Koemeikki katastrofi!
Olen menossa naimisiin elokuun toisena viikonloppuna ja tänään oli aika meikkaajalle. Lopputulos oli..mitenhän sen kauniisti sanoisi.. ei yhtään minun tyyliseni. Meikkaajaa suositteli ystäväni, miten kehtaan perua ajan? Onko muille käynyt niin ettei ammattilaisen tekemä lopputulos ole ollutkaan mieleinen?
Kommentit (4)
Kai sanoit, ettei lopputulos miellyttänyt tai ollut sinun tyylisesi?
Menin tulostamani kuvan kanssa. En osaa sanoa mikä meni vikaan, mutta tyyli on täysin erilainen kuin miten itse olen tottunut meikkaamaan. ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:26"]Menin tulostamani kuvan kanssa. En osaa sanoa mikä meni vikaan, mutta tyyli on täysin erilainen kuin miten itse olen tottunut meikkaamaan. ap
[/quote]
Ainahan voit meikata ihan itse...
Siksihän se koemeikki tehdään. Osaatko konkreettisesti sanoa mikä siinä ei toiminut? Olisiko sinulla esim. valokuva mieleisestä meikkityylistä? Mieluusti tietysti sinun naamallasi, sillä jonkun missin tai mallin tyyli ei välttämättä kuitenkaan sovi sinulle.
Jos pystyt keskustelemaan meikkaajan kanssa uudesta tyylistä, kokeilkaa uudestaan. Hän ansaitsee saada palautetta vikaan menneestä työstä.