Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia happypancake nettideitti

Vierailija
23.08.2015 |

Onko kukaan liittynyt, kokemuksia?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Ei kukaan uskalla vastata takaisin, vaikka laittaisit asiallisen viestin.

3 kk:n jälkeen lopetin palvelun käytön.

Näin on! Ihme pelleilyä, etteivät ota riskejä asiallisten miesten suhteen, mutta ne diivamaiset ennakkoasenteet taitavat estää vastaamasta tai sitten ovat ylivarautuneita.

Varautunut pitää olla, mutta jos siellä vain nenää nyrpistäen torjutaan jokainen mies, niin mitä ihmettä ne tyypit siellä tekee? Ei ole olemassa prinssia, joka tulee pelastamaan.

Vierailija
22/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Näin on! Ihme pelleilyä, etteivät ota riskejä asiallisten miesten suhteen, mutta ne diivamaiset ennakkoasenteet taitavat estää vastaamasta tai sitten ovat ylivarautuneita.

Varautunut pitää olla, mutta jos siellä vain nenää nyrpistäen torjutaan jokainen mies, niin mitä ihmettä ne tyypit siellä tekee? Ei ole olemassa prinssia, joka tulee pelastamaan.

Sama homma tinderin kanssa. Ulkonäkökeskeisiä vaan siellä hilluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, kun yli sataa ihmistä lähestyin asiallisesti, mutta 6 vastasi, eikä niistäkään ollut treffiseuralaisiksi.

Eihän tuohon koko maan tarjonta loppunut, mutta tuolta on ihan turha olettaa tapaavansa ketään, kun moni ei halua edes jutella.

En minäkään suosittele.

Vierailija
24/50 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Tuntuu että av:n miehille kelpaa vain kapea otos naisista, ja tietenkin nuo naiset saavat rajattomasti yhteydenottoja.

Itse olin tuonne kirjautuneena pari vuotta, ne miehet joihin otin yhteyttä eivät vastanneet, ja ne jotka ottivat minuun  yhteyttä "kilpailuttivat" naisia. Oli todella kiva muutaman viikon jutustelun päätteeksi kuulla että olen treffijonossa kolmantena ja minut suostutaan tapaamaan jos niistä aiemmista naisista ei ole mihinkään.

Vierailija
25/50 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina lähestyivät ihan oudot tyypit, niin estin lähes kaikki viestittäjät.

Vierailija
26/50 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin treffit HP:n kautta, ja seuralainen kääntyi heti pois päin, kun toisemme tunnistimme kaupungilla.

Vierailija
27/50 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HP:n miesvalikoima on ihan tasoton. Rumia ja työttömiä luusereita, jotka eivät osaa mitä kuuluu-aloituksen jälkeen käydä kiinnostavaa keskustelua.

Voi herran pieksut...

Vierailija
28/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happypancake todisti minulle, että kaikki naiset ovat samanlaisia!

Vierailija
29/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa erityisherkkiä tuolla, että tiedoksi vaan.

Vierailija
30/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että joku vielä nykyään käyttäisi HP:ta. Niin uskomattoman sekaiseksi ja suoraan sanottuna toimimattomaksi se on mennyt. Kyllä itsekkin siellä vielä sillon tällön käyn tiirailemassa, mutta kiinnostus koko sivustoon on mennyt uudistuksen myötä aivan täysin. 

Vierailija
31/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kivaa ominaisuutta poistivat (muun muassa ei voi enää tietää onko mielenkiintoinen käyttäjä ollut aktiivisena lähiaikoina). Menee ihme hakuammunnaksi ja mitä nyt katsoin niin suuri osa naisista itseäni kiinnostavalla alueealla ja ikäluokassa on samoja vieläkin kuin 2v sitten. Ei sinällään lisää mun luottamusta.

M29

Vierailija
32/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OkCupidissa saa paremman kuvan toisesta jos jaksaa vastailla kysymyksiin

Vierailija
33/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että Okcupidissa ainakin suomessa on lähes pelkästään jotain aivan ihme tyyppejä. Sivusto sinänsä on hyvä ja toimiva. 

Vierailija
34/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sillä etsiä Suomen ulkopuolelta kumppania?

Vierailija
35/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että Okcupidissa ainakin suomessa on lähes pelkästään jotain aivan ihme tyyppejä. Sivusto sinänsä on hyvä ja toimiva. 

Minä en pidä sitä millään tavalla huonona puolena. Isompi ongelma minusta on nämä liian harmaat tyypit muilla sivustoilla. Persoonalliset ihmiset on paljon mielenkiintoisempia. Sellaisia keneen oikeasti haluaa tutustua ja ketkä tekee jotain elämällään.

Lisäksi vaikka siellä on erilaisten seksuaalivähemmistöjen porukkaa mukana. Helposti pystyy suodattamaan pois sellaiset kenen halut ja tavoitteet ei kohtaa omien mieltymysten kanssa. Jos vaikka se polyamorinen bi-suhde ei ole se oma juttu mitä on hakemassa.

Vierailija
36/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ehkä uskallan kuitenkin kokeilla. Mut jos toi on huono, ni mikä olis hyvä paikka?

Eliittikumppani.

Tai ekontakti. Kannatti se muutama kymppi sijoittaa ja löytyi fiksu sievä nainen.

Vierailija
37/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kyseistä sivustoa kahden viikon ajan. Tuona aikana lähetin kahvikutsun seitsemälle ikäiselleni naiselle. Heistä kaksi ei vaivautunut vastaamaan lainkaan, vaikka roikkuivatkin sivustolla jotakuinkin 24/7, kaksi vastasi profiilissani veirailtuaan, että seurani ei kiinnosta, kolme vastasi kysyäkseen lisätietoja. Kaksi näistä kolmesta vetäytyi tarjouksesta myöhemmin johonkin tekosyyhyn vedoten ja yksi lupautui aluksi tulemaan kahvitreffeille.

Tämä treffeille lupautunut nainen antoi viestissä puhelinnumeronsa ja pyysi soittamaan ennen treffien ajankohtaa. Soitin sovittuna ajankohtana naiselle, koska oletin naiviisti, että hän vain halusi jutella treffien ajankohdasta tarkemmin. Nainen kuitenkin alkoi kuulustelemmaan minua puhelimessa sen suhteen, olinko liikkeellä kenties tositarkoituksella, vai miksi olin ylipäätään treffejä ehdottanut. Kun kerroin hänelle, että en ollut suunnitellut asiaa sen kummemmin, vaan halusin käydä treffeillä suunnilleen ikäiseni naisen kanssa ja katsoa, kiinnostaisiko tapailu mahdollisesti jatkossa.

Naiselle tämä ei kuitenkaan näyttänyt riittävän, vaan hän alkoi kertoa, että hänellä ei ole enää varaa "leikkiä" seurustelun kanssa ja hän on hakemassa tositarkoituksella nimenomaan loppuelämän kumppania. Olin hämmentynyt, koska naisen profiilissa mikään ei viitannut tähän eikä myöskään niissä muutamissa viesteissä, joita ehdimme vaihtaa. Tuntui siltä, että naisen profiili ja nainen itse eivät vastanneet juurikaan toisiaan: profiilin mukavalta vaikuttava nainen alkoi vaikuttaa puhelimessa vähemmän mukavalta.

Nainen alkoi myös sanella ehtoja, jotka minun pitäisi täyttää, jotta hän ylipäätään suostuisi treffeille. Kaikki nämä ehdot liittyivät nähdäkseni siihen, olisinko sovelias hänen loppuelämän kumppanikseen. Ja koska en heti ollut valmis sitoutumaan loppuelämän kestävään suhteeseen, nainen kertoi, että treffit jäisivät vain "tapaamiseksi ilman mitään takaa-ajatuksia". Tämän jälkeen hän kysyi, olinko yhä halukas lähtemään treffeille hänen kanssaan. Kun vastasin hänelle, että en ollut, hän alkoi selittää, että voisiko hän kuitenkin soitella minulle joskus myöhemmin ja kenties alkaa ystäväksi. Koska en kehdannut sanoa naiselle suoraan, että en ollut hänestä enää lainkaan kiinnostunut, kerroin sen sopivan ja lopetin puhelun.

Puhelun jälkeen laitoin naisen puhelinnumeron estolistalle ja lakkautin Happy Pancake -sivuston profiilini, koska en halunnut olla kyseisen naisen kanssa missään tekemisissä. Kaiken kaikkiaan, kokemus oli opettava, sillä olin naiviisti kuvitellut Happy Pancake -sivustoa paikaksi, jonka kautta voisin tutustua ikäisiini naisiin, käydä heidän kanssaan treffeillä ja katsoa, löytyisikö heidän joukostaan naista, jonka kanssa voisi aloittaa uuden seurustelusuhteen.

Koska en enää käytä alkoholia, en viihdy ravintoloissa enkä pidä lainkaan humalaisista naisista, mahdollisuuteni tavata ikäisiäni naisia alueellani on rajallinen. En ole mies, joka alkaa flirttailla ikäisilleen naisille esimerkiksi ruokakaupassa, lenkkipoluilla tai kuntosalilla. En viihdy naisvaltaisissa harrastuksissa enkä ole valmis mihinkään julkiseen deittailutapahtumaan, joita aika ajoin järjestetään esimerkiksi kauppakeskuksissa. En myöskään ole tanssitaitoinen, joten tanssilavat ovat tässä suhteessa poissuljetut.

Summa summarum: Vaikuttaa siltä, että suurin osa näistä deittisivustojen keski-ikäisistä naisista hakee otsa rypyssä ja hampaat irvessä loppuelämän kestävää parisuhdetta, vaikka eivät sitä deittiprofiileissaan suoraan kerrokaan. Osa heistä näyttää olevan vielä lukkiutunut omaan vaatimuslistansa ehdottomuuteen miesten suhteen. Surullista.

Vierailija
38/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kyseistä sivustoa kahden viikon ajan. Tuona aikana lähetin kahvikutsun seitsemälle ikäiselleni naiselle. Heistä kaksi ei vaivautunut vastaamaan lainkaan, vaikka roikkuivatkin sivustolla jotakuinkin 24/7, kaksi vastasi profiilissani veirailtuaan, että seurani ei kiinnosta, kolme vastasi kysyäkseen lisätietoja. Kaksi näistä kolmesta vetäytyi tarjouksesta myöhemmin johonkin tekosyyhyn vedoten ja yksi lupautui aluksi tulemaan kahvitreffeille.

Tämä treffeille lupautunut nainen antoi viestissä puhelinnumeronsa ja pyysi soittamaan ennen treffien ajankohtaa. Soitin sovittuna ajankohtana naiselle, koska oletin naiviisti, että hän vain halusi jutella treffien ajankohdasta tarkemmin. Nainen kuitenkin alkoi kuulustelemmaan minua puhelimessa sen suhteen, olinko liikkeellä kenties tositarkoituksella, vai miksi olin ylipäätään treffejä ehdottanut. Kun kerroin hänelle, että en ollut suunnitellut asiaa sen kummemmin, vaan halusin käydä treffeillä suunnilleen ikäiseni naisen kanssa ja katsoa, kiinnostaisiko tapailu mahdollisesti jatkossa.

Naiselle tämä ei kuitenkaan näyttänyt riittävän, vaan hän alkoi kertoa, että hänellä ei ole enää varaa "leikkiä" seurustelun kanssa ja hän on hakemassa tositarkoituksella nimenomaan loppuelämän kumppania. Olin hämmentynyt, koska naisen profiilissa mikään ei viitannut tähän eikä myöskään niissä muutamissa viesteissä, joita ehdimme vaihtaa. Tuntui siltä, että naisen profiili ja nainen itse eivät vastanneet juurikaan toisiaan: profiilin mukavalta vaikuttava nainen alkoi vaikuttaa puhelimessa vähemmän mukavalta.

Nainen alkoi myös sanella ehtoja, jotka minun pitäisi täyttää, jotta hän ylipäätään suostuisi treffeille. Kaikki nämä ehdot liittyivät nähdäkseni siihen, olisinko sovelias hänen loppuelämän kumppanikseen. Ja koska en heti ollut valmis sitoutumaan loppuelämän kestävään suhteeseen, nainen kertoi, että treffit jäisivät vain "tapaamiseksi ilman mitään takaa-ajatuksia". Tämän jälkeen hän kysyi, olinko yhä halukas lähtemään treffeille hänen kanssaan. Kun vastasin hänelle, että en ollut, hän alkoi selittää, että voisiko hän kuitenkin soitella minulle joskus myöhemmin ja kenties alkaa ystäväksi. Koska en kehdannut sanoa naiselle suoraan, että en ollut hänestä enää lainkaan kiinnostunut, kerroin sen sopivan ja lopetin puhelun.

Puhelun jälkeen laitoin naisen puhelinnumeron estolistalle ja lakkautin Happy Pancake -sivuston profiilini, koska en halunnut olla kyseisen naisen kanssa missään tekemisissä. Kaiken kaikkiaan, kokemus oli opettava, sillä olin naiviisti kuvitellut Happy Pancake -sivustoa paikaksi, jonka kautta voisin tutustua ikäisiini naisiin, käydä heidän kanssaan treffeillä ja katsoa, löytyisikö heidän joukostaan naista, jonka kanssa voisi aloittaa uuden seurustelusuhteen.

Koska en enää käytä alkoholia, en viihdy ravintoloissa enkä pidä lainkaan humalaisista naisista, mahdollisuuteni tavata ikäisiäni naisia alueellani on rajallinen. En ole mies, joka alkaa flirttailla ikäisilleen naisille esimerkiksi ruokakaupassa, lenkkipoluilla tai kuntosalilla. En viihdy naisvaltaisissa harrastuksissa enkä ole valmis mihinkään julkiseen deittailutapahtumaan, joita aika ajoin järjestetään esimerkiksi kauppakeskuksissa. En myöskään ole tanssitaitoinen, joten tanssilavat ovat tässä suhteessa poissuljetut.

Summa summarum: Vaikuttaa siltä, että suurin osa näistä deittisivustojen keski-ikäisistä naisista hakee otsa rypyssä ja hampaat irvessä loppuelämän kestävää parisuhdetta, vaikka eivät sitä deittiprofiileissaan suoraan kerrokaan. Osa heistä näyttää olevan vielä lukkiutunut omaan vaatimuslistansa ehdottomuuteen miesten suhteen. Surullista.

Siis joku haluaa olla vakavasti ihmisen kanssa jota ei ole koskaan tavannut?

Oisithan sä voinut huvikseen mennä siltsuverkkareissa viinalta haisten naista tapaamaan ja sanoa

I`m all in baby

Vierailija
39/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus HP.

Vierailija
40/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että palvelussa ei pysty enää hakemaan ihmisiä heidän iän mukaan?

voiko tuo olla mahdollista? Sijaintia pystyy muuuttamaan ja kaikkea muuta mutta ei ikää?

oikeasti??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi