Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten epätodelliset odotukset nettideittailussa

Vierailija
24.08.2015 |

Onko naisilla epätodelliset odotukset miesten ulkonäön suhteen nettideittailussa?

"women rate an incredible 80% of guys as worse-looking than medium."

"naiset arvioivat uskomattomat 80% miehistä huonomman näköisiksi kuin keskiverto miehen."

Moni nainen kun ei vastaa siisteille, peruskomeille, asiallisille miehille ollenkaan, vaikka viestin eteenkin olisi nähnyt vaivaa. Eniten vaikuttavat miehen kuvat?

Tässä tutkimus:

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun naisena pitäisi tyytyä vähempään kuin mistä haaveilen? Onko muka jotain väärää siinä että asettaa selkeät standardit potentiaaliselle elämänkumppanilleen? Sori nyt vaan, mutta minusta mies joka tienaa alle 5000 euroa kuussa, on joku alle 180 senttinen käppänä, ei urheile ja joka on sosiaalisesti vielä kaiken lisäksi kömpelö sönköttäjä, EI ole kelvollista aviomiesmateriaalia. Ehkä teidän suomalaismiesten olisi itsenne aika katsoa peiliin? Jos ei standardit täyty, niin sitten on petrattavaa ja rutkasti. Pari ekaa poikaystävääni oli juuri tällaisia suomalaisia taviksia, jotka olivat toivottomia sängyssä ja työpaikalla. Ei siinä kauaa mennyt, kun piti lähteä merta edemmäs kalaan. Amerikasta alkoi jo löytymään sen verran tasokkaita miehiä, että muutamista suhteista jäi jopa hyvä maku suuhun. Mutta kyllä nykytilanne ja ikisinkkuus johtuu nimenomaan teistä miehistä ja siitä miten kelvottomiksi kaksilahkeiset ovat nykypäivänä menneet. Eli turha tulla naisia syyttelemään. Jos pidätte kropastanne ja pankkitilistänne huolta, niin kyllä teidät joku nainen saattaa huoliakin.

Vierailija
42/76 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tokikaan tämä juttu ei etene ihastusta pidemmälle tiettyjen seikkojen vuoksi..."

Eli sinulla on jännämies kotona jo?  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:38"]Miksi minun naisena pitäisi tyytyä vähempään kuin mistä haaveilen? Onko muka jotain väärää siinä että asettaa selkeät standardit potentiaaliselle elämänkumppanilleen? Sori nyt vaan, mutta minusta mies joka tienaa alle 5000 euroa kuussa, on joku alle 180 senttinen käppänä, ei urheile ja joka on sosiaalisesti vielä kaiken lisäksi kömpelö sönköttäjä, EI ole kelvollista aviomiesmateriaalia. Ehkä teidän suomalaismiesten olisi itsenne aika katsoa peiliin? Jos ei standardit täyty, niin sitten on petrattavaa ja rutkasti. Pari ekaa poikaystävääni oli juuri tällaisia suomalaisia taviksia, jotka olivat toivottomia sängyssä ja työpaikalla. Ei siinä kauaa mennyt, kun piti lähteä merta edemmäs kalaan. Amerikasta alkoi jo löytymään sen verran tasokkaita miehiä, että muutamista suhteista jäi jopa hyvä maku suuhun. Mutta kyllä nykytilanne ja ikisinkkuus johtuu nimenomaan teistä miehistä ja siitä miten kelvottomiksi kaksilahkeiset ovat nykypäivänä menneet. Eli turha tulla naisia syyttelemään. Jos pidätte kropastanne ja pankkitilistänne huolta, niin kyllä teidät joku nainen saattaa huoliakin.
[/quote]

Miksi joku sinut huolisi lompakkoa kuppaamaan? Tuskin itse mikään erikoinen olet tai mitään merkittävää saavuttanut.

Vierailija
44/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi nro 42 tietävät että esim pituus ek ole halusta ja yrityksestä kiinni. Enpä kaipaisi moista varallisuuttani nakertamaan, tokkopa hänellä minun tulotasokriteeristö saatika koulutustasokriteeristö täyttyykään.

/178cm pitkä mies joka ei petraamalla 180cm adonikseksi muutu...

Vierailija
45/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liki kaikki naiset saavat lähestymisiä miehiltä. Toki kauniimmat enemmän, mutta aivan tavallisen näköinen nainen saa aivan huikean määrän viestejä kunhan profiilissa on vain kuva. Toki siinä on kohtuullista suurempi osa varsin epämiellyttäviä viestejä, mutta kuitenkin niin paljon että  niistä kohtuullisen miehen löytää. Ei ehkä sitä sitä 20% komeimmista ryhmän edustajaa, mutta kuitenkin.

Vierailija
46/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monesti ihmetellyt tätä ilmiötä. Minä löysin oman mieheni netistä useampi vuosi sitten. Ei ole mikään ihmeellisen näköinen ja hieman alle keskipituuden. Ilmeisesti näiden seikkojen takia hänen oli ollut vaikea löytää seurustelukumppania. Eikä ole mitenkään erityisen itsevarma, joskaan ei myöskään mikään ovimatto. Keskituloinen, tavallisen oloinen mies. Kuitenkin luonteeltaan ja sydämeltään täyttä kultaa. Olen onnellinen, että hän etsi vuosia seurustelusuhdetta, eikä kukaan tajunnut millaisen miehen päästi käsistään. Koska muuten minä en olisi voinut napata häntä. :) Meillä on hieno, kiva koti, kaksi autoa, koira, ihana lapsi ja toinen tulossa. Mies on loistava aviomies ja isä. Ei mitään valittamista. Ihmetellen seuraan näitä naisia, jotka hyppivät suhteesta toiseen tai pysyvät ikisinkkuina ja valittavat sitten nelikymppisinä, miten ei miestä löytynyt ja sen takia jäi lapsetkin saamatta. Tekisi joskus mieli sanoa, että kyllä kuule niitä laatumiehiäkin olisi kohdallesi löytynyt monta, jos olisit vain avannut silmäsi, mutta jos etsit prinssi uljasta ja karsit kaikki aidot ihmiset ympäriltäsi, niin ihan oma vikasi, jos jäät yksin. Ja ei, tämä ei tarkoita mitään "tyytymistä" johonkin huonoon vaihtoehtoon.

Vierailija
47/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:25"]

Itse olen monesti ihmetellyt tätä ilmiötä. Minä löysin oman mieheni netistä useampi vuosi sitten. Ei ole mikään ihmeellisen näköinen ja hieman alle keskipituuden. Ilmeisesti näiden seikkojen takia hänen oli ollut vaikea löytää seurustelukumppania. Eikä ole mitenkään erityisen itsevarma, joskaan ei myöskään mikään ovimatto. Keskituloinen, tavallisen oloinen mies. Kuitenkin luonteeltaan ja sydämeltään täyttä kultaa. Olen onnellinen, että hän etsi vuosia seurustelusuhdetta, eikä kukaan tajunnut millaisen miehen päästi käsistään. Koska muuten minä en olisi voinut napata häntä. :) Meillä on hieno, kiva koti, kaksi autoa, koira, ihana lapsi ja toinen tulossa. Mies on loistava aviomies ja isä. Ei mitään valittamista. Ihmetellen seuraan näitä naisia, jotka hyppivät suhteesta toiseen tai pysyvät ikisinkkuina ja valittavat sitten nelikymppisinä, miten ei miestä löytynyt ja sen takia jäi lapsetkin saamatta. Tekisi joskus mieli sanoa, että kyllä kuule niitä laatumiehiäkin olisi kohdallesi löytynyt monta, jos olisit vain avannut silmäsi, mutta jos etsit prinssi uljasta ja karsit kaikki aidot ihmiset ympäriltäsi, niin ihan oma vikasi, jos jäät yksin. Ja ei, tämä ei tarkoita mitään "tyytymistä" johonkin huonoon vaihtoehtoon.

[/quote]

Et voisi olla enempää oikeassa. Moni nainen suostuu suhteeseen vain miesten kanssa jotka näyttävät pinnalta hyvältä. Sitten kun näitä pintapuolisesti päteviä miehiä on kierrelty hetki, alkaa valittaminen kun ei hyviä miehiä ole.

Tälläisille naisille pitäisi vaan sanoa vinkkinä, ettei sitä tosi suhdetta haeta baareista, tai vastaavista tapahtumista joissa juoksee vain känniörveltäjiä.

Vierailija
48/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

47, ei ainq ole kyse siitä etteikö niitä ihania miehiä olisi tai edes siitä etteikö niitä vastaan tulisi. Aina ei vain itse ole sellainen, että tämä kiinnostuisi minusta. Miten voi siis vierittää syyn naisen niskoille siitä että kemist eivät kohtaa MOLEMMINPUOLISESTI? Ei se ole tahdosta kiinni.

Vierailija
49/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:42"]"Tokikaan tämä juttu ei etene ihastusta pidemmälle tiettyjen seikkojen vuoksi..."

Eli sinulla on jännämies kotona jo?  :D
[/quote]
Ei, vaan minulla on muita, henkisiä rajotteita.

Vierailija
50/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:38"]Miksi minun naisena pitäisi tyytyä vähempään kuin mistä haaveilen?

Oman onnellisuutesi takia. Ei pidä väkisin ottaa jotain, jota ei halua, mutta mieltään voi yrittää kehitää vaatimattomammaksi ja joustavammaksi. Mahdottomuuksista haaveilevat kompromissikyvyttömät ihmiset eivät ole koskaan onnellisia. Kyllä se sinunkin viestistä huokuu, että ei se sinkkuelämä ole sitä mitä pohjimmiltasi haluat. Eikä rahakaan tee onnelliseksi.

Sori nyt vaan, mutta minusta mies joka tienaa alle 5000 euroa kuussa, on joku alle 180 senttinen käppänä, ei urheile ja joka on sosiaalisesti vielä kaiken lisäksi kömpelö sönköttäjä, EI ole kelvollista aviomiesmateriaalia.

Älä suotta pyytele anteeksi. Kaikilla meillä on rajamme. En minäkään pidä kaikkeen tyytymätöntä tapanirppanokkaa, joka tienaa alle 5000 € kuussa, vaimomateriaalina. Ja olen kuin olenkin naimisissa, vaikka olen alle 180 senttinen urheilematon sosiaalisesti kömpelö sonköttäjä, joka ei ole eläissään tienannut yli 3500 € kuussa.

Vierailija
51/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain komea rikollinen jännämies kelpaa naisille.

Vierailija
52/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on juurikin se mikä vaikuttaa siihen vastaako nainen.

Vierailija
53/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:25"]

[/quote]

Eri ihmisille se "täyttä kultaa" oleva luonne tarkoittaa eri asioita. Yhdelle naiselle sama mies voi olla unelmien hellä ja ymmärtäväinen kumppani, toiselle taas hermojaraastavan tunteileva nössykkä. Kummankaan naisen tulkinta kyseisen miehen luonteesta ei ole sen oikeampi kuin toisen. Kyse on vain yhteensopivuudesta.

Enkä todellakaan usko että tavallinen ulkonäkö ja se, että mies on hieman alle keskipituuden, merkitsee monellekaan aikuiselle naiselle mitään. Minusta tuo on hassu tulkinta, että tässä tapauksessa olisi ollut siitä kyse.

Vierailija
54/76 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:12"]

Enkä todellakaan usko että tavallinen ulkonäkö ja se, että mies on hieman alle keskipituuden, merkitsee monellekaan aikuiselle naiselle mitään. Minusta tuo on hassu tulkinta, että tässä tapauksessa olisi ollut siitä kyse.

[/quote]

Nyt puhutaan netin deittipalstoista ja siellä on nuo on ainoat asiat jotka naisille jotain merkitsee.

Vierailija
55/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä naisten odotukset johtuvat, miksi?

Vierailija
56/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 08:38"]

Mistä nämä naisten odotukset johtuvat, miksi?

[/quote]

Naiset saa näillä deittipalstoilla kasapäin viestejä heti kun viitsivät semmosille rekisteröityä. Tyhjä profiilikin riittää, että alkaa satelee viestejä miehiltä. Ei tarvitse kauaa katsella, kun viestisadetta tulee komeiltakin miehiltä ja luulot itsestään nousee sille tasolle, että aletaan odottamaan vielä "parempia" miehiä.

Nämä naiset eivät vain tajua että nämä viestit tulee miehiltä, jotka lähettävät viestejä jokaiselle naiselle, välittämättä millainen nainen kyseessä, tai kiinnostaako kyseinen nainen edes. Sitten kun sieltä lopulta joku aidosti kiinnostunut ja naiselle sopiva mies laittaa viestiä, niin naisen odotukset on kasvanut aivan toiselle tasolle mitä se oli ennen, eikä tämä mies enää kelpaa. Eikä kelpaa kukaan muukaan mies.

Vierailija
57/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä olevaan viestiin liittyen tämä vitsi kuvaa saman asian melko hyvin:

Naisjoukko lähti lomamatkalle ja huomasi lomakohteessaan hotellin, jonka ovessa luki "Vain naisille". Koska mimmit olivat matkassa ilman miesystäviään, he päättivät katsoa mistä oli kysymys. Komean oloinen portieeri selitti:

- Hotellissa on viisi kerrosta. Kiivetkää ylös kerros kerrallaan ja kun löydätte etsimänne, jääkää sinne. Asia on helppo päättää, sillä joka kerroksessa on selittävä kyltti. Ainoa sääntö on, että jos lähdette pois kerroksesta, sinne ei voi enää palata.

Naiset pitivät pikapalaverin ja päättivät tutustua paikkaan. Ensimmäisessä kerroksessa oli kyltti jossa luki:

- Kaikki miehet täällä ovat surkeita rakastajia, mutta herkkiä ja miellyttäviä persoonia.

Naiset nauroivat ja siirtyivät kohti kakkoskerrosta. Siellä sanottiin:

- Kaikki miehet täällä ovat mahtavia rakastajia, mutta he kohtelevat naisia huonosti.

Tämäkään ei naisille kelvannut, joten he jatkoivat ylöspäin. Kolmosessa luki:

- Kaikki miehet täällä ovat mahtavia rakastajia ja he ymmärtävät naisen tarpeita.

Aika hyvä jo, mutta kerroksia oli vielä kaksi jäljellä. Neloskerroksen kyltti oli täydellinen:

- Kaikki miehet täällä ovat täydellisiä keholtaan, ottavat huomioon naisen tarpeet, ovat täydellisiä rakastajia sekä vielä sinkkuja, rikkaita ja heteroita.

Naiset näyttivät tyytyväisiltä, mutta ajattelivat kuitenkin vielä katsoa, mitä viitoskerroksella olisi tarjottavanaan. Sinne päästyään he näkivät kyltin, jossa luki:

- Täällä ei ole lainkaan miehiä. Tämä kerros rakennettiin vain todistukseksi siitä, että naisia on kerta kaikkiaan mahdotonta miellyttää.

Vierailija
58/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta nuo kaksi ylempää viestiä!

Vierailija
59/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jännämiehillä on vientiä.

Vierailija
60/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 08:53"]Yllä olevaan viestiin liittyen tämä vitsi kuvaa saman asian melko hyvin:

Naisjoukko lähti lomamatkalle ja huomasi lomakohteessaan hotellin, jonka ovessa luki "Vain naisille". Koska mimmit olivat matkassa ilman miesystäviään, he päättivät katsoa mistä oli kysymys. Komean oloinen portieeri selitti:

- Hotellissa on viisi kerrosta. Kiivetkää ylös kerros kerrallaan ja kun löydätte etsimänne, jääkää sinne. Asia on helppo päättää, sillä joka kerroksessa on selittävä kyltti. Ainoa sääntö on, että jos lähdette pois kerroksesta, sinne ei voi enää palata.

Naiset pitivät pikapalaverin ja päättivät tutustua paikkaan. Ensimmäisessä kerroksessa oli kyltti jossa luki:

- Kaikki miehet täällä ovat surkeita rakastajia, mutta herkkiä ja miellyttäviä persoonia.

Naiset nauroivat ja siirtyivät kohti kakkoskerrosta. Siellä sanottiin:

- Kaikki miehet täällä ovat mahtavia rakastajia, mutta he kohtelevat naisia huonosti.

Tämäkään ei naisille kelvannut, joten he jatkoivat ylöspäin. Kolmosessa luki:

- Kaikki miehet täällä ovat mahtavia rakastajia ja he ymmärtävät naisen tarpeita.

Aika hyvä jo, mutta kerroksia oli vielä kaksi jäljellä. Neloskerroksen kyltti oli täydellinen:

- Kaikki miehet täällä ovat täydellisiä keholtaan, ottavat huomioon naisen tarpeet, ovat täydellisiä rakastajia sekä vielä sinkkuja, rikkaita ja heteroita.

Naiset näyttivät tyytyväisiltä, mutta ajattelivat kuitenkin vielä katsoa, mitä viitoskerroksella olisi tarjottavanaan. Sinne päästyään he näkivät kyltin, jossa luki:

- Täällä ei ole lainkaan miehiä. Tämä kerros rakennettiin vain todistukseksi siitä, että naisia on kerta kaikkiaan mahdotonta miellyttää.
[/quote]

Pöh. Kyllä minä ainakin olisin jäänyt neloseen.

Nainen, naimisissa.

P.S. Naiset eivät ole mikään homogeeninen joukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi