Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää sana "seksisuhde", mikä se on?

Vierailija
19.07.2015 |

En ole ikinä ollut puhtaasti seksisuhteessa, eli suhteessa jossa ei olisi muuta kuin seksiä. Miten se olisi edes mahdollista ja minkälainen psykopaatti sellaiseen pystyisi - ellei siis ole kysymys puhtaasti kaupallisesta toiminnasta. Kyllä minä ainakin kiinnyn seksikumppaniin niin paljon, että kyllä se aina on ollut enemmän kuin pelkkä seksikumppani. Eihän kaikkien kumppaneiden kanssa tarvitse yhdessä asua, mutta kyllä "seksisuhde" on aika karu termi parisuhteelle, jossa harrastetaan seksiä ja todennäköisesti myös keskustellaan, huvitellaan jne. yhdessä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minulla on seksisuhde. Eikä se mitään karua ole. Nähdään aina seksin merkeissä, eli se parituntinen on täyttä toimintaa. Telkkaria voi kumpikin kattoa sitten yksinäänkin.. Tiedetään toki toisistamme kaikenlaista, mutta emme roiku toisissamme. Emmekä muuta yhteen, eikä meillä ole muuten toistemme kanssa tekemistä, mutta seksi on taivaallista. 

Vierailija
2/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa. Miten tapasitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni ole mitenkään outoa. Taivaallista. Minullakin on nimittäin seksisuhde, joka on aivan mahtavaa. Näämme pari kertaa viikossa ja juuri niinkuin edellinen sanoi, se on sillon täyttä toimintaa. :D Ja jotenkin sen miehen kanssa uskaltaa kokeilla kaikkea ihan eri tavalla.. Ja kun sitä seksiä saa, niin aika pysähtyy. Se on jotenkin niin nautinnollista kun saa olla lähekkäin ja se yhdessäolo on yhtä nautintoa, ja samalla jännittävää hurjaa kyytiä. Vaikea selittää, mutta meidän suhde on uskomaton. Ei riidellä, ei laiskotella yhdessä vaan nautitaan.

Vierailija
4/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein seksisuhde on se mikä on siinä avioliiton lisäksi, eri ihminen siis. Eli se kenen luona käydään vaan panemassa.

Vierailija
5/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan alkuperäistä. Mulla täytyy olla vähintään illuusio siitä, että olen ihastunut tai rakastunut, jotta seksi maittaa. Ja se tosiaan maittaa! En osaa pitää ihastumista/rakastumista ja seksiä erillisinä asioina. Hyvä seksielämä luo ainakin mulla vähintään syvää kiintymystä mutta yleensä myös ns. suurempia tunteita. 

Vierailija
6/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksipuoliset tunteet muuta seksisuhdetta seurusteluksi. Olen minäkin ollut suhteessa, josta toivoin enemmän, koska kiinnyin mieheen - enkä olisi koskaan seksiä edes alkanut hänen kanssaan harrastaa, ellen olisi ollut rakastunut. Mies kuitenkin rajasi tapaamiset puhtaasti seksiin. Hän oli todella niukka jopa puheissaan, ei kertonut muusta elämästään juuri mitään eikä vastannut kysymyksiin. Eli vaikka itse en pidä seksisuhdetta arvokkaana enkä ihanteellisena (ja nimitys on minustakin karu), olen itsekin sellaisessa ollut enkä sentään niin tyhmä ole, että voisin sitä miksikään muuksi nimittää. Omat toiveet pitää osata erottaa todellisuudesta.

Vierailija
7/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin seksisuhteen.. Sellainen olisi unelman täyttymys joka miehelle. Ei sitoutumista, ei draamaa. Pelkästään molemminpuolista nautintoa.

Vierailija
8/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sellainen seksisuhde, jossa ollaan käyttäydytty kuin parisuhteessa, mutta nähtiin aina jommankumman kotona kahdestaan. Katseltiin leffoja, juteltiin, pantiin, mutta oltiin ihan eri maailmoista ja keskustelu oli usein melko pinnallista. Juteltiin kyllä päivittäin whatsappissa ja nähtiin 1-2 kertaa viikossa monen vuoden ajan, kunnes hän löysi rakkauden.

Vierailija
9/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:14"]

En ole ikinä ollut puhtaasti seksisuhteessa, eli suhteessa jossa ei olisi muuta kuin seksiä. Miten se olisi edes mahdollista ja minkälainen psykopaatti sellaiseen pystyisi - ellei siis ole kysymys puhtaasti kaupallisesta toiminnasta. Kyllä minä ainakin kiinnyn seksikumppaniin niin paljon, että kyllä se aina on ollut enemmän kuin pelkkä seksikumppani. Eihän kaikkien kumppaneiden kanssa tarvitse yhdessä asua, mutta kyllä "seksisuhde" on aika karu termi parisuhteelle, jossa harrastetaan seksiä ja todennäköisesti myös keskustellaan, huvitellaan jne. yhdessä.

[/quote]

Todennäkösesti olet nainen ja sen takia et ymmärräkään, teillä kun on aina tuntee päällimmäisenä pinnassa parisuhteissa. Toki sellaisia naisiakin on, joille pelkkä seksisuhde käy oikein mainiosti, mutta he ovat vähemmistö. Sen sijaan valtaosa meistä miehistä haluaisi kyllä oikein mieluusti ainakin joskus elämässään olla pelkässä seksisuhteessa.

Minulla niitä on ollut useita ja pääosin mukavia ovat olleet, ainakin siihen asti, kun naisilla ova pysyneet tunteet kurissa, eivätkä ole ruvenneet vaatimaan enempää. Seksisuhteissa kuitenkin pitää olla selkeät pelisäännöt, ettei kumpikaan osapuoli kuvittele suhteesta mitään muuta, kuin se on.

Vierailija
10/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottaa noissa kuvioissa rankasti turpaansa, koska ovat optimisteja. Realistit eivät tuollaisiin viritelmiin suostu.

Vierailija
11/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:51"]

Naiset ottaa noissa kuvioissa rankasti turpaansa, koska ovat optimisteja. Realistit eivät tuollaisiin viritelmiin suostu.

[/quote]

Totuus on sellainen, että mies on häviävänä osapuolena koska nainen on alempaa tasoa. Jos nainen olisi miehen tavoiteltaavaa tasoa, niin mies yrittäisi saada tämän naisen itselleen. Enempää en sitten viitsikään kertoa.

Vierailija
12/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein seksisuhde haavoittaa naista, vaikka lähtisikin siihen luullen tietävänsä mitä tekee.

t. Psykologi

Vierailija
13/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:54"]

[/quote]

Totuus on sellainen, että mies on häviävänä osapuolena koska nainen on alempaa tasoa. Jos nainen olisi miehen tavoiteltaavaa tasoa, niin mies yrittäisi saada tämän naisen itselleen. Enempää en sitten viitsikään kertoa.

[/quote]

Mutta nainenhan siinä häviää, koska todennäköisesti toivoo miehestä enemmän. Koska tuskinpa kukaan nainen todellisuudessa kokee puhdasta seksuaalista halua jotain satunnaista miestä kohtaan, jota kohtaan siis ei tunne jonkunlaista ihastusta.

Julmalta kuulostaa.

Vierailija
14/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehet ihan oikeasti panna mitä tahansa naista, joka siihen suostuu? Olla vaan 'seksisuhteessa', josta eivät edes maksa mitään? Sairasta.

Vierailija
15/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kannaltani ei sellaista kuin seksisuhde voi olla olemassakaan. En voi kuvitella seksiä ihmisen kanssa, jos en välitä hänestä lainkaan tai jos en tunne häntä.

Mutta vielä pahempi ilmaus on "hoito". Pidän suorastaan kuvottavina niitä ihmisiä, jos heitä voi ihmisiksi sanoa, jotka käyttävät tätä sanaa muussa kuin hoidollisessa asiayhteydessä. "Mun viimesin hoito", hyi helvetti.

Vierailija
16/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko seksisuhde kehittyä joksikin muuksi?

Vierailija
17/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:01"]

Hyvin usein seksisuhde haavoittaa naista, vaikka lähtisikin siihen luullen tietävänsä mitä tekee.

t. Psykologi

[/quote]

Johtuu juuri edellisestä vastauksestani.

Kuuta tavoittelin, katajaan kapsahdin ja maahan rapsahdin.

Vierailija
18/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös seksisuhde ja se on kerman kuorintaa. Siitä puuttuu täysin arki ja arjen raadollisuus. Mies on mun hyvä ystäväni myös, eli olen häneen kyllä myös kiintynyt ja tykkään miehestä. Tässä elämäntilanteessa me kuitenkin vain nautimme toisistamme ja tuotamme toisillemme nautintoa. Arki on sitten jotain ihan muuta. En tiedä voisiko meistä koskaan tulla oikeaa pari, mutta välisemme seksi on jumalaista. Ja jotenkin on aivan ihanaa olla tilanteessa, jossa kumkin haluaa seksiä toise kanssa paljon ja intohimo on käsinkosketeltavaa. Parisuhteessa tälläinen lataus on ainakin mulla jossain kohtaa kadonnut, tää vain jatkuu ja jatkuu!

Vierailija
19/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:16"]

Mulla on myös seksisuhde ja se on kerman kuorintaa. Siitä puuttuu täysin arki ja arjen raadollisuus. Mies on mun hyvä ystäväni myös, eli olen häneen kyllä myös kiintynyt ja tykkään miehestä. Tässä elämäntilanteessa me kuitenkin vain nautimme toisistamme ja tuotamme toisillemme nautintoa. Arki on sitten jotain ihan muuta. En tiedä voisiko meistä koskaan tulla oikeaa pari, mutta välisemme seksi on jumalaista. Ja jotenkin on aivan ihanaa olla tilanteessa, jossa kumkin haluaa seksiä toise kanssa paljon ja intohimo on käsinkosketeltavaa. Parisuhteessa tälläinen lataus on ainakin mulla jossain kohtaa kadonnut, tää vain jatkuu ja jatkuu!

[/quote]

Vaikea kuvitella miehenä.. kaikki intohimo puuttuisi tuollaisesta. Mutta hyvä jos teillä menee hienosti. Onnea.

Vierailija
20/36 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:54"]

[/quote]

[/quote]Onko nää teidän ns. totuudet tulkittu jostain raamatusta tai Raamatusta kenties? Sairasta. Miksei seksisuhdekin voisi olla tasavertaisesti molempien mieleinen? Onko elämänne pelkkää alistus- tai hyötysuhdetta kaikkiin toisiin ihmisiin laskelmoituna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme