Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pulleat naiset ovat normaalipainoisia haukempia?

Vierailija
23.08.2015 |

Normaalipainoiset naiset ovat useimmiten tylsiä mukanahihittelijöitä, sellaisia jotka kuuntelevat vieressä, mutta tilannetaju ei riitä osallistumaan aktiivisesti läppään.

Pulleat naiset ovat taas hauskoja, pervoja, pysyvät hyvin läpässä mukana ja ovat usein vetäjänkin roolissa miesten sijaan. Ovat myös paljon normaalipainoisempia parempia vittuilemaan miehille takaisin.

Mikään 100% säntö tämä ei ole, poikkeuksia löytyy, mutta noin keskimäärin pulleat naiset ovat normaalipainoisia paljon hauskempia ja estottomampia. En vaan oikein ymmärrä miksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:15"]

Lihavat ovat eloisia ja ulospäin suuntautuneita; laihat tiukkiksia kontrollifriikkejä.

[/quote]

Vastaa jotakuinkin omia havaintojani.

Vierailija
2/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole haukempia vaan lokimpia, siksi ovat niin pulleat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemukseni: olen aina ollut samanlainen - naisten kanssa. Kun olin nuorempi, nätimpi ja hoikempi, niin olin tosi epävarma miesten kanssa. Jos heitin läppää heidän kanssaan samoin kuin naisten kanssa, moni piti sitä kiinnostuksen osoituksena ja yritti iskeä. Vaikka höpöttelin vain ihan kaveripohjalta.

No nyt olen jo 40-vuotias ja lihava. Miehiä ei enää kiinnosta, näen sen naamasta. Nykyään heitän miestenkin kanssa ihan yhtä härskiä läppää kuin naistenkin kanssa. Miehet näkevät minut enää kaverina, ei mielenkiintoisena lähestyttävänä naisena. Toki aina joskus joku kiinnostuu, mutta erittäin harvoin enää.

Vierailija
4/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut moista.

Vierailija
5/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:46"]

En ole huomannut moista.

[/quote]

Se ei muuta faktaa miksikään.

Vierailija
6/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten pitää keksiä jotain muuta et ihmisrt viihtyy

Vierailija
7/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:46"]

En ole huomannut moista.

[/quote]

[/quote]
En mäkään ole. Ai sun huomiot on faktoja, muiden huomiot ei :D

Vierailija
8/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa näkyy myös miesten keskuudessa. Pulleammat käyttävät huumoria sekä puolustusmekanismina että keinona saada "pisteitä" muilta ihmisiltä.

Vierailija
9/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meidän työpaikan pullukat on kyllä hiljasia jurottajia. Ja niin perkuleen katkeria.

Vierailija
10/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan on haukempia. Osa jopa kotkiin verrattavissa.

Vierailija
11/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvännäköiset hoikat naiset ovat monesti ylimielisempiä. Heillä on enemmän ns. naamarajamentaliteettia. Jotkut on oikeasti niin vitun rasittavia kun kaikki läheisetkin ihmiset ja juttukaverit valkataan ulkonäön perusteella.

Vierailija
12/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:49"]

Samaa näkyy myös miesten keskuudessa. Pulleammat käyttävät huumoria sekä puolustusmekanismina että keinona saada "pisteitä" muilta ihmisiltä.

[/quote]

Tein näin lihavana. Hoikempana olen sisäisesti rennompi ja se näkyy ehkä ulospäin tylsyytenä. 

Vierailija
13/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ollaankii! Haukkoja. Munahaukkoja.

Mutta asiaan.. Itse olen pullea mukanahihittelijä.

Vierailija
14/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:55"]

Mutta asiaan.. Itse olen pullea mukanahihittelijä.

[/quote]

Siinä tapauksessa et ole tarpeeksi pullea.

Vierailija
15/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi syytä tulee mieleen. Ensinnäkin huumori on selviytymismekanismi ihmiselle, joka tuntee olevansa huonompi kuin muut esim. ylipainon takia. Hänen pitää jotenkin kompensoida huonommuuttaan, esimerkiksi tekemällä enemmän töitä tai naurattamalla työkavereita. Ja toiseksi, on paljon helpompaa olla hauska, kun ei ole nälästä uupunut ja kärttyisä. Aivotkin toimivat paremmin, kun syö välillä jotain.

Vierailija
16/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yleisön reaktiolla voi olla vaikutusta. Olen huomannut että kun olin lihava, porukka lähti mukaan juttuihini, kuunteli minua kun puhuin ja ylipäätään kohteli ystävällisemmin. Nyt laihtuneena usein puhutaan päälle, vittuillaan ja katsellaan nenänvartta pitkin. 

Vierailija
17/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo... Epäilen olevani kuvailemasi tyyppinen ihminen. Paitsi, että olen normaalipainoinen - en tosin langanlaihakaan. En millään suostu allekirjoittamaan, että roisi huumori olisi puolustusmekanismi mistään. Luonne kysymys, olen vähän jätkämäinen... luonteessa ja  pukeutumiseltakin. Miesten huumori uppoo paremmin.

Voisiko kuitenkin olla, että vähän pulleat eivät pingota elämässä niin paljoa? Ovat rennompia...?

Vierailija
18/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä stereotypiota.

Vierailija
19/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:46"]

En ole huomannut moista.

[/quote]

puhutko itsestäsi?

[/quote]

Vierailija
20/35 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:08"]

Voisiko kuitenkin olla, että vähän pulleat eivät pingota elämässä niin paljoa? Ovat rennompia...?

[/quote]

Tältä se vaikuttaa. Pulleat eivät ole niin takakireitä kuin normaalipainoiset eivätkä välitä niin paljon mitä muut ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi