Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies penkoo minun tavaroita. Mikä juttu?

Vierailija
16.03.2022 |

Onko tämä tavallista ja olenko vain pikkuasioista ärsyyntyvä nipottaja, vai onko mies törkeä? Hän ei siis käsilaukkuuni eikä taskuihini eikä sellaisiin koske eikä kännykkääni eikä tietokoneeseeni vaan penkoo tavaroitani löytääkseen jotain mitä voi itse käyttää. Saattaa esim. eteisen kaapista penkoa minun hyllyn läpi löytääkseen sieltä jotkut minun rukkaset, joita voi lainata itselleen (koska on hukannut omansa). Tai penkoo kylpyhuoneesta minun korit läpi löytääkseen käyttöönsä shampoota (koska ei viitsi ostaa itselleen uutta, minä käytän kampaamokaupoista ostettavia erikoisshampoita, jotka on minun hiuslaadun mukaan valittu). Jne. Mielipiteitä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton sikamies ulkoruokintaan.

Vierailija
22/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te asutte yhdessä niin onhan nuo kaapit, hyllyt ja laatikot silloin miehenkin. Vai onko se kotonaan kuin kylässä?

Eikö mitään omaa saisi enää olla kotona? Henkilökohtaista aluetta?

Ap

Ei missään nimessä. Tunnut olevan sellainen salaileva kontrollifriikki. Erittäin rasittava ja kuluttava ihmis tyyppi. Vieläkö miten usein peteät miestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te asutte yhdessä niin onhan nuo kaapit, hyllyt ja laatikot silloin miehenkin. Vai onko se kotonaan kuin kylässä?

Ap

Ei meillä ainakaan ole. Meillä on yhteiset rahat ja yhteinen koti. Ei kummallakaan ole mitään salaisia kätköjä, joihin toinen ei saa koskea.

Vierailija
24/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton käytös on aina huono merkki, vaikka se naamiioituisi "harmittomaksi".

Terve ihminen ymmärtää sellaisen käsitteen kuin yksityisyys ilman selittelyä. Ja kunnioittaa toisen omaisuutta. Hän voisi aivan hyvin pyytää sinua antamaan jotain.

Vierailija
25/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo väärin silloin jos koet että se ärsyttää sinua. Meillä taas minä (nainen) lainaan kysymättä mieheni vaatteita mutta hänelle tämä on ok.

Vierailija
26/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä avioliitossakaan pitäisi kaiken olla yhteistä? Me olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta, olemme hyvin onnellisia, ja kyllä meillä on omat vaatekaapit, omat kylpyhuoneen hyllyt, omat lipastonlaatikot yms. Ei tulisi mieleenkään mennä miehen kaapeille eikä hän menen minun kaapeilleni. Mies käyttää ihan eri shampoota ja suihkugeeliä kuin minä. Eikä ota koskaan minun omiani, mutta hän onkin aikuinen mies joka osaa ostaa itse omat tavaransa eikä pieni lapsi joka ei osaa mitään ennakoida ja hupsis ei ookaan shampoota jäljellä.

Vierailija
27/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se

Vierailija
28/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja aika yksityinen ihminen. Ei minulla mitään salattavaa ole, mutta tarvitsen ympärilleni henkilökohtaista tilaa myös. Ap

Vierailija
29/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei meillä ainakaan ole. Meillä on yhteiset rahat ja yhteinen koti. Ei kummallakaan ole mitään salaisia kätköjä, joihin toinen ei saa koskea.

Ei sellaisia tarvitse olla, mutta kummallakin voi silti olla vaikka oma vaatekaappi.

Ei tietysti pidä muuttaa ihmisen kanssa, jonka kanssa ei tunne oloaan turvalliseksi ja johon ei luota.

Nykyään on vaan tätä vainoharhaisuutta liikkeellä..en tiedä onko joku epidemia että edes omaan kumppaniin ei kyetä luottamaan.

Miksi sitten mennä ylipäänsä yhteen? Ei mitään järkeä.

Vierailija
30/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti ja aika yksityinen ihminen. Ei minulla mitään salattavaa ole, mutta tarvitsen ympärilleni henkilökohtaista tilaa myös. Ap

Kerro tuo kaikki miehelle. Jos hän ei tajua, niin huonompi juttu.

Vierailija
31/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttäisi, jos ukko käyttäisi mun kalliit shampoot. Ei meillä ole yhteisiä rahoja, molemmat ostaa omat käyttötavaransa, ainoastaan ruokakaupassa käydään yhdessä, joten jos lotraisi minun kalliit shampoot kysymättä, niin sais kyllä ostaa uuden tilalle. Ärsyttävintä tuossa olis se, että se leikkaa tukkansa itse koneella ja käyttää marketin halvinta shampoota, niin se mun kallis shampoo menis aivan harakoille.

Vierailija
32/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko teitä muita ei ärsyttäisi, jos huomaisitte, että mies on penkomassa vaikka meikkipussianne ihan yllättäen? Ja kun kysyisitte mitä teet, niin vastaus olisi "tarvitsen pinsetit xxx projektiin". Ap

Vierailija
33/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on törkeä.

Vierailija
34/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan ole kaikki yhteistä, vaikka naimisissa ollaan ja rahat nyt on suunnilleen yhteiset. Molemmilla on omat henkilökohtaiset tavarat (känny, läppäri, kosmetiikka, vaatteet, hiusharjat, harrastusvälineet, laukut ym). Eikä toinen saa niihin ilman lupaa koskea. 

Vierailija
35/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jotain shampoota saa käyttää ilman lupaa.

Vierailija
36/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vaan ole kaikki yhteistä, vaikka naimisissa ollaan ja rahat nyt on suunnilleen yhteiset. Molemmilla on omat henkilökohtaiset tavarat (känny, läppäri, kosmetiikka, vaatteet, hiusharjat, harrastusvälineet, laukut ym). Eikä toinen saa niihin ilman lupaa koskea. 

Näin se kuuluukin olla. Outoja nuo, jotka käyttävät suunnilleen samaa hammasharjaakin.

Vierailija
37/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on avioliitossa normaalia että tavalliset käyttötavarat on yhteisiä.

Onko toisen vaatteet tavallisia käyttötavaroita, joita voi vain ottaa käyttöön? Tai sellainen harvinaisempi kosmetiikka, jonka toinen on varta vasten itselleen ostanut? Ap

Ei ole.

Vierailija
38/62 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jotain shampoota saa käyttää ilman lupaa.

Eikös tässä ollut kyse tavaroiden penkomisesta eikä shampoon käyttämisestä?

Vierailija
39/62 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette suhteessa, jos teillä on kaikki tavarat erillisiä? Yhteisessä kodissa saa tietenkin lainata toisen vaatteita, kirjojoja, shampoota, ruokaa... koska ne on YHTEISIÄ.

Vierailija
40/62 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia toimintaa. Jos taas penkoo käsilaukun ja lompakon tai kyttää tietokoneesi tai puhelimesi sisällön niin silloin epänormaalia toimintaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän