Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla "liian hyvä"?

Vierailija
23.08.2015 |

En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä? 

Voiko mies olla liian "täydellinen" ja siksi sinkku? Miksi naiset eivät osoita minua kohtaan kiinnostusta? Pelotanko heitä? 

En enää oikein keksi muutakaan syytä tilanteelleni.

Olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu sinkkumies Helsingistä, jota on kehuttu elämän varrella lukemattomia kertoja komeaksi ja kauniiksi mieheksi. Olen liikunnallinen ja minulla on treenattu vartalo.

En ole kuitenkaan mikään huippu-urheilija tai terveysfasisti, vaan harrastan liikuntaa kolme kertaa viikossa ja syön luontaisesti kulutukseni mukaan. Minulla on erinomaiset sosiaaliset taidot, laaja ja tiivis ystäväpiiri ja kaiken lisäksi olen ns. yhden naisen mies. Perhe on minulle tärkeintä. 

Olen laajasti sivistynyt. Ulkomailla olen asunut useaan otteeseen. Puhun sujuvasti useita kieliä. Ulkomailla minulla on laaja kaveriverkosto ja olen nähnyt maailmaa. 

Harrastan lukemista, öljyväri- ja akryylimaalausta sekä sähkökitaran ja pianon soittoa. Minulla on aika herkkä sielu ja olen empaattinen. 

Tätä ette varmastikaan uskoisi minusta päällepäin. 

Kaljaa tykkään myös juoda kaljaa poikien kanssa ja siihenhän sinkkumiehellä on riittävästi mahdollisuuksia. 

Olen ollut sinkkuna kolme vuotta. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti viisi vuotta. 

Suomalaisille naisille olen jonkinlainen kummajainen. Minua lähestyvät jostain syystä vain vähemmän viehettävät humalaiset naiset. Mikäli deittailen itseäni miellyttävän naisihmisen kanssa, niin he alkavat jostain syystä skitsoilemaan ties mitä sitoutumiskammojaan noin kuukauden jälkeen. Ulkomaalaisten naisten kanssa tulen paljon paremmin juttuun ja he usein myös ovat minusta aivan erillä tavalla, kuin kotimaiset naisemme. 

Seksiä en saa kuin niiltä humalaisilta naisihmisiltä ja sitäkin 3-6 kuukauden välein. 

Olen turhautunut ja minusta alkaa tuntumaan, että jään varmaankin lapsettomaksi. 

Mikä teitä suomalaisnaisia vaivaa? 

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian tylsä ja tavis. Siinä se ongelma.

Vierailija
2/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tekstisi perusteella vaikutat epämiellyttävältä. Esittelet liiaksi yksittäisiä ominaisuuksia, mistä tulee tunne, ettet osaa heittäytyä ja olla vaan rennosti ja että ylianalysoit kaiken. Seurasi ei välttämättä ole miellyttävää, vaikka paperilla kaikki olisi kunnossa. Kiiltävät kuoret ei riitä, jos sisus ei maistu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti joku on pielessä jos ihminen ylipäätään kuvittelee olevansa "liian hyvä".

Vierailija
4/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen perusteella sanoisin, että ap:llä narsistisia piirteitä. En tarkoita persoonallisuushäiriötä vaan piirteitä. Sanavalinnnat kuten täydellinen kertoo omaa kieltään. Hän pyrkii kehittämään itsestään täydellisyyden kuvan mittaista ihmistä. Pyrkimys: Kuinka tulisin täydelliseksi. 

Vierailija
5/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:34"]Avauksen perusteella sanoisin, että ap:llä narsistisia piirteitä. En tarkoita persoonallisuushäiriötä vaan piirteitä. Sanavalinnnat kuten täydellinen kertoo omaa kieltään. Hän pyrkii kehittämään itsestään täydellisyyden kuvan mittaista ihmistä. Pyrkimys: Kuinka tulisin täydelliseksi. 
[/quote]
Jännä. Minä kun luin ap:n kirjotuksen kerrankin terveitsetuntoisen miehen kirjoituksena. Tulee vähän sellainen olo että kaikki muu kuin alemmuudentunto on Suomessa patologiseksi luokiteltavaa.

Vierailija
6/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:34"]Avauksen perusteella sanoisin, että ap:llä narsistisia piirteitä. En tarkoita persoonallisuushäiriötä vaan piirteitä. Sanavalinnnat kuten täydellinen kertoo omaa kieltään. Hän pyrkii kehittämään itsestään täydellisyyden kuvan mittaista ihmistä. Pyrkimys: Kuinka tulisin täydelliseksi.  [/quote] Jännä. Minä kun luin ap:n kirjotuksen kerrankin terveitsetuntoisen miehen kirjoituksena. Tulee vähän sellainen olo että kaikki muu kuin alemmuudentunto on Suomessa patologiseksi luokiteltavaa.

[/quote]

Nämä asiat ovatkin kultturisidonnaisia. Jenkkityylillä eläjä on täällä narsistinen.

Vierailija
7/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä itse uskalla tehdä aloitteita "omantasoisillesi/itsesi kaltaisille" naisille vaan jäät odottamaan naisten aloitteita. Sitten saatkin tyytyä niihin baariruusuihin. Tasokas nainen odottaa mieheltä aloitetta, koska katsoo olevansa sen arvoinen. Sinäkin ehkä teet samoin - ja ping ette koskaan kohtaa.

Vierailija
8/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tykkää sellasista laihoista pitkätukkaisista hevimiehistä. :) Katso itsellesi joku simpsakka hevimimmi esim. On the Rocksista.

Vierailija
9/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:34"]Avauksen perusteella sanoisin, että ap:llä narsistisia piirteitä. En tarkoita persoonallisuushäiriötä vaan piirteitä. Sanavalinnnat kuten täydellinen kertoo omaa kieltään. Hän pyrkii kehittämään itsestään täydellisyyden kuvan mittaista ihmistä. Pyrkimys: Kuinka tulisin täydelliseksi.  [/quote] Jännä. Minä kun luin ap:n kirjotuksen kerrankin terveitsetuntoisen miehen kirjoituksena. Tulee vähän sellainen olo että kaikki muu kuin alemmuudentunto on Suomessa patologiseksi luokiteltavaa.

[/quote]

Nämä asiat ovatkin kultturisidonnaisia. Jenkkityylillä eläjä on täällä narsistinen.
[/quote]

Miten masentavaa - suomalaisten kannalta.

Vierailija
10/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa AP nämä vastaukset huolella, huomaat että kaikissa on sellainen katkera syyllistämisen maku, eli ikäänkuin olisit paska koska olet niin hyvä. Tämä kumpuaa ihan siitä että suomalainen nainen on helvetin huonolla itsetunnolla varustettu lehmänläjä joka ei kestä sitä että joku on selkeästi hänen yläpuolellaan ja siten saavuttamattomissa. Ja tämä haukkuminen sitten verhoillaan "asialliseksi kritiikiksi" tyyliin "olet itseriittoinen" ja pälä pälä vaikka ei edes varsinaisesti ole kehunut itseään ja on vain sanonut että onnistui jossain hyvin ja on siitä onnellinen.

Tiedän tämän koska olen itsekin samassa tilanteessa. Joillakin vain alkaa kiehumaan pelkästään siksi että joutuvat olemaan samassa huoneessa ja kohta alkaa passiivis-agressiiviset solvaukset lentelemään. Se kumpuaa heidän omasta epävarmuudestaan.

Tympeätä toki, mutta muista se että "säälin saa ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita".

Jatka samaan malliin äläkä välitä urputtajista!

Vierailija
11/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pihi?

Vierailija
12/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:09"]Oletkohan se herrasmies, jonka kanssa juttelin poreammeessa lauantaina eräissä kekkereissä? Monet mainitsemasi ominaisuudet osuvat. Pari ekaa lausetta small takkia oli ok. Mutta sen jälkeen alkoi mm. yhteiskuntasopimuksen analysointi, Kreikan tilanteen ratkaisun avaimet ulkopoliittisessa viitekehyksessä ja minun ammattistatukseni riittävyyden pohdinta hänen omassa organisaatiossaan. Olen jo vanhempi, perheellinen nainen ja toki jaksoin aikani keskustella em. aiheista muiden bilettäjien hyppiessä altaaseen kovan teknojumputuksen saattelemana. Mutta jos olisin ollut kymmenen vuotta nuorempi huoleton sinkku pitämässä hauskaa, olisinko ekan vartin jälkeen siirtynyt muuhun seuraan? Most probably.
[/quote]
Voi ei. Minulla taas tuo yhteiskunnallinen keskustelu saa sukat pyörimään jaloissa - jos siis kyseessä on lisäksi komea urheilullinen mies. Niin harvoin tapaa älyä ja ulkonäköä samassa paketissa. Sääli että meni sinun kohdallasi täysin harakoille...
[/quote]
Jokaiselle keskustelulle on aikansa ja paikkansa. Porealtaaseen kuuluvat vähän kevyemmät ja neutraalimmat. Sellainenkin pitäisi ymmärtää.

Mies ei voi olla liian täydellinen. Päinvastoin ne ovat ne virheet, jotka estävät rakastumista ja sitoutumista.
Noiden "täydellisten" miesten suurimmat ongelmat ovat yleensä " liiallinen" itsevarmuus. Oman mielipiteen jyrääminen toisen yli. Liian suuren merkityksen antaminen omalle tai naisen ulkonäölle. Itsekäs tuleminen ja meneminen. Pihistellään väärissä kohdissa ja tuhlataan typeriin asioihin. Yritetään kaikkea potentiaalista naisrintamalla ja kokoajan joku nainen messissä, muttei kuitenkaan sitouduttu kunnolla. Vaikka siis mies itse haluaisi pysyvän suhteen ja naiset ovat hänet jättäneet, sivusta katsovat naiset ajattelevat, että mies vaan pelailee. Eivätkä he halua seuraavaksi nimeksi jonoon.
Kaikkia tuollainen frends with benefits tyyppinen käytös, ei vaan viehätä. Itse en haluaisi sellaista miestä. Tulisi fiilis, että mies on ihan hyvä sängyssä, mutta ei sitä jaksa kuunnella yhtään pidempään, saatikka asua yhdessä. Neljä naista on jo todennut sen ennen minua. Minun ei tarvitse olla viides, ymmärtääkseni sitä.
Miehen tärkein ominaisuus naisrintamalla on osata sanoa oikeita asioita, oikealla hetkellä. Siihen perustuu jopa monen ruman ja työttömänkin suuri menestys naisten kanssa. Ja siihen tyssää monen kunnollisen ja komean miehen taival naisten kanssa.
Tässäkin ketjussa höpö höpö kommenti sivuaa aihetta, samoin poreallas kommentti. He sanoivat suoraan, että mies jäi siihen, kun jutut olivat mitä olivat. Eikä sitä voinut paikkailla millään muilla ominaisuuksilla.

[/quote]Mutta onhan kohtuutonta, jos ihana mies jää naista miellyttämättömän lauseen takia :) Ette kai te naiset oikeasti ole tuollaisia?

Vierailija
13/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:34"]Avauksen perusteella sanoisin, että ap:llä narsistisia piirteitä. En tarkoita persoonallisuushäiriötä vaan piirteitä. Sanavalinnnat kuten täydellinen kertoo omaa kieltään. Hän pyrkii kehittämään itsestään täydellisyyden kuvan mittaista ihmistä. Pyrkimys: Kuinka tulisin täydelliseksi. 
[/quote]Itsensä kehitys on Suomessa suht tuomittavaa. Johtuu ihan kulttuuristamme, jossa massasta erottua haluava ottaa aina ison riskin. USA on tässä Suomen vastakohta.

Vierailija
14/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:15"]Luepa AP nämä vastaukset huolella, huomaat että kaikissa on sellainen katkera syyllistämisen maku, eli ikäänkuin olisit paska koska olet niin hyvä. Tämä kumpuaa ihan siitä että suomalainen nainen on helvetin huonolla itsetunnolla varustettu lehmänläjä joka ei kestä sitä että joku on selkeästi hänen yläpuolellaan ja siten saavuttamattomissa. Ja tämä haukkuminen sitten verhoillaan "asialliseksi kritiikiksi" tyyliin "olet itseriittoinen" ja pälä pälä vaikka ei edes varsinaisesti ole kehunut itseään ja on vain sanonut että onnistui jossain hyvin ja on siitä onnellinen.

Tiedän tämän koska olen itsekin samassa tilanteessa. Joillakin vain alkaa kiehumaan pelkästään siksi että joutuvat olemaan samassa huoneessa ja kohta alkaa passiivis-agressiiviset solvaukset lentelemään. Se kumpuaa heidän omasta epävarmuudestaan.

Tympeätä toki, mutta muista se että "säälin saa ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita".

Jatka samaan malliin äläkä välitä urputtajista!
[/quote]Samoilla linjoilla siinä, että täällä on normi, että on vaatimaton, ihan tavallinen ja huono, vähän synkeäkin. Voi olla vaikea ymmärtää ihmistä, joka onkin itseään arvostava, henkisesti hyvin kehittynyt ja julkisesti optimisti tai iloinen elämän suhteen. Enemmän jenkkiläinen tai eurooppalainen kuin suomalainen.

Vierailija
15/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa hyvältä mieheltä mutta en ymmärrä tuota liian hyvä -juttua. En itse torjuisi koskaan miestä, joka olisi erinomaisen ihana ja hyvä, vaan pitäisin kiinni sellaisesta kultakimpaleesta. Joko sinulla on ollut huonoa tuuria tai sitten joku asia mättää, mitä et kumminkaan itse tunnista..?

Vierailija
16/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:15"]Luepa AP nämä vastaukset huolella, huomaat että kaikissa on sellainen katkera syyllistämisen maku, eli ikäänkuin olisit paska koska olet niin hyvä. Tämä kumpuaa ihan siitä että suomalainen nainen on helvetin huonolla itsetunnolla varustettu lehmänläjä joka ei kestä sitä että joku on selkeästi hänen yläpuolellaan ja siten saavuttamattomissa. Ja tämä haukkuminen sitten verhoillaan "asialliseksi kritiikiksi" tyyliin "olet itseriittoinen" ja pälä pälä vaikka ei edes varsinaisesti ole kehunut itseään ja on vain sanonut että onnistui jossain hyvin ja on siitä onnellinen. Tiedän tämän koska olen itsekin samassa tilanteessa. Joillakin vain alkaa kiehumaan pelkästään siksi että joutuvat olemaan samassa huoneessa ja kohta alkaa passiivis-agressiiviset solvaukset lentelemään. Se kumpuaa heidän omasta epävarmuudestaan. Tympeätä toki, mutta muista se että "säälin saa ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita". Jatka samaan malliin äläkä välitä urputtajista! [/quote]Samoilla linjoilla siinä, että täällä on normi, että on vaatimaton, ihan tavallinen ja huono, vähän synkeäkin. Voi olla vaikea ymmärtää ihmistä, joka onkin itseään arvostava, henkisesti hyvin kehittynyt ja julkisesti optimisti tai iloinen elämän suhteen. Enemmän jenkkiläinen tai eurooppalainen kuin suomalainen.

[/quote]

Näinpä juuri. Sen takia niin moni avoimesti inhoaa mm. Alex Stubbia.

Vierailija
17/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laajasti sivistynyt sekä tietää ja taitaa paljon asioita, on tärkeää muistaa, että seurassa olevat muut ihmiset tuntevat myös itsensä samankaltaisiksi ja -veroisiksi. Ei tyhmiksi, rumiksi ja vajaiksi.

Ei riitä, että potentiaalisessa kumppanissa/ystävässä on ihania ja ihailtavia piirteitä, mistä voi tykätä, vaan yhtä tärkeää on se, pystyykö pitämään itsestään tämän seurassa. Ja minkälaisia ominaisuuksia itsestä tulee pintaan tämän kumppanin/ystävän seurassa.

Vierailija
18/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö koskaan asioita spontaanisti, hetken mielijohteesta ja vain hetkessä eläen? Kuvauksesi perusteella vaikutat jotenkin kovin säännönmukaiselta ja kaavoihin kangistuneelta, jossain määrin jopa suorastaan tylsältä.

Vierailija
19/128 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinua sentään lähetytään ja olet ilmeisesti ollut suhteessakin joskus. Itse olen samoilla spekseillä muutaman vuoden vanhempi liian hyvä mies, eikä minulla ole ollut koskaan suhteita. Ehkäpä olen sitten jopa sinuakin parempi XD

Vierailija
20/128 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sehän se on aina syynä.. Liika täydellisyys. Hohoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi