Kissani aikoo opettaa minulle kuinka piano viritetään
Kommentit (27)
Kokoajan valittaa, kun kosketin ei toivotulla tavalla soi
Minun kissani sai juuri kuulla pääsevänsä jatkamaan sellonsoiton opintojaan Sveitsissä. Kalliiksi käy, mutta onneksi kissa on saanut rahaa säästöön kesätöissään marjamyyjänä.
Etkö itse osaa. Miksi kissan pitää käyttää kallisarvoista aikaansa tuollaisen opettamiseen? Mitä kissa hyötyy tästä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:19"]
Etkö itse osaa. Miksi kissan pitää käyttää kallisarvoista aikaansa tuollaisen opettamiseen? Mitä kissa hyötyy tästä.
[/quote] Meikästä pianonvirittäjä, just ja just nuotit osaan
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:18"]
Minun kissani sai juuri kuulla pääsevänsä jatkamaan sellonsoiton opintojaan Sveitsissä. Kalliiksi käy, mutta onneksi kissa on saanut rahaa säästöön kesätöissään marjamyyjänä.
[/quote] Mun kissalla maailmanvalloitus samoin mielessä, kiva kiva
Älä sitten suutu, jos kissalla menee hermo. :(
Omani on pirun rasittava selittäessään näkemystään esim laboratorio-oloissa kehitettävästä mustasta aukosta. Jos en heti tajua, saa raivarit ja kieltäytyy edes katsomasta minun suuntaan. :(
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:26"]
Taitava kissa
[/quote] Oikea kissojen kissa
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:28"]
Minä aion räjäyttää kissasi.
[/quote] Onko kissasi nimi Breivik
Musikaaliset kissat ovat ihania. :)
Omani vetäytyi hetki sitten musiikkihuoneeseensa ja soittaa Kuutamosonaattia. :3
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:40"]Musikaaliset kissat ovat ihania. :)
Omani vetäytyi hetki sitten musiikkihuoneeseensa ja soittaa Kuutamosonaattia. :3
[/quote]
Flyygelin ääni on niin rauhoittava. :)
nro 12
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:40"]
Musikaaliset kissat ovat ihania. :) Omani vetäytyi hetki sitten musiikkihuoneeseensa ja soittaa Kuutamosonaattia. :3
[/quote] "it`s now or never
Olisipa omakin kissa noin lahjakas. Tuolla se vain istuu syömässä mikropizzaa ja pelaamassa tietokonepeliä.
3: Ankeeta, ettet selvästikään ole yhtään auttanut kissaasi hienostuneemman kesätyön hankinnassa. Kermanmaistajana olisi tienannut paremmin.
Meidän kolli on innostunut vain hevistä. Nyt pelkään että tilaa netistä basson ja vahvarin! Saan vielä häädön kun kissa pistää jumputtaen bassolla kaikki yöt!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:43"]Olisipa omakin kissa noin lahjakas. Tuolla se vain istuu syömässä mikropizzaa ja pelaamassa tietokonepeliä.
[/quote]
Kissasi on aivan yhtä hyvä kuin muutkin kissat. Mene mukaan ja kokeile pelata. Ei sekään ole helppoa! Samalla saatte laatuaikaa yhdessä, sinä ja kissasi. :3
[/quote]
Kiitos paljon vinkistä, viimeksi kissa kertoi että haluaa pelisuunnittelijaksi. Hän on vasta lukiossa, mutta tuen häntä tietenkin unelmansa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:52"]Meidän kolli on innostunut vain hevistä. Nyt pelkään että tilaa netistä basson ja vahvarin! Saan vielä häädön kun kissa pistää jumputtaen bassolla kaikki yöt!
[/quote]
Voihan tuosta tosiaan tulla ongelma, riippuu tosin kissastasi.
Oma kissani tilasi rummut netistä. Olin jo suuttua, mutta kissa kertoi löytäneensä treenikämpän karkureissullaan.
Ihan sisäkissahan tuo on, mutta pari viikkoa sitten tosiaan karkasi ja oli poissa kolme tuntia.
Samapa tuo. Nyt olemme molemmat tyytyväisiä, kun kissa viipottaa inspiraation iskiessä paukuttamaan rumpujaan autiotaloon. :3
Ihana kissa mulla. Osasi ajatella naapureita. :)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:13"]Mielenkiinnolla odottelen
[/quote]
Osaakohan kuitenkaan? Oma kissani on laatinut poliittisen ohjelman ja kovasti tähtää kansanedustajaksi...
Tuskin tuosta mitään tulee... Huoh