Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies penkoo minun tavaroita. Mikä juttu?

Vierailija
16.03.2022 |

Onko tämä tavallista ja olenko vain pikkuasioista ärsyyntyvä nipottaja, vai onko mies törkeä? Hän ei siis käsilaukkuuni eikä taskuihini eikä sellaisiin koske eikä kännykkääni eikä tietokoneeseeni vaan penkoo tavaroitani löytääkseen jotain mitä voi itse käyttää. Saattaa esim. eteisen kaapista penkoa minun hyllyn läpi löytääkseen sieltä jotkut minun rukkaset, joita voi lainata itselleen (koska on hukannut omansa). Tai penkoo kylpyhuoneesta minun korit läpi löytääkseen käyttöönsä shampoota (koska ei viitsi ostaa itselleen uutta, minä käytän kampaamokaupoista ostettavia erikoisshampoita, jotka on minun hiuslaadun mukaan valittu). Jne. Mielipiteitä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä yhteiset rahatkin, jos tarvitsen käteistä, eikä itsellä ole, mies sanoo ota siitä mun kukkarosta.   Kun hänellä on aina varalta käteistä lompakossa, toisin kun itselläni, joka käytän paljon korttia maksuissa.

Yhdessä on asunnot maksettu, lapset kasvatettu, kaikki ostettu, ja elämää eletty.

Ei totisesti erotella tavararoita eikä joitakin shampoo pulloja eikä mitään muutakaan.

Tietenkin kummaninkin palkka omalle pankkitilille, mutta muutoin ei rahoista olla koskaan nillitetty mitenkään.

Eikä mistään muustakaan tavaroista tai jostain pinseteistä voi hyvä luoja sentään,  että jopa pinseteistäkin nykykodeissa otetaan yhteen.

Uskomatonta!

Teillä ei selvästikään katoa tavaraa sitä mukaa, kun sitä "lainataan".

Kun siis, on tosi helppoa antaa ja jakaa sellaisen kanssa, johon luottaa ja jonka toimintaa voi ennakoida. On ihan eri asia, lainaaminen ei tarkoita lainaamista, vaan esimerkiksi tavaroiden rikkomista.

Esim. yksi veljistäni pyytää silloin tällöin tavaroita lainaan, mutta käytännössä tiedän hänen hukkaavan ne. Kerran pyysin häntä viemään tauluja antikvariaattiin ja lupasin hänelle palkkionkin. Tauluja saati myynnistä saatuja rahoja ei näkynyt koskaan :D Voin vain kuvitella, miten kauhean raskas veljeni oli e-kumppaneilleen. Sotkee, hukkaa, pahimmillaan oikeasti varastaa.

Sitä on tietysti mahdoton ymmärtää, jos ei tunne ketään hutilusta.

Vierailija
62/62 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia tuollainen. Jos hukkaa hanskansa ostakoon uudet eikä niin että nyysii toiselta hanskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän