Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia happypancake nettideitti

Vierailija
23.08.2015 |

Onko kukaan liittynyt, kokemuksia?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet että palvelussa ei pysty enää hakemaan ihmisiä heidän iän mukaan?

voiko tuo olla mahdollista? Sijaintia pystyy muuuttamaan ja kaikkea muuta mutta ei ikää?

oikeasti??

Se rajaa haut profiiliisi laittamaasi ikähaarukkaan nähdäkseni. Ainakaan mulla ei näkyny sen ulkopuolelta.

M29

Vierailija
42/50 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liikaa erityisherkkiä tuolla, että tiedoksi vaan.

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden kokeilun jälkeen on pakko myöntää, että edellä mainitut seikat tulivat esille.

Vierailija
44/50 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mitä muissa treffipalveluissa eli kukaan ei vastaa.

Vierailija
45/50 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happypancake todisti minulle, että kaikki naiset ovat samanlaisia!

Samoin!

Vierailija
46/50 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Ihan kaikki ihan samanlaisia? En tiennyt olevani. Esim. itse olen vastannut miesten ilmoituksiin Iskurissa kun olen hakenut pelkkää seksiä, hyvää vakipanoa. Kai mä sit oon ihan identtinen jokikisen naisen kans. Jännä. N

Vierailija
47/50 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sanotaan, että sivustolla on miehiä puolet enemmän kuin naisia. Mahtaakohan olla vaikea miehen löytää seuraa. Vaikka taitaa kyllä olla sama homma vähän joka sivustolla.

Vierailija
48/50 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
49/50 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee. Sairasta porukkaa siellä. En suosittele.

Vierailija
50/50 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ilman kuvaa (deitti-kuvallisena ja koulutustiedolla löytää helposti julkisen ammattini, sekä viralliset yhteystiedot).. Nainen saattoi laittaa estoon edes käymättä minun profiilissa ja mitään en ollut hänelle kirjoittanut. Vissiin jotain tinder-tms. kultuuria... mutta miehen ei tartte edes lähettää kivaa viestiä, avata kuvia yhdelle, että tulisi karkoitetuksi. Opin ja pysyn poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi