistä leikkauksista eli Virossa en tekis. Itse toivon nyt pääseväni julkisela puolella hoitoon. Viitisen kiloa tarvii vielä lihoa.

Vierailija
9/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö se ite maksaa

Kenen luulet leikkauksen maksavan Virossa? Ihan omalla rahalla maksettava. Ap

Vierailija
10/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en. Säästäisin tuon rahan mielummin siihen, että löysää ihoa pitää leikata pois.

Samalla klinikalla voi myöhemmin poistaa myös roikkuvia nahkoja. Toki kohdallani runsas paino tiputus ei ole ennenkään jättänyt paljon roikkuvaa nahkaa. Ap

Vierailija
11/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kysyä ensin julkisen terveydenhuollon puolelta?

Huomioi myös, että suomalainen potilasvakuutus korvaa vain Suomessa annettua hoitoa.

Tämä on tärkeää muistaa, jos joku meneekin pieleen.

En itse menisi hoitoon/leikkaukseen muualla kuin Suomessa. Mutta jokainen tekee kroppaansa mitä tykkää ja missä tykkää.

Vierailija
12/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko leikkaus maksaisi Suomessa?

Vierailija
13/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mieltä olen itsekin. Minusta yhteiskunnan ei pidä kustantaa leikkauksia jos joku on liikaa syömällä lihottanut itsensä. Tiedän yhden matamin joka yhteiskunnan varoilla kävi laihdutusleikkauksrssa ja taas on lihava. Hyödytti ketä? Ap

Vierailija
14/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko leikkaus maksaisi Suomessa?

N. 11.000e. Ap

Vierailija
15/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tehdään. Olen ollut jo yhteydessä klinikalle ja painoindeksini on 33 niin tottakai saan sen. Se, millä tekniikalla se tehdään, on vielä auki, sitä selvitellään juuri kohdallani. Sama klinikka missä tämä Sanna Kiiski käynyt. Ap

Kiiskelle ei ole tehty lihavuusleikkausta vaan laitettu Orbera-pallo mahaan

Vierailija
16/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kysyä ensin julkisen terveydenhuollon puolelta?

Huomioi myös, että suomalainen potilasvakuutus korvaa vain Suomessa annettua hoitoa.

Tämä on tärkeää muistaa, jos joku meneekin pieleen.

En itse menisi hoitoon/leikkaukseen muualla kuin Suomessa. Mutta jokainen tekee kroppaansa mitä tykkää ja missä tykkää.

Ei tämän painoisena pääse julkiselle puolelle ja olen kieltämättä sitä mieltä että lihavuusleikkauksia ei pitäisi kustantaa julkisin varoin. Ap

Vierailija
17/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mieltä olen itsekin. Minusta yhteiskunnan ei pidä kustantaa leikkauksia jos joku on liikaa syömällä lihottanut itsensä. Tiedän yhden matamin joka yhteiskunnan varoilla kävi laihdutusleikkauksrssa ja taas on lihava. Hyödytti ketä? Ap

Yhteiskunnan ei pidä maksaa myöskään tupakoinnin tai alkoholin aiheuttamista sairauksista. Huumeidenkäyttäjätkin pitää jättää ilman hoitoa sekä urheiluvammat

Vierailija
18/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt tuon laihduttamaan ihan normaalisti. Leikkaus ei ole ikinä läpihuutojuttu. Ruuan ja samalla ravinteiden imeytyminen häiriytyy loppuiäksi.

Vierailija
19/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisesta aiheesta pitää tehdä provo? Noilla mitoilla et todellakaan pääse mihinkään leikkaukseen. Tarkista ruokavaliosi, mene vaikka ravitsemusterapeutille.

Vierailija
20/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ostaisin sillä rahalla ennemmin lisää herkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän