Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~Kesäkuun kullanmurut SUNNUNTAI~*

01.10.2006 |

Huomenia!!

Alkuun linkki eilisiin

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8476440&p=1&tmode=1&smode…

Tätimokoma oli jälleen kiusannut kesäkuulaisia. =< Ettäs kehtaa. Roikale. Luutikoon nyt sitten viimeistä kertaa, kun ei ole koskaan tilattu! Nih!

*halipusiruts* EMIK, NEKKU, 72OINAS, ODOTUSTA_VAIN.

Piinailjoita riittää, kohta liityn seuraan! Tsemppiä kovasti ja +++++++++++++++++ LIIPE, TARI, HELTSY, TAMATU, HOPO, BAMBIINO (hyvälle näyttää haamu! Onskut siitä!!), TOUKKISNUUNUU, UULA (onskut kanssa haamusta!!), MARICA, KIINAN-PÖPÖ, ROOS@ (vitsi sä olet teräshermo!!), MILLASTE

Vielä piinailun odottajiakin oli ainakin KORALLI ja PIRPANA. Teidän kanssa piinaillaan sit suht yhtäaikaa!!

Omaan napaan kuuluu hyvää siinä mielessä että hiffasin vihdoin mikä oli runsaan valkkarin aiheuttaja: HIIVA!!! Diflucan hetulasta alas ja huhheijaa, värkki on normaali. Ei vaan ollut sitä normaalia kutinaa mitä hiivasta yleensä tulee, mut hyvä näin. Kysyin lääkäriltä että uskallanko ottaa JOS ois tärppi käynyt kun oli vasta oletetusta dpo:sta 3pv. Ja sain luvan ottaa, koska vielä ei ois kiinnittynyt kuitenkaan.

Huomaan kyllä etten ole nyt niin fiksoitunut tärpin kuumeiluun kuin viime kierrosta, koska eilen tempasin muutaman siiderin ja sitten vasta muistin että " ai perhana niin, tässähän yritettiin raskautua" .

Toisaalta HYVÄ, koska jos vaikka " unohtais" tän raskautumisyrityksen niin vois tärpätäkin paremmin kun ei ressais asian suhteen niin hitoksi.

Minkäänlaisia tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen. Kattellaan ja odotellaan. =) Piinaviikkoa aletaan tässä aloitella siis, ja toivottavasti piinaviikko ei veny edellisen kierro tavoin miltei kuukauteen.. =/

Jushka, yk2 kp20/?-43

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusta_vain: mulle lääkäri sanoi, kun mulla oli ollut raskausoireita ja menkat tuli, ettei tosiaankaan kannata luottaa yksiin menkkoihin ettei olekaan raskaana. En tietenkään halua kasvattaa turhaa toivoa, mutta mä ainakin pidän täällä peukut pystyssä ja toivotaan, että se vahva plussa on vahvempi kuin yksi täti =)!!

-satu-

Vierailija
22/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kurkkasin vielä uudelleen Clearblueta ja sama ohut pystyviiva selvästi sinisenä oli nyt (testiajan sisällä jo tuli, mutta tosiaan oudon ohut " kynänviiva" verrattuna ohjeen esimerkkiviivoihin)...mua kyllä ottaa hel**tisti päähän jos testi tekee tuollaisa viivoja " muuten vaan" :/

Kokemuksia? Lueskelin aikaisempia keskusteluja ja enemmän taisi olla huonoa kuin hyvää ko. testistä.

Tervetuloa uusille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina sain sitten haamun (vaaleanpunaisen viivan, joka näkyi myös huonossa valossa, vaikka pidin testiä noin metrin päässä, mutta oli silti selekeästi haaleempi kuin kontrolliviiva). En kyllä uskonut että se plussa olisi tullut enää kp 40, mutta niin vaan tuli. Perjantaina tein testin aamupissasta ja tänään päivällä tein pakkauksen toisen testin joka oli ehkä hitusen tummempi kuin perjantain testi mutta silti häiritsevän haalea. Mulla pitäisi olla jo rv 6, jos vauvalehden laskuriin on luottamista. Eli laskettu aika on toukokuun lopussa mutta itse luulen että la siirtyy kesäkuuhun, koska plussa tuli näin myöhään.

Toivon että te kaikki jäljellä olevat pääsisitte mukaan odotuspuolelle myös odottamaan sitä kesäkuun kullanmurua!!!

Vierailija
24/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi täti tiensä meillekin.Heinäkuisiin siirryn minäkin kunhan v****s laantuu.

Vierailija
25/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voimahalit tädin yllättäneille, meidän piti kaikkien siirtyä yhdessä tuonne odotuspuolelle!

mammutti: täälläkin kuumeillaan kolmatta, tytöt 4v ja pian 2v. Yritystä takana reilu vuosi ja tämän kuun jälkeen alkaa minultakin usko loppua, siksi kovalla tsempillä olenkin siirtymässä tuonne odotuspuolelle =) te muut tietenkin mukanani!

odotusta_vain: tiedän tuon tunteen, itselläni oli ennen kuopuksen odotusta vastaava tilanne ja kyllä harmitti entistäkin enemmän kun iloinen plussauutinen muuttui runsaiksi ja kivuliaiksi menkoiksi, mutta seuraavassa kierrossa tärppäsi ja aloin odottaa kuopustamme, eli tsemppihali heinäkuun odotukseen!!!!

Duracel kp 20/30-34

Vierailija
26/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltoja vaan kaikille.

marica2: osanottoni tädin tulosta.... :(

hippomamma82: ehkä se laskettu tosiaan siirtyy kesäkuun puolelle, mutta onneksi se selviää ultrassa. onnea plussasta!!!

tutti: mä tein clearbluen testin kuopusta odottaessani ja ainakin silloin ihan kunnon leveä viiva tuli. mutta voihan tuokin olla plussa. tule heti kertomaan jos uuden testin teet!!!!+++++

täällä vatsakipujen kourissa..pakko kai se on sitten huomenna uusi testi tehä.

kp30/25-32

Vierailija
27/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusta_vain: Nyt vasta luin tosiaan tuon aamuisen plussaviestisi. Voi kurjuuksien kurjuus, kun jo ehtii iloita plussasta ja sitten alkaa vuotaa. Olen todella pahoillani puolestasi! Mutta kiitän myös, kun tsemppasit minua. Toiveet omasta raskautumisesta myös kasvoivat nyt, kun tiedän, että sinäkin ehdit tulla raskaaksi vaikka ajoitus touhuissa ei ihan nappiin mennytkään.

Tutti: Jopas sinä nyt haamuilet. Olen kans lukenut palstalta clearbluesta vähän huonoja kokemuksia. Itse en ole kyseistä testiä kokeillut, joten en itse osaa sanoa juuta tai jaata. Suosittelen Apteekin omaa. Halpa ja hyvä testi, ei ole minulle ainakaan turhia haamuja näyttänyt, yhden kerran näytti haamua ja se olikin sit plussa :)

Hippomamma: Onnea plussasta!!!!

Duracel: Sinä joka aina olet jaksanut olla niin positiivinen ja minuakin olet tsempannut. Onko sinulla siis tässäkään kierrossa ollut merkkejä oviksesta? Oletko aikonut mennä gynelle, jos ei nyt tärppää? Yrittäminen kuukausi kuukauden perään vie kyllä voimia...

Marica: Pahoitteluni tädin vierailusta!

Huomenna taisi olla testailijoita, ainakin Kiinan-pöpö (hauska nikki sulla!) ja Liipe ja mahdollisesti Heko82 (usuttaa testaamaan ;) ) Plussapölyä teille! Ja muillekin tietysti!

Koralli73 kp 14/23-24 (laitoin aiemmin väärin, mullahan on luteaalivaihe vain n. 11-12 päivää) dpo 2 yk3

Vierailija
28/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sulle listalla la:ksi toukokuun viimeisen, jos et vielä tarkempaa aikaa tiennyt. Halutessasi ilmoita, niin korjaan tuon. Onnea vielä kovasti plussasta! :)

Vierailija
29/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä taustalta pakko tulla kommentoimaan...Mulla on ihan sama tilanne kuin sulla, tutti! tein Clear Bluen testin perjantaina ja tuloksena vähemmän ' clear' haamuviiva. Tosi ohkanen siis jota mieheni ei muka tunnistanut esimerkinmukaiseksi viivaksi ollenkaan (ei halua kuulemma että petyn, muuten mukana innolla). Menkat nyt myöhässä 4 päivää (yleensä täsmälliset), rinnat arat ja vatsassa nippailee...ei kai tää enää voi olla luulotautia?

Tein keskiviikkona Sure-Been testin joka näytti negaa. Siis keskiviikkona mun menkkojen ois pitänyt alkaa, joten ehkä silloin olin hätähousuna liian aikaisin testailemassa.

Huomenaamulla teen uuden Clear Bluen -ostin mokomia 2- ja tuun sit tänne kertomaan miten kävi!

Vierailija
30/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se akka löysi meillekkin. aamulla alko tuhru ja siitä pari tuntia niin menkkakivut ja nyt illalla vuoto. nyyh, apeeks vetää mielen.

ehkäpä sitten heinäkuussa.

hyvää jatkoo teille kaikille, plussasäteitä sylikaupalla!

Vierailija
31/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkään kierrossa ei ole ollut merkkiä oviksesta. Nyt en tosin ole testannut, mutta lämpöjä olen koittanut mittailla. Muutaman päivän jaksan elätellä vielä toiveita, ja jos ei mitään tapahdu niin kyllä sitten on pakko heittää kirves kaivoon.... ei, en mä voi. Mä oikeesti olen niin latautunut plussauutisiin, mä en kestä enään pettyä, enkä mä millään haluaisi mihinkään tutkimuksiin =( Surettaa jo valmiiksi. Tsempatkaa mua, että mä oikeesti vaikka tahdon voimalla testaisin plussaa, ja te muut tietenkin myös!

Plussa-aaltoa siis jäämme odottamaan!!!!!!

Vierailija
32/35 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koralli73 kun suomensit tuon dpo:n. Olikin ihan järkeen käypä juttu, ei vaan tullut mieleen että on englantia.

Vierailija
33/35 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sigrid_75:

Maanpinta kutsui, kun aamulla tein kuitenkin vielä toisen ClearBlue-testin. Negaksi voi sanoa, vasta kuivuttua siinä " kalpea haamu" (puoli tuntia). Plaah, uskon tädin löytävän perille ti/ke. Ilmoittele ihmeessä miten sun uudelleen testauksessa käy ja tuleeko tätsy. Viivanvahvistumisonnea!

-Tutti kp 28/n.28-

Vierailija
34/35 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista Koralli73 ja Liipe :)

Vierailija
35/35 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Tutti: Harmin paikka ettei sulle tullut sen vahvempaa viivaa. Jostain kyllä luin että ClearBlue ei olisi yhtä tarkka kuin muut testit joten ehkä toivoa vielä on? Tää on mulle ainakin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käytän ko. merkkiä.

Mulle tuli tänä aamuna ns. haamuplussa. Vastaa jo ihan niitä esimerkin B ja C vaihtoehtoja. Eli raskaana siis taidetaan olla.

Olen vähän puulla päähän lyöty: tää on ensimmäinen kerta kun yritettiin ja heti tärppäsi. Olin varautunut vähän pitempiinkin yrityksiin, jotenkin oon aina kuvitellut itseni suhteellisen ' hedelmättömäksi' tai vaikeasti raskautuvaksi. En tiedä miksi.