Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko 6000e lihavuusleikkauksesta?

Vierailija
17.03.2022 |

Itse juuri mietin että pistänkö tuon summan. Laihtuminen tyssännyt nyt ja vielä olisi tiputettavaa parikymmentä kiloa, minun pituisella 30kg tiputus ei ole liikaa. Olen 158/80kg. Onko leikkaus tuon rahan arvoinen? Viroon olisin menossa.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lihavuusleikkaukset omakustanteisiksi, kiitos. 

Juu ja urheiluvammat myös.

Vierailija
22/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin sukupuolenkorjaushoidot ja -leikkaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt Vain ruoka aikaan ja lopetat sen napostelun niin mitään leikkausta ei tarvita.

En ikinä leikkuuttaisi mahalaukkuani. Lihavuus johtuu ainoastaan liiallisista caloreista.

Vierailija
24/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin sukupuolenkorjaushoidot ja -leikkaukset.

Ja kaikki tissienisonnuksista jne tulleet komplikaatiot

Vierailija
25/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kokoiselle sitä ei tehdä, joten voit lopettaa miettimisen. Lisäksi se on loppuelämän vaiva kun ei voi syödä enää ikinä rasvaisia ruokia tai juoda hiilihapotettuja juomia, alkoholia jne. Maha ei kestä sitä.

Kyllä tehdään. Olen ollut jo yhteydessä klinikalle ja painoindeksini on 33 niin tottakai saan sen. Se, millä tekniikalla se tehdään, on vielä auki, sitä selvitellään juuri kohdallani. Sama klinikka missä tämä Sanna Kiiski käynyt. Ap

Kiiskelle ei ole tehty lihavuusleikkausta vaan laitettu Orbera-pallo mahaan

Ei vaan Gastric sleeve leikkaus. Löytyy Googlella ja Health Clinikan kotisivuilta tämä tieto. Tässä linkki: https://thehealthclinic.eu/suomi/lihavuusleikkaus/mahalaukun-pitkittain…

Ap

Vierailija
26/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mieltä olen itsekin. Minusta yhteiskunnan ei pidä kustantaa leikkauksia jos joku on liikaa syömällä lihottanut itsensä. Tiedän yhden matamin joka yhteiskunnan varoilla kävi laihdutusleikkauksrssa ja taas on lihava. Hyödytti ketä? Ap

Urheluun liittyvät vammat pitäisi myös hoitaa omakustanteisesti.

Vierailija
27/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi. Iso raha ja riskit on leikkauksessa. Miten nyt syöt? Kun saisit 15 kg pois niin näytät varmasti hyvältä. Aikuiselle naiselle 50 kg paino ei näytä hyvältä.

Vierailija
28/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö se ite maksaa

Kenen luulet leikkauksen maksavan Virossa? Ihan omalla rahalla maksettava. Ap

Olisko se ilmasta sit jos Suomessa tehtäis se

Vierailija
29/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaisesta aiheesta pitää tehdä provo? Noilla mitoilla et todellakaan pääse mihinkään leikkaukseen. Tarkista ruokavaliosi, mene vaikka ravitsemusterapeutille.

Ymmärrätkö että en ole hakeutumassa julkiselle puolelle vaan Viroon yksityiselle. Siellä tehdään. Olen ollut jo yhteydessä klinikkaan. Ap

Vierailija
30/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädille tehtiin leikkaus täällä Suomessa. Itse maksoi, oli hieman säästöjä ja loput maksoi lainalla. Hän pohti Viroa mutta päätti että maksaa mieluummin enemmän että saa leikkauksen kotimaassa. Hän möi autonsa ja alkoi kulkemaan kävellen ja pyörällä. Nyt on sutjakassa kunnossa ja kaikki ilmeisesti mennyt hyvin.

Vierailija
31/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin maksaa itsensä kipeäksi syömällä aivan liikaa sitten maksaa hirveät summat leikkauksesta, että saa aloitettua saman kierteen uudestaan, eikö tyhmyydellä ole mitään rajaa?

Tällainen "lapsi" ei ikinä opi mitään.

Vierailija
32/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö se ite maksaa

Kenen luulet leikkauksen maksavan Virossa? Ihan omalla rahalla maksettava. Ap

Olisko se ilmasta sit jos Suomessa tehtäis se

Kyllä kai ne jotkut saa ilmaiseksi veronmaksajien rahpilla kun oikein lihaviksi ovat itsensä päästäneet. Onneksi itselläni ei niin paha tilanne että edes harkittaisi julkisella puolella. Ja edelleen olen sitä mieltä että lihavuusleikkaukset kuuluu maksaa itse koska kukaan ei pakota syömään ylettömästi. Ap

Vierailija
33/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko leikkaus maksaisi Suomessa?

N. 11.000e. Ap

Höpönpöppöö, julkisella saa ihan julkisen menoin.

Vierailija
34/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kokoiselle sitä ei tehdä, joten voit lopettaa miettimisen. Lisäksi se on loppuelämän vaiva kun ei voi syödä enää ikinä rasvaisia ruokia tai juoda hiilihapotettuja juomia, alkoholia jne. Maha ei kestä sitä.

Toki tehdään itse maksavana.

Vierailija
35/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädille tehtiin leikkaus täällä Suomessa. Itse maksoi, oli hieman säästöjä ja loput maksoi lainalla. Hän pohti Viroa mutta päätti että maksaa mieluummin enemmän että saa leikkauksen kotimaassa. Hän möi autonsa ja alkoi kulkemaan kävellen ja pyörällä. Nyt on sutjakassa kunnossa ja kaikki ilmeisesti mennyt hyvin.

Itse luotan Virolaiseen ammattitaitoon siinä kuin Suomalaiseenkin. Kysyin myös Latviasta hintoja mutta ei kannata, sama käydä Virossa. Minusta tuntuu että eniten oma kustanteisesti lihavuusleikkauksia vastustavat ne, joilla ei itsellään varaa sellaiseen.. Ap

Vierailija
36/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin maksaa itsensä kipeäksi syömällä aivan liikaa sitten maksaa hirveät summat leikkauksesta, että saa aloitettua saman kierteen uudestaan, eikö tyhmyydellä ole mitään rajaa?

Tällainen "lapsi" ei ikinä opi mitään.

Aloitettua saman kierteen uudestaan, mitä höpsit? Leikkaus on vain osa hoitoa, eikä tarkoitus ole enää lihoa, ja harva lihoo.

Vierailija
37/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo tarpeeksi lihava, en tarvi lisälihomista leikkauksen avulla. Laihdutusleikkaus olisi ok.

Vierailija
38/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kysyä ensin julkisen terveydenhuollon puolelta?

Huomioi myös, että suomalainen potilasvakuutus korvaa vain Suomessa annettua hoitoa.

Tämä on tärkeää muistaa, jos joku meneekin pieleen.

En itse menisi hoitoon/leikkaukseen muualla kuin Suomessa. Mutta jokainen tekee kroppaansa mitä tykkää ja missä tykkää.

Ei tämän painoisena pääse julkiselle puolelle ja olen kieltämättä sitä mieltä että lihavuusleikkauksia ei pitäisi kustantaa julkisin varoin. Ap

Lihavuusleikkaus on itseasiassa aika kustannustehokasta hoitoa. Halvempaa leikata kuin hoitaa lihavuuden liitännäisilmiöitä. 

En menisi lihavuusleikkaukseen, koska se sotkee suoliston normaalin toiminnan. Laihduttaa kyllä, mutta onko sitten kuitenkaan sen arvoista?

Vierailija
39/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko leikkaus maksaisi Suomessa?

N. 11.000e. Ap

Höpönpöppöö, julkisella saa ihan julkisen menoin.

Tässä ymmärtääkseni kysyttiin yksityisellä tehtyä ja toki hinta riippuu millä tekniikalla tehdään. Toki ne lihavimmat valitettavasti pääsevät julkiselle puolelle ilmaiseksi mikä on mielestäni vähän väärin, etenkin kun itse nähnyt että tämä julkisella puolella leikkauksen saanut lihotti takaisin samanlaiseksi itsensä. Ei tuossa mitään järkeä! Luulen että kun itse joutuu kaivamaan kuvettaan, niin miettii jatkossa tarkemmin mitä sinne suuhunsa pistää. Ap

Vierailija
40/77 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaakin, tuon verran kyllä on joutilasta rahaa, mutta en halua leikkausta, koska pelkään sairaaloita, leikkauksia, nukutusta ja kipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä