Kun järjestit häät niin...
Minkä ihmeen takia kukaan järjestää lapsettomia häitä keskellä metsää ilman majoitus mahdollisuutta ja julkista liikennettä, piheyttään pari ei myöskään järjestä yhteiskuljetusta. MIKSI??? Näin vieraana voin sanoa että en halua maksaa 30km taksimatkoja mennentullen. Yksi vaihtoehto on se että pariskunnasta toinen on kuski mutta sekään ei ole mielestäni hyvä ratkaisu. Jos järjestätte LAPSETTOMAT häät niin järjestäkää ne järkevässä paikassa. Kiitos.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
PYSYKÄÄ POISSA.
Jumalauta että viittii aikuiset ihmiset nillittää joka asiasta. Ei oo pakko mennä, jos on noin vaikeeta!!!!
Köyhä!:)
Omissa häissämme järjestetimme joukkoliikenteen ulottumattomissa olevalta juhlapaikalle/-paikalta kyydityksen. Poispäin niitä oli kaksi, virallisen ohjelman jälkeen sekä pilkun jälkeen. Meille oli itsestään selvää, että kyydit järjestetään, koska halusimme huolehtia vieraiden viihtyvyydestä alusta loppuun.
Ainakaan pk-seudulla bussikuljetuksen järjestäminen ei ole edes kallista. Ilta/yökyydit maksoi meille n. 200e. Jos se ei budjettin mahdu, niin mieluummin pyytää vieraita varaamaan muutaman euron järjestettyä kyytiä varten, jos sellaista tarvitsee. Pääasia on, että juhlan järjestävät huolehtivat juhlien toimivuudesta myös liikkumisen osalta, jos joukkoliikenne ei huolehdi siitä parin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oman tieni kulkija, osaan kieltäytyä jos jokin asia ei minua miellytä: liian kalliit polttarit, häät hevontuutissa, rahaa häämatkaa varten (jolle ei lähdetä), jne. Kohtelias kieltäytyminen "Onnea mutta emme valitettavasti päästä", ei pitäisi loukata ketään.
Sehän se pahin onkin. Sitten saat vastata kaiken maailman kysymyksiin että mikä muka oli niin tärkeää ettette tulleet...
PYSYKÄÄ POISSA.
Jumalauta että viittii aikuiset ihmiset nillittää joka asiasta. Ei oo pakko mennä, jos on noin vaikeeta!!!!