Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pulleat naiset ovat normaalipainoisia haukempia?

Vierailija
23.08.2015 |

Normaalipainoiset naiset ovat useimmiten tylsiä mukanahihittelijöitä, sellaisia jotka kuuntelevat vieressä, mutta tilannetaju ei riitä osallistumaan aktiivisesti läppään.

Pulleat naiset ovat taas hauskoja, pervoja, pysyvät hyvin läpässä mukana ja ovat usein vetäjänkin roolissa miesten sijaan. Ovat myös paljon normaalipainoisempia parempia vittuilemaan miehille takaisin.

Mikään 100% säntö tämä ei ole, poikkeuksia löytyy, mutta noin keskimäärin pulleat naiset ovat normaalipainoisia paljon hauskempia ja estottomampia. En vaan oikein ymmärrä miksi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:08"]

Voisiko kuitenkin olla, että vähän pulleat eivät pingota elämässä niin paljoa? Ovat rennompia...?

[/quote]

Tältä se vaikuttaa. Pulleat eivät ole niin takakireitä kuin normaalipainoiset eivätkä välitä niin paljon mitä muut ajattelevat.

[/quote]

Minun tuntemani pulleat nimenomaan eivät muuta ajattelekaan :D

Vierailija
22/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:24"]

[/quote]

Tässä nyt ei edelleenkään tarkoiteta, että argumentti pätee 100% kaikkiin naisiin. Kuitenkin keskimäärin ne naisista hauskimmat, pervoimmat, rennoimmat ja yleensäkin sosiaalisimmat tapukset ovat yleensä enemmän tai vähemmän pulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:28"]

[/quote]

Tässä nyt ei edelleenkään tarkoiteta, että argumentti pätee 100% kaikkiin naisiin. Kuitenkin keskimäärin ne naisista hauskimmat, pervoimmat, rennoimmat ja yleensäkin sosiaalisimmat tapukset ovat yleensä enemmän tai vähemmän pulleita.

[/quote]

Lähdettä tälle, vai oliko ihan yhtä mutua sinullakin

Vierailija
24/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paksu ja hauska, mun kaveri on laiha ja hauska. Joten en tiedä johtuuko mun hauskuus paksuudesta vai olisinko muutenkin tällainen.

Vierailija
25/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:08"]Ainakin yleisön reaktiolla voi olla vaikutusta. Olen huomannut että kun olin lihava, porukka lähti mukaan juttuihini, kuunteli minua kun puhuin ja ylipäätään kohteli ystävällisemmin. Nyt laihtuneena usein puhutaan päälle, vittuillaan ja katsellaan nenänvartta pitkin. 
[/quote]

Mä oon huomannut samaa 30kg laihtuneena. Ennen mun hauskat "viisastelut" ja päänaukomiset oli hauskoi nyt hoikkana pidetään vaa kusipäänä :D

Vierailija
26/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pulleammilla ihmisillä on enemmän ajatukset muualla kuin ulkonäössä, esim. sosiaalinen kanssakäyminen/läpän heitto kiinnostaa enemmän kuin ulkonäköasiat ja siihen liittyvä.

Itse olen ollut kyllä molempina sekä normaalipainoisena että pyöreämpänä ollessani yhtä rempseä ja läppää heittävä.

Vierailija
27/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:29"]

[/quote]

Ihan omiin kokemuksiin pohjautuen. Keskustellut asiasta parinkin kaverin kanssa ja ne ovat itse asiassa hyvin samaa mieltä tästä.

Vierailija
28/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun reilusti ylipainoinen kaveri on juuri tuollainen tosi hauska (sattuu olemaan myös fiksu). HÄn tekee myös joka käänteessä pilaa lihavuudestaan. Todellissuudessa hänellä on kuitenkin tosi huono itsetunto, joka estää häntä tekemstä monia asioita elämässään. Hän on sanonut, että lähes pakkomielteinen huulenheitto on tapa suojata itseään. 

Vierailija
29/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:29"]

[/quote]

Ihan omiin kokemuksiin pohjautuen. Keskustellut asiasta parinkin kaverin kanssa ja ne ovat itse asiassa hyvin samaa mieltä tästä.

[/quote]

Jep. Te kaikki kolme pullukaa olette yhdessä tästä samaa mieltä, joten näin sen on oltava. :D :D Kyllä te pullukat olette hauskoja. ;)

Vierailija
30/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.city.fi/yhteiskunta/lihava+luonne/4916

Lihavat ovat eloisia ja ulospäin suuntautuneita; laihat tiukkiksia kontrollifriikkejä.

Vierailija
31/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:28"]

[/quote]

[/quote]

Ai, minusta keskimäärin ylipainoiset ovat neuroottisimpia ja epävarmimpia. Murjottavat nurkassa lähinnä, jos ylipäänsä lähtevät ihmisten ilmoille. Keskittyvät kertomaan uusimmasta dietistään ja tarkkailemaan muiden syömisiä.

Vierailija
32/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:15"]

http://www.city.fi/yhteiskunta/lihava+luonne/4916

Lihavat ovat eloisia ja ulospäin suuntautuneita; laihat tiukkiksia kontrollifriikkejä.

[/quote]

Niin, tai siis tuon linkkisi mukaan lihavat ovat neuroottisia ja laiskoja.

Vierailija
33/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään (tai siis eilen, jos pilkkua nussitaan) se tuli taas huomattua sama. Pullea nainen on suorapuheisempi, seksikkäämpi, estottomampi, irstaampi, hauskempi ja sosiaalisislta taidoiltan etevämpi kuin normaalipainoinen tai laiha.

Vierailija
34/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat naiset <3

Nyt tekisi mieli pulleaa naista

Vierailija
35/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 01:58"]