Yks bloggari laihtunut 50 kg Cambridgella
Melkein tekis mieli itsekin kokeilla. Mieletön suoritus. Onko kokemuksia, kuinka kalliiksi tulee ne pussit? Ajaako nutrilett saman asian?
Kommentit (33)
Ko. bloggarilla onkin ollut ongelmia ihon ja hiusten kanssa. En muista tarkalleen mutta kertoi itse jossain postauksessa. Jotain syömishäiriötä varmaan on tullut muutenkin sillä kun oli (mun mielestä) jo tosi hyvännäköinen ja normaali niin halusi vielä 15kg laihduttaa.
Ex-työkaverilla lähti myös viimeinen tukka (liiallisella) laihduttamisella. Normipainoinen alkoi leikkiä Cambridgen kanssa ja ilmeisesti hänelläkin jäi se vähän päälle sillä sen jälkeen söi tosi huonosti. Tyyliin näkkileipää ja teetä joka päivä lounaaksi, ei muuta ja teki pitkää työpäivää.
Että kantsii varoa noita ihmekuureja. Eikai niitä ole tarkoitettu koko elämän ajaksi käytettäväksi.
Noisssa on vaan iso riski sairastua syömishäiriöön ja elmistö ei jatkossa toimikaan kuten pitäisi.
btdt
On ne pussit kalliita. Saat varautua n 300€ kk kustannuksiin. Tosin muuhun ruokaan ei mene rahaa. Itse laihdutin ko. menetelmällä 14kg /4kk ja sisko 32kg /6kk eli tiedämme että toimivat mutta!!!! Se painonhallinta ja ruokavalio täytyy opetella!!! Itsekurin täytyy olla tiukka kuurien jälkeen. Ne kilot tulee takaisin! Meille tuli ja korkojen kanssa!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:05"]On ne pussit kalliita. Saat varautua n 300€ kk kustannuksiin. Tosin muuhun ruokaan ei mene rahaa. Itse laihdutin ko. menetelmällä 14kg /4kk ja sisko 32kg /6kk eli tiedämme että toimivat mutta!!!! Se painonhallinta ja ruokavalio täytyy opetella!!! Itsekurin täytyy olla tiukka kuurien jälkeen. Ne kilot tulee takaisin! Meille tuli ja korkojen kanssa!
[/quote]
Ohhoh. No tää ei kyl kannusta kokeilemaan :( ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:05"]
On ne pussit kalliita. Saat varautua n 300€ kk kustannuksiin. Tosin muuhun ruokaan ei mene rahaa. Itse laihdutin ko. menetelmällä 14kg /4kk ja sisko 32kg /6kk eli tiedämme että toimivat mutta!!!! Se painonhallinta ja ruokavalio täytyy opetella!!! Itsekurin täytyy olla tiukka kuurien jälkeen. Ne kilot tulee takaisin! Meille tuli ja korkojen kanssa!
[/quote]
Ei se paino tule takaisin, jos et palaa entiseen ruokavalioon. Tottakai se tulee, jos syöt yhtä paljon, kuin ylipainoisena ollessa. Vanhaan ruokavalioon ei ole paluuta. Ikinä.
Tottakait kilot tulee takas, jos ei opettele syömisiään uusiksi, haloo!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:05"]
[/quote]
Ei se paino tule takaisin, jos et palaa entiseen ruokavalioon. Tottakai se tulee, jos syöt yhtä paljon, kuin ylipainoisena ollessa. Vanhaan ruokavalioon ei ole paluuta. Ikinä.
[/quote]
Helpommin sanottu kuin tehty. Sie opettelet jotain pussiruokia syömään, ni et sie yhtään sitä osaa sovittaa tavan ruokaan. Kilot kyllä lähtee, mut minkäs teet kun kuuri loppuu? Paras tapa on opetella oikeanlainn ruokavalio ja unohtaa noi kaikenlaiset laihutuskuurit. Mie oon saanu yli 10kg tippumaan tän vuoden aikana, kun aloin kiinnittämään enemmän huomiota mitäsuuhuni laitan.
M39
Ei kannata kokeilla tommosia dieettejä. Just yks parikymppinen nainen oli sairaalahoidossa viikon, kun oli laihtunut paljon lyhyessä ajassa tolla dieetilla ja elimistö ei pysyny mukana siinä vauhdissa.:(
t. sh sisätautien osastolta
Tuhannet ihmiset ovat sairastuneet noiden nettidieettin takia. Vaikka paino laskee niin terveys saattaa mennä silti huonompaan suuntaan. Suurin osa nettidieeteistä on vain törkeää rahastusta.
No, Cambridge on kehitetty siellä yliopistossa yli 30 v sitten, että tuskin voi nettdieetiksi kutsua...
Cambridgen sivuilla voi seurata Ringa Ropon painonpudotusta, 10 vk miinus 10 kg. Videoilla kertoo, että on ollut yllättävän helppoa, nyt 6 vk ja - 7 kg. Ihan normaalisti syö, aamupalan, lounas, päivällinen, illalla pirtelö ja marjoja, n. 1000 kcal/pv eikä nälkää tarvitse nähdä. Ei toi miltään hurjalta kitudieetiltä kuulosta vaan ihan järkevältä. Esa Tikkanen ei oo tainnu päästä alkuun kun ei videoita löydy.
Cambridgen yliopistolta tää ohjelma on lähtöisinkin. Siinä mennään tasot 1-6 joista taso 1 on se pussikuuritaso. Valmentaja ei laita edes sille, jos on jotain perussairautta. Taso 1 plus : lisätään pussien kanssa 200 kcal/pv. Taso 2: lisätään proteiinit ja vihannekset, seuraavalla tasolla marjat, sitten hedelmät ja lopulta opetellaan syömään lautasmallin mukaan ja suomalaisten ravintosuositusten mukaan. Tasoilla ollaan niin pitkään, että homma on sisäistetty, ja voidaan liikkua tasoilla ylös- ja alaspäin. Lääkärini sanoi, että kuulostaa erittäin järkevältä. Cambridge-ohjelman taustalla ovat Mikael Fågelholm, Pertti Mustajoki ja muita "laihdutusguruja".
Pirtelöt omaan makuuni vähän liian makeita. Spagettibolognese hakkaa mennen tullen monen kotispagetit, sääli, että annos niin pieni. :) n. 10e/pv kustantaa. Mihinkään ei sitouduta, ei ole siis verkostomarkkinointia tyyliin Herbalife. Nutreilla pystyy tämän tekemään myös, mutta cambridgessa on mukana henk koht valmentaja, jonka luona voi käydä vaikka monta vuotta, kun ylläpidetään saavutettua painoa. Oma valmentaja tsemppaa henkisesti!
Cambridgen sivuilla voi käydä lukemassa upeita onnistumistarinoita!