Mies penkoo minun tavaroita. Mikä juttu?
Onko tämä tavallista ja olenko vain pikkuasioista ärsyyntyvä nipottaja, vai onko mies törkeä? Hän ei siis käsilaukkuuni eikä taskuihini eikä sellaisiin koske eikä kännykkääni eikä tietokoneeseeni vaan penkoo tavaroitani löytääkseen jotain mitä voi itse käyttää. Saattaa esim. eteisen kaapista penkoa minun hyllyn läpi löytääkseen sieltä jotkut minun rukkaset, joita voi lainata itselleen (koska on hukannut omansa). Tai penkoo kylpyhuoneesta minun korit läpi löytääkseen käyttöönsä shampoota (koska ei viitsi ostaa itselleen uutta, minä käytän kampaamokaupoista ostettavia erikoisshampoita, jotka on minun hiuslaadun mukaan valittu). Jne. Mielipiteitä?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin penkoo myös käsilaukkusi.
Hehe, ei. Säilytän sitä siten, että hän jäisi kiinni jos olisi penkonut. Kännykkäni pin-koodia ei edes tiedä.
Ap
Voisin siis vaikka ostaa hänelle uudet rukkaset ja shampoot, jos tietäisin, että ne on loppu. Tai jos kysyisi, niin lainaisin tietenkin. Mutta se ilman lupaa tavaroiden penkominen on epämiellyttävää. Kun sanon siitä hänelle, niin menee jotenkin todella vaikeaksi ja loukkaantuu. Eikä mikään muutu. Ap
Se on avioliitossa normaalia että tavalliset käyttötavarat on yhteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko toisen vaatteet tavallisia käyttötavaroita, joita voi vain ottaa käyttöön? Tai sellainen harvinaisempi kosmetiikka, jonka toinen on varta vasten itselleen ostanut? Ap
Ei ole normaalia. Mies vaihtoon? Hänellä pitää olla omat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, ei. Säilytän sitä siten, että hän jäisi kiinni jos olisi penkonut. Kännykkäni pin-koodia ei edes tiedä.
Ap
Voi tietää pin-koodin. On myös voinut asentaa kännykkääsi vakoiluohjelman.
Kännykän pin-koodi on helppo urkkia selville, sen näkee painalluksista.
Ja pin-koodi ja näppäinlukko ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi tietää pin-koodin. On myös voinut asentaa kännykkääsi vakoiluohjelman.
Kännykän pin-koodi on helppo urkkia selville, sen näkee painalluksista.
Ja pin-koodi ja näppäinlukko ovat kaksi eri asiaa.
Asentaa vakoiluohjelman :D ? Ei ole, ei osaisi edes.
Ap
Pitäisi kysyä ensin eikä vaan ottaa toisen tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toisen vaatteet tavallisia käyttötavaroita, joita voi vain ottaa käyttöön? Tai sellainen harvinaisempi kosmetiikka, jonka toinen on varta vasten itselleen ostanut? Ap
No jos silloin tällöin lainaa hiukkasen sitä kampaamo shampoota, niin mitä se haittaa?
Ja miksi ette käytä tavallista shamoopota molemmat, ei joka kerta tarvi hiuksia pestä jollakin erikoisshamoolla.
Käyttääkö ap myös sinun hammastahnaasi, entä suihkushampoota? Entä käyttääkö mies just sun omistamia kylpypyyhkeitä ja astioita? Kenen ostamalla pesuaineella pyykit pestään?
Luulisi nyt että kun yhdessä eletään ja asutaan niin suurin osa tavaroistakin on yhteisiä?
Kummallista nillittämistä, outoa ainakin meidän perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos silloin tällöin lainaa hiukkasen sitä kampaamo shampoota, niin mitä se haittaa?
Ja miksi ette käytä tavallista shamoopota molemmat, ei joka kerta tarvi hiuksia pestä jollakin erikoisshamoolla.
Käyttääkö ap myös sinun hammastahnaasi, entä suihkushampoota? Entä käyttääkö mies just sun omistamia kylpypyyhkeitä ja astioita? Kenen ostamalla pesuaineella pyykit pestään?
Luulisi nyt että kun yhdessä eletään ja asutaan niin suurin osa tavaroistakin on yhteisiä?
Kummallista nillittämistä, outoa ainakin meidän perheessä.
Tietenkin lainaan hänelle niitä erikoisshampoita, jos hän kysyy. Tai siis annan luvan ottaa. Mutta se minun tavaroiden penkominen on se inhottava asia siinä. Minusta ne on minun henkilökohtaista aluetta, jota ei ole lupa penkoa. Ap
Mua alkaisi häiritsemään vasta, jos mies alkaisi käyttämään mun alusvaatteita ja meikkejä.
Etsii, mihin piilotat salaisuuksiasi.
Jos te asutte yhdessä niin onhan nuo kaapit, hyllyt ja laatikot silloin miehenkin. Vai onko se kotonaan kuin kylässä?
Minua ärsyttäisi paljonkin, jos menisi kaivelemaan ilman että pyytää ensin JA että tuo ei ole toistuva tapa.
Kertoo paljon itsenäisyyden puutteesta jos on jatkuvasti lainailemassa ja ylipäänsä hyödyntää sinua jotenkin epämääräisen hajamielisesti. Näitä aikuisia lapsia.
En katselisi kertaa paria kauempaa. Tuntuu melkein testaamiselta tuommoinen käytös.
Vierailija kirjoitti:
Jos te asutte yhdessä niin onhan nuo kaapit, hyllyt ja laatikot silloin miehenkin. Vai onko se kotonaan kuin kylässä?
Eikö mitään omaa saisi enää olla kotona? Henkilökohtaista aluetta?
Ap
Mikä röyhkeys. Se on käyttänyt mun dildoo---se haisee nyt ihan paskalle.
Toisaalta...voihan se olla ihan nam.
Vierailija kirjoitti:
Etsii, mihin piilotat salaisuuksiasi.
Niinkuin mitä tahansa, millä saa viboja? Rauhoittavia, kipulääkkeitä?
Kyllä, tuollaiseenkin tuo tonkiminen voi liittyä.
Käy vetäsemässä vessassa pikku itkut ja mieti sitten ootko jotenkin vajaa.
Eilinen hukassa
Huhuilee " Hu- huu , eilinen Mihis se meni"?